Založen: Feb 21, 2011 Příspěvky: 3503 Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)
Zaslal: út listopad 28 2017, 18:58 Předmět:
A co spodní kryt vlevo od volantu, tam kde je ta malá otevírací schránka (nad levou nohou řidiče) a za ní diagnostický konektor
Ten jsem měl namysli _________________ Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Založen: Feb 21, 2011 Příspěvky: 3503 Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)
Zaslal: út listopad 28 2017, 21:05 Předmět:
Tak si Krakis asi slepej. Kam vede ten svazek o diagnostickýho konektoru?
Ono bude potřeba se pořádně sehnout, nebo si i kleknout na zem, vzít si svítilnu a pořádně se podívat do hluboko pod palubku.
Pokud ani to nepomůže, pak už jedině dílenská příručka, nebo nevíš co hledáš. _________________ Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18675 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: út listopad 28 2017, 21:57 Předmět:
Musím se ho zastat . Prošel jsem dílenskou i jak na to , ale pregnantně napsáno relata jsou zde tam není . Ono vůbec porovnat to třeba s feldou nejde . U fabky už je jen něco , co bychom se divili , servis .
Založen: Feb 21, 2011 Příspěvky: 3503 Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)
Zaslal: út listopad 28 2017, 22:15 Předmět:
Tak u mé Fabky 1,4/44kW AZF v tom místě co popisuju je napájecí jednotka a komfortka _________________ Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31964 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út listopad 28 2017, 23:27 Předmět:
A nejhorší je, že každej modelovej ročník má tu elektriku trochu jinak, plus odlišnosti závislý od motorizace a luxusu vejbavy - a ke všemu ještě ročník 06 je u jedničkový fábule poslední, v srpnu po celozávodce nabíhala v Bolce fábule dvojková - a už od března běžela v Kvasinách linka na roomstery, který jsou až po horní hranu čelního skla konstrukčně identický. Takže pro sjednocení už i ta pislední jedničková mohla v sobě mít ledacos z dvojkový. Můj prodejce dílů si vždycky řekne o VINko a přesnou specifikaci dohledává on line na speciálním serveru škodovky, pfotože jak říká, je v těch verzích děsnej maglajz ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31964 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st listopad 29 2017, 8:38 Předmět:
Krakis napsal(a):
Ale já mám 1,4/55kW , typ 6Y , varianta SCBKYX01 , verze FM 5 , motor BKY (opsáno z techničáku)
Jedničková fábule měla tovární typový označení 6Y s podtypama:
hatchback (krátká) - 6Y2, výroba srpen 99 až březen 08
kombi (dlouhá) - 6Y5, výroba duben 00 až prosinec 07
sedan - 6Y3, výroba říjen 99 až prosinec 07
praktik - 6Y5, výroba červenec 01 až prosinec 07
Montovaný motory byly benzíny i nafta s objemem od 1.0 do 2.0 litru, když zůstanu jen u 1,4, tak byly tyhle verze:
1,4 44kW/60HP, kód AZE, AZF, výroba 08/2000 až 08/2002
1,4 50kW/68HP, kód ATZ, AME, AQW, výroba 08/1999 až 05/2003
1,4 59kW/80HP, kód BUD, výroba 02/2006 až 10/2006
1,4 16V 55kW/75HP, kód AUA, BBY, BKY, výroba 12/1999 až 03/2008
1,4 16V 74kW/101HP, kód AUB, BBZ, výroba 12/1999 až 03/2008 _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 12, 2013 Příspěvky: 233 Bydliště: ...ten od Bílé Hory
Zaslal: st listopad 29 2017, 10:19 Předmět:
To je sice hezkej seznam,ale kde je ten box,v tom mi nepomůže.Akorát potvrzuje,že že to co mám se opravdu vyrábí (1,4 16V 55kW/75HP, kód AUA, BBY, BKY, výroba 12/1999 až 03/2008 )Nevím,jestli to pomůže s identifikací,ale v techničáku ještě je,že auto se sice montovalo v Boleslavi,ale motor je z Wolkswagenu z Wolfsburgu.(SRN) Ani s těmito informacemi mi google ani jiné stránky (včetně osminohýho) nenašli to správné montážní schema.Asi budu muset rozebrat komplet předek.(až nebude pršet)
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31964 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st listopad 29 2017, 13:52 Předmět:
Tak podle člověka, kterýho koncernový auta živěj a se kterým jsem před pár minutama mluvil, jsou některý relátka schovaný v tý "komfortní jednotce" pod plastem vedle sloupku volantu - miniaturizovaný kostičky na DPS uvnitř jednotky. Žádnej další relé-box tahle F1 nemá. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 3 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.