https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/contactsupport
Tady mas reklamacni formular pro nakup eshopem. Nepis tam zadne svoje domnenky, divoke konstrukce o filtrech apod, napis proste a jednoduse a jednoznacne ze to nefunguje a ze to chces v zaruce opravit a trvej na tom at ti reknou kam to mas poslat nebo donest a ze nic jineho te nazajima. Neuraz se, ale pises tak zmatene, ze nejspis nepochopili co po nich chces. Napis "Kram v zaruce nefunguje. Kam ho mam poslat na reklamaci?" Nic vic.
Pokud je v navodu napsane ze treba menit filtr nebo jinou spotrebku, radeji si ho jeste poradne precti.
Založen: Aug 17, 2010 Příspěvky: 2726 Bydliště: kousek od Zlína
Zaslal: po květen 24 2021, 19:01 Předmět:
termit256:jo a kam myslíš, že jsem reklamaci psal, napsal jsem jim, že to pošlu na uváděnou adresu centrály a co mi přišlo?Nic neposílejte, vyžádali si souhlas, aby mohli poslat moje údaje servisu a co mi došlo od servisu v Německu tuším Kompernass, poslali mi do mailu číslo objednávky a fakturu na 304Kč, zá údajný nákup filtru a mám to zaplatit Pay-pal a oni mi ho pošlou.To byl veškerý jejich "servis).Já už si sehnal jiný a levnější filtr, krám stejně nefunguje.
Možná jsi nečetl, co jsem psal, že v návodu je, že se má filtr vyměňovat asi za 1/2roku a že je k dostání v domácích potřebách, tak v řiti.
Požadoval jsem jej po 1/2 roce provozu v říjnu 2019 a co bylo?Ani mi neodpověděli a adekvátní filtr byť z jiné značky odvlhčovače nikde.
Pokud jsi si jisty ze to neni tim zes tam dal blby filtr, trvej na tom ze to nefacha ani po vymene filtru a trvej na reklamaci nefunkcniho pristroje. Vyhrozuj COIkou, pravniky apod.
S tim prislusenstvim u techto cinskych veci je obecne problem, pokud je lidl neprodava, mas smulu. Nic je k tomu nezavazuje. Dostupnost spotrebky si chce overit pred koupi.
Založen: Aug 17, 2010 Příspěvky: 2726 Bydliště: kousek od Zlína
Zaslal: út květen 25 2021, 11:44 Předmět:
termit256: a kde jsem si to měl zjistit? Když je to pouze v návodu. Blbečci vůbec nepočítají s reklamací v obchodních podmínkách je jen vrácení do 14dní bez udání důvodu a za použití vratných papírů a ty měly být v bedně s harapákem a taky tam nic nebylo.
V podstatě tam nelze dát "blbý" filtr, protože je to onezeno sílou a já jsem použil oficiální filtr k jiné značce a přizpůsobil jen rozměry, myslíš, že jsem udělal blbost?
To fakt netusim, kdyz ani nevim co to mas za zazrak. Osobne bych vec u ktere se neda zjistit dostupnost spotrebky vubec nekoupil. Ale dovedu si predstavit, ze pokud s tam dal nejaky hustsi filtr ktery hodne omezuje prutok vzduchu, ze to fungovat prestane. Muzna to zkus bez toho filtru, pokud je tam jen kvuli prachu, chvile provozu bez nej by snad vadit nemela.
Založen: Aug 17, 2010 Příspěvky: 2726 Bydliště: kousek od Zlína
Zaslal: út květen 25 2021, 14:22 Předmět:
Já tam mám původní, jen vyčištěný filtr ten se nerozpadl,hustší bych fakt nedával, čili průtok vzduchu je stejný. A pokud harapák nepojede tak rozhodně nebudu brát filtr z Německa, zatím by to byly vyhozené prachy a nevím, vůbec proč bych za něj platil, když je odvlhčovač v záruce.
V Datartu jsem měl možnost výběru a ten filtr je stejný, jen malinko silnější.
Navíc ta síťka před filtrem je hustší, nevidím v tom žádný smysl.
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3312 Bydliště: Brno
Zaslal: út květen 25 2021, 16:03 Předmět:
Musíš věďět zda je filtr vyměnitelný v záruce nebo je to na zákazníkovy aby si ho zaplatil sám. To je jak u svářečky folii, došla folie a já druhou rolu folie za svoje love nekoupím, je to to co si uživatel dokupuje za svoje peníze, a budu to chtět poslat na reklamaci že to nefunguje. Takže koupit filtr co tam patří, pokud to není kryto zárukou na výrobek, a když to ani tak nepojede tak tam zavolat, popsat co jsi udělal a žádat info jaký bude postup reklamačního řízení. Takhle by to mohlo klapnout. Někdy je to na těch linkách těžký když narazíš na nějakou káču co ji ta práce na call centru děsně se*e a k tomu ji starej podvádí s ženskou o patnáct let starší. Ať se ti to povede s uspěchem vyreklamovat.
Založen: Aug 17, 2010 Příspěvky: 2726 Bydliště: kousek od Zlína
Zaslal: út květen 25 2021, 16:45 Předmět:
robo:pazgřivci z Lídlu nekomunikují, kdyby bylo místo, hodím tu i maily, mám tam původní vyčištěný filtr, a jestli jsi četl výše, nefunguje. Odpověď je vždy s jiným jednacím číslem od jiné baby, ale stejná, předáme k vyřízení správnému oddělení, to je vše.Žádný slibovaný kontakt na servis(mimo ty ha-zly z Německa, kde jsem údajně nový filtr koupil) takže podrobný popis závady i jednání Lídlu šel na ČOI a to i s PDF faktury mé údajné koupě filtru u Kompernass-Německo.
Založen: Nov 10, 2009 Příspěvky: 2462 Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7
Zaslal: út květen 25 2021, 19:17 Předmět:
Normálně uteklo chladivo, co bys od toho krámu čekal. Kazí se i jiné značky, vím že někdo psal srovnání, že má tři různé, jak různou mají spotřebu a různé výsledky s vodou ve stejných prostorách. Lidl byl jednoznačně nejlevnější, takže když pak čtu, jak to je ošizené u těch běžně prodávaných, tak tady to bude tuplem.
Založen: Aug 17, 2010 Příspěvky: 2726 Bydliště: kousek od Zlína
Zaslal: pá červenec 02 2021, 19:13 Předmět:
Závěr podle Lídlu, v pondělí 28.6.2021 jsem dostal sms, že se mám dostavit na prodejnu, kde jsem odvlhčovač reklamoval a vedení mi sdělí, jak reklamace dopadla. V úterý jsem tam jel a zase zbytečně, poslali jakýsi krám, vyloženě menší v krabici, vedoucí říkala, že kus za kus. Tak jsem jí řekl, že nemám auto a musím někoho sehnat, kdo mi to odveze(v sms ani zmínka, že tam něco je, čekal jsem prachy), řekl jsem jí, že ta krabice je malá a ten "můj" by se nevešel, já nevím jaký jste měl. Tak nic, přjďte až budete mít auto. Mezi tím jsem popátral a zjistil na internetu(na e-shopu už žádný nebyl), že místo "mého"sle 265 b3 tam bude asi sle 320 c4. Dnes jsem tam byl a jaké překvapení, po rozbalení byl tam sle 320 c4, takže nic, znovu sepsaná reklamace, protože neposlali stejný typ jaký jsem měl, tak neberu. Podotýkám, že í konstrukce, kde je nasávací mřížka, pod ní nádobka na kondenzát a pod ní přívodní kábl už to odpuzuje, navrch má příkon 320w a větší, ten "můj" měl 265w.Protože na e-shopu stejně nic není(nevím, kde tento krám vyhrabali), chci zpátky prachy.
Založen: Aug 17, 2010 Příspěvky: 2726 Bydliště: kousek od Zlína
Zaslal: pá červenec 09 2021, 18:43 Předmět:
Další pokračování, dnes mi přišel mail, abych vrátil křáp sle 265 b3 s vypsanými papíry pro reklamaci přes parcel shop PPL,nevím proč, když ho doručovala ČP.Přístroj jsem předal v prodejně Lídlu ve Zlíně, po domluvě s vedoucí a harapák odešel do Prahy na to mi poslali sle 320 c4, ten je pro mě nepřijatelný, má špatnou konstrukci a o 60w vyšší spotřebu. Sepsala se tedy reklamace na tento typ, protože nedodrželi úmluvu, že chci stejný jako byl původní tedy sle 265 b3. Dnes mi přišel výše uvedený mail, poradí mi někdo, co s volama, kteří 3 týdny vůbec nereagovali na maily a až je někde u nich v Praze, chtějí, abych jim ho poslal pře parcel shop PPL?
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2931 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: pá červenec 09 2021, 19:22 Předmět:
Neviem, ako to platí dnes, ale pár reklamácií som riešil (METRO, TESCO) cca 15 rokov späť a platilo, že reklamácia podaná v mieste nákupu musela byť vysporiadaná do 30 kalendárnich dní, Do toho sa nezarátava deň prijatia reklamácie. Ak do 30 dní som nedostal info o vysporiadaní reklamácie,tak na 31. deň som sa dostavil na miesto a žiadal dobropis alebo vyplatenie sumy. Ich nejaké výhovorky, že to posielajú tam a tam a ešte im neprišlo vyjadrenie, na mňa neplatilo. Je to ich problém, nie môj. Dokonca v Metre v Nitre na mňa skúšali (r.2002), že 30 dní beží až po obdržaní tovaru u ich zmluvných strediskách... Nedal som sa, a po nákupe iného tovaru mi tú sumu odrátali z faktúry...
P.S. Mimochodom, riešenie reklamácie tak, že mi je daný iný produkt, nie je možný. Jedine, ak reklamovateľ s tým súhlasí, ale dostáva sa tak do kolotoča...
Základ je: Odmietnuť náhradu. Vyplatiť prašule. A ak akceptujem náhradu, tak si ju normálne za vyplatené prachy kúpim a ideme od znova. Kúpa toho a toho dňa a od toho dńa beží nová záruka....
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9667 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: pá červenec 09 2021, 19:48 Předmět:
Vona přílišná benevolence jednou položí výrobu i obchod...učebnicovým příkladem insolvence je GES.
Ale to nic, trh dlouhodobě nestrpí vakuum, vstanou noví bojovníci and show must go on _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.