Vítejte na Elektro Bastlírně
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Upload · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Hledat v článcích

Dobrovolné příspěvky na provoz EB

Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Renault Megane 1.4/96 benzin nedrzi volnobeh, zkrat na pinu

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
robo
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Apr 08, 2004
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so září 23 2017, 10:25    Předmět: Renault Megane 1.4/96 benzin nedrzi volnobeh, zkrat na pinu Citovat

Preji vsem pekny den. Synovec ma s timto autem problem. Motoru zacnou padat otacky a tesne pred chcipnutim se mirne zvednou otacky a pote to spadne do normalu. A to se stale opakuje. Napojeni na pocitac se povedlo az v renault servisu. Perfekt pristup a snaha pomoci. Vysledek je na obrazku. Poradily vymenit snimac tlaku saciho potruby. Vymenen za novy Starline, pak kabelaz a nakonec ridici jednotku. Rad bych mel schema ecu jednotky. Tedy jeji zapojeni ve voze. Podivat se na ten zkrat pinu 14. Na netu se da najit knizka Jak na to kde je mala cast elektroinstalace. Ale sken je nic moc. A u schemat je trosku i maznuty, lehce do seda. Pak je venku nejaka knizka, obdoba tady teto a v ukazce je jeden list schema vozu a tady je to luxus. Jenze za libry. Chtelo by to schema kde je ridici jednotka a jeji zapojeni ve voze. Ani nevim kde se ridici jednotka vozu nachazi. Prosim o pomoc. Dekuji


vystup.jpg
 Komentář:
 Velikost:  263.86 kB
 Zobrazeno:  36 krát

vystup.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
1010
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Feb 05, 2006

PříspěvekZaslal: so září 23 2017, 11:23    Předmět: Citovat

Zkrat na pin 14 doměřen?Pokud jo,je na štekru jednotky?Na obvodové schéma ECU nejspíš zapomeň,ale na identifikaci případné vady v ECU nebude třeba.F.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondras_Ch
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Mar 04, 2017
Bydliště: Úpice

PříspěvekZaslal: so září 23 2017, 16:33    Předmět: Citovat

Tady je schema zapojení ECU megane 1.4 jednobodové vstřikování.


Megane 1.4 96-99.pdf
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Megane 1.4 96-99.pdf
 Velikost:  183 kB
 Staženo:  47 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pepik9
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Aug 31, 2010

PříspěvekZaslal: ne září 24 2017, 13:00    Předmět: Citovat

Umístění by mohlo být tady. Ale než se v tom začneš vrtat, zaměř se na ten snímač teploty vzduchu. Než se tu budeš ptát dál, upřesni, jestli je to vstřikování jednobod nebo vícebod.


Megan_ECU.png
 Komentář:
 Velikost:  80 kB
 Zobrazeno:  10 krát

Megan_ECU.png


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Apr 08, 2004
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne září 24 2017, 21:29    Předmět: Citovat

Podle knizky Jak na to? je u 1.6 napsano ze zvyšeni vykonu se dosahlo pouziti vycebodoveho vstrikovaciho zarizeni. Takze 1.4e by mel byt jednobod. Jeste vedet kde bude to cidlo. Na sacim ustroji jen kde. Na netu jsem nejaky topic ohledne auta a cidla nasel ale je to uz 5 let a obrazky nejsou. V knizce jsem k nasavani nasel jen vymenu vzduchoveho filtru. A nebo jsem slepy. Auto nemam pred barakem a pojedu to omrknout az zitra. Dekuji
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ondras_Ch
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Mar 04, 2017
Bydliště: Úpice

PříspěvekZaslal: po září 25 2017, 6:17    Předmět: Citovat

To čidlo je u vstřikovače nad škrtící klapkou, ve schematu je označen v jednom chlívečku společně se vstřikovačem Y3/B25. Vedou tam 4 dráty 2 jsou vstřik a další dva čidlo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
robo
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Apr 08, 2004
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po září 25 2017, 20:59    Předmět: Citovat

Tak jsem zmeril 14 v konektoru vuci bloku motoru a pak pin 14 na ecu vuci kovovemu obalu ecu a v obou pripadech zadny zkrat. Cidlo teploty vzduchu jsem nenasel. Dival jsem se po zadani detailu vozu k prodejcum nahr. dilu a to cidlo podle obrazku jsem v aute nenasel. Je to tam i spinave a tak je mozne ze jsem to prehledl. Sudnal jsem filtr a koukal okolo skrtici klapky a hledal neco co ma dva vyvody. S vyvody jsem nasel ale vypada to jinak.
Podle toho dalsiho by mel byt pod krytem vzduch. filtru, cislo 5



dil.jpg
 Komentář:
 Velikost:  287.97 kB
 Zobrazeno:  59 krát

dil.jpg



vstrik.jpg
 Komentář:
 Velikost:  44.01 kB
 Zobrazeno:  9 krát

vstrik.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pepik9
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Aug 31, 2010

PříspěvekZaslal: út září 26 2017, 20:21    Předmět: Citovat

Měřit musíš na tom hnědém konektoru. Pod tou černou "polokoulí" je vstřikovač a mělo by tam být i to čidlo.
strana 10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Apr 08, 2004
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st září 27 2017, 18:51    Předmět: Citovat

Tak jsem dnes zakoupil ono cidlo. Odsrouboval sroub a sundal cernou polokouli. Uvnitr jsou dve dirky ktere patri na dva trny asi vstrikovace. Zajimave ze tam jdou 4 draty ale piny jsou 2, Nic jineho uvnitr videt neni. Kontaktoval jsem servis s dotazem kde je cidlo a podle servisu renault a vin kodu toto cidlo v tomto aute neni. Nevim proc je zminka o cidle pri diagnostice. Dostalo se me odpovedi ze v diag jsou chyby diky prekladu ktery se moc nepovedl. Zkontroloval jsem tesnost sani, prisavani z vika motoru a tady to bylo trosku spatne. Parkrat jsem v prubehu cinnosti nastartoval. Posledni nastartovani vedlo k uspechu. Pokles otacek prakticky zmizel. Obavam se ze v tom prsty nemam a ze to samo. Tak jako pred nedavnem kdy bylo cca dvoudenni obdobi kdy motor slapal jak mel. Uvidim casem. Jeste by me zajimalo co je za podlouhlou krabici pod ecu blize k svetlometu. Dole je naustek jako by na hadici ktera tam neni a ani neni nikde okolo. A nahore je pripojena hadice a vedle toho cosi co se zda jako kabel v leskle buzirce. Pokud na te krabici ucpu prstem ten naustek tak se mirne zvednou otacky a citim podtlak.

Cidlo jsem vybral ze stranek mjauto po zadani vozu a vyberu typu a obsahu motoru. Zda se , pokud servis dodal spravne info, ze byl v prubehu vyroby motor modifikovan. V pozdejsi vyrobe to cidlo pridaly, udelaly to jinak.....



fc104002.JPG
 Komentář:
 Velikost:  13.81 kB
 Zobrazeno:  8 krát

fc104002.JPG


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pepik9
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Aug 31, 2010

PříspěvekZaslal: st září 27 2017, 19:31    Předmět: Citovat

Podle mě je nesmysl, že by to čidlo nebylo zapojené. Je součástí toho černého bazmeku :


idlo_T.png
 Komentář:
 Velikost:  91.22 kB
 Zobrazeno:  23 krát

idlo_T.png


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondras_Ch
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Mar 04, 2017
Bydliště: Úpice

PříspěvekZaslal: so září 30 2017, 7:04    Předmět: Citovat

I kdyby udělali takovou změnu, tak to čidlo by muselo být někde jinde na sacím potrubí, v tomto případě jedině někde ve vzduchovém filtru a to není. To čidlo na obrázku je z motoru s vícebodovým vstřikováním, tam je sání uspořádáno úplně jinak. Do té plastové čepičky vedou čtyři dráty, dva jdou přes piny do vstřiku a ty další dva jdou do čidla teploty, to je v tom očku na boku té čepičky, jestli tam nic není někdo ho ulomil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
robo
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Apr 08, 2004
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so září 30 2017, 12:49    Předmět: Citovat

Hledal jsem a to cidlo nebo cepici a neni kde koupit. Ale nic nevydrzi vecne a pak tedy co dal?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ondras_Ch
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Mar 04, 2017
Bydliště: Úpice

PříspěvekZaslal: so září 30 2017, 14:14    Předmět: Citovat

V první řadě změř odpor toho čidla. V obrázku jsou hodnoty odporu. Pak ho ohřej, třeba mezi prsty, odpor by měl klesat. Pokud je v pořádku změř na něm napětí, se zapnutým zapalováním. Když na něm napětí nebude je někde něco ve svazku mezi čidlem a řídící jednotkou.


Bez názvu.png
 Komentář:
 Velikost:  101.5 kB
 Zobrazeno:  24 krát

Bez názvu.png


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
robo
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel



Založen: Apr 08, 2004
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 03 2017, 9:38    Předmět: Citovat

Odpojil jsem lambda sondu, ma najeto 160 000km, na zkousku. Auto je v testovani 3 dny a majitel rikal ze je auto uplne v klidu. Zadny problem se stabilitou otacek na volnobehu, chcipnuti motoru pri rozjezdu. Proste ok. Objednala se nova sonda. Pokud to zabere tak dobry. A kdyz ne tak se zacnu hrabat v tom kloboucku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na adrese admin (zavináč) ebastlirna.cz


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund