Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

VW Golf 1.4 BASIS r.výroby 2001 - odpojení aku
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Milan



Založen: Apr 02, 2012
Příspěvky: 1332
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 19:08    Předmět: VW Golf 1.4 BASIS r.výroby 2001 - odpojení aku Citovat

Nechtěně jsem se stal majitelem . Potřebuji vyměnit aku, už to sotva startuje, je tam cca 10 let. Ztratí se kód rádia nebo se nahraje zpět z ŘJ ?
Autorádio je originál, kód neznám , papíry jsou jen italské , kde to bylo uvedeno do provozu. Díky za radu popř. odkaz , jak to udělat bez ztráty kytičky . Hledal jsem na foru VW , ale žádná jednoznačná odpověď
tam asi není.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ace_ventura



Založen: Jan 25, 2005
Příspěvky: 279
Bydliště: Praga mater urbium

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 19:34    Předmět: Citovat

Myslím, že všechny 1DIN rádia ikdyž komunikují po CANu tuto možnost nenabízí. Jedině snad 2DIN Gamma 6 to umí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr



Založen: Jan 20, 2008
Příspěvky: 1372
Bydliště: na vejminku

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 19:37    Předmět: Citovat

Pro jistotu připoj ještě jednu baterii nebo startovací bustr. Co tam je za rádio?? Něco je na něm určitě napsané. Pokud je rádio montované z prvovýroby, pak Ti kod najdou v databázi v servisu VW asi za 400Kč. 2001 ročník ještě nekomunikuje s řídící jednotkou auta. Pokud nemá záměrně upravený SW, pak s jistotou budeš kód potřebovat. (Vlastně ani nemusí být originál, zjišťují to podle výrobního čísla rádia na něm vyraženého)
_________________
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Milan



Založen: Apr 02, 2012
Příspěvky: 1332
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 19:46    Předmět: Citovat

Díky, tak holt to zkusím s tou paralelní baterkou , snad ta stará nechytne nebo se té nové nezkroutí desky, až bude nabíjet tu starou Smile .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33859
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 19:49    Předmět: Citovat

Pouzi tenke kable, posluzia ako ochrana.
Pred spojenim baterii zmeraj napatie na tej starej - podla mna bude dobre, ale vnutorny odpor velky, takze sa ziadne velke nabijanie konat nebude.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3362
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 20:10    Předmět: Citovat

Octa r.v. 2004 už mi po CAN načte kod s původním 1 DIN radiem. Tipuju že by ten golf taky mohl - ale ta záložní AKU je jistota
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr



Založen: Jan 20, 2008
Příspěvky: 1372
Bydliště: na vejminku

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 20:48    Předmět: Citovat

Kvicala_r napsal(a):
....Tipuju že by ten golf taky mohl - ale ta záložní AKU je jistota

Koncern rv. 2001 má standartně v panelu Alpha Blaupunkt, nebo Grundig. V lepším případě Beta, pokud to má repro i v zadních dveřích. Všechny varianty jsou implicitně s kódem.

_________________
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3362
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 21:03    Předmět: Citovat

Jo pravda já mám symphony... Takže překvápko, že škoda měla celkem v závěsu stejnou/lepší výbavu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 22:04    Předmět: Citovat

Měl jsem Boru 2001 (což je to samé) a v ní rádio Betu, které kód při odpojení baterie nevyžadovalo. Dokonce jsem místo Bety používal několik let jiné rádio, kde jsem je před prodejem znova prohodil a taky to bylo bez kódu.
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr



Založen: Jan 20, 2008
Příspěvky: 1372
Bydliště: na vejminku

PříspěvekZaslal: st září 06 2017, 22:58    Předmět: Citovat

Standa99 napsal(a):
...... kód při odpojení baterie nevyžadovalo

Psal jsem: Požadavek na kód je možné vyřadit. U mnohých přístrojů dokonce z ovládacího panelu bez rozebírání..., pokud kód přistroje znáš. Jinak je to o rozborce. Sad

_________________
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: čt září 07 2017, 8:19    Předmět: Citovat

U tohodle ročníku (u mě byla výbava HighLine) vše fungovalo na CAN sběrnici, takže pokud bylo rádio správně spárováno s gateway jednotkou (žádná výměna rádia bez LCode), tak to žádný kód nevyžaduje. Takhle to u koncernu funguje, žádné vyřazování kódu v rádiu.
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
adamscho



Založen: Apr 22, 2016
Příspěvky: 105
Bydliště: Liptovský Hrádok

PříspěvekZaslal: čt září 07 2017, 11:53    Předmět: Citovat

JA som nechal nastartovane auto a prehodil bateriu Smile + preistotu som nechal zapnute svetla aby mal alt. odber.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Habesan



Založen: Jan 12, 2009
Příspěvky: 7086
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: čt září 07 2017, 17:00    Předmět: Citovat

Běžně se používá baterie zapojená do konektoru "zapalovače".
Prý stačí běžná 9V, ale já bych raději použil 12V z UPS.

_________________
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Jodr



Založen: Jan 20, 2008
Příspěvky: 1372
Bydliště: na vejminku

PříspěvekZaslal: čt září 07 2017, 18:10    Předmět: Citovat

Habesan napsal(a):
Běžně se používá baterie zapojená do konektoru "zapalovače"....

To je možné, Sad ale pozor na to, že dost aut má zásuvku spínananou klíčkem Idea

_________________
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: so září 09 2017, 10:39    Předmět: Citovat

A proto máme v práci OBD zásuvku která je spojená s malou gelovkou. Při výměně baterie se jen tato gelovka připojí k OBD. To je totiž z 99% stále pod napětím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund