Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Fabia - elektrovýbava, interiér, tuning
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 27, 28, 29  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 527

PříspěvekZaslal: út duben 23 2019, 9:29    Předmět: Citovat

To mi neříkej, že tady máš vlákno o elektrovýbavě a ještě nemáš stažené schéma? Vše je tam popsané. Jen musíš vědět jestli máš jednotku CAN, nebo Lin

Jinak na použití staré stahovačky (ten plech s lanovody) bych byl velmi opatrný - moc to nevydrží a dříve či později v tom křupne (zejména pokud nebudeš mít automatický doraz) a nepůjde s tím hnout - velmi nepříjemná závada na dálnici.

Když už bych to bastlil, tak bych zainvestoval do nového mechanismu. Stačí Čína - na rozdíl od originálu z výroby to vydrží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 527

PříspěvekZaslal: út duben 23 2019, 9:31    Předmět: Citovat

A máš komplet stahovačku, nebo jen ten motor s ŘJ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5912
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: út duben 23 2019, 14:46    Předmět: Citovat

Mám komplet sťahovačku.
Auto je výbava Classic. Mám posilňovač riadenia a vyhrievané zadné sklo. To je asi všetko. Centrál a indikácia nedovretých dverí sú dorobené. Tak neviem, či to nejakú komfortku vôbec má. Moja predstava bola dve tlačítka, tie by cvakali relétkami a cez ne by šlo okno. Ale nechcem zničiť elektroniku sťahovačky, tak by som to radšej napojil nejak inteligentne. Odpojiť a vyviesť motor priamo bude plán B.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 527

PříspěvekZaslal: út duben 23 2019, 15:45    Předmět: Citovat

Najdi si ve schématech to zapojení - napoj +/- na baterii, připoj spínač na ŘJ (takže žádná relátka - spínání je elektronické) a vyzkoušej to.

Když elektronika bez připojení datového okruhu nebude fungovat, tak plán B...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5912
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: út duben 23 2019, 19:34    Předmět: Citovat

Tak sa podarilo. Akurát pre zadné dvere. Dúfam, že v tom nie je rozdiel. Vlákno je tu.
Ako že to mám zapojiť?
Motor mám takýto.
Šestica pinov vpravo je na kontakty prepínača v madle dverí spolujazdca?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 527

PříspěvekZaslal: út duben 23 2019, 21:12    Předmět: Citovat

Pokud máš motory po FL, tak schéma najdeš v Dílenské příručce na Fabii II, případně Roomstera.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5912
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: út duben 23 2019, 21:19    Předmět: Citovat

Mám FR a sken popisu pripojenia pinov by sa mi hodil. Fábia 1.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5912
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: st květen 15 2019, 22:46    Předmět: Citovat

Za jazdy mi doslúžila batéria a motor pomaly chcípol. Vie mi niekto prosím vysvetliť, prečo bežiaci motor nebeží ďalej bez batérie? Mal som za to, že odišlo dobíjanie. Všetko nasvedčovalo tomu.
Časť cesty domov som ešte zvládol, zvyšok ma ťahal švagor.
Dík
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5194
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2019, 7:01    Předmět: Citovat

A elektricke zapalovanie asi funguje ako? Ked ti umrie alternator a pomaly ale isto vyzmykas baterku tak kde ma elektronika brat energiu pre svoj chod? Vsetko je v tom aute na elektriku a ty sa pytas taketo ...hluposti Very Happy Doporucujem ti skontrolovat kabelaz veducu od altika do RJ, rado sa lamalo pri konektorovych spojoch pod motorom
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 527

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2019, 8:55    Předmět: Citovat

Musel by jsi mít místo alternátoru dynamo - s embéčkem se dá jezdit i bez baterky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5912
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2019, 9:14    Předmět: Citovat

keemo, nečítaš pozorne. Všetko sa tvárilo na dobíjanie, ale to bolo v poriadku, prdla batéria.
Motor točí, altík produkuje, batéria je len "prívesok", potrebná len pre naštartovanie. Tak som si myslel. Čo je inak? Batéria slúži ako filter, ako akýsi gigantický kondenzátor?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 527

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2019, 10:35    Předmět: Citovat

alternátor bez baterie nefunguje, potřebuje buzení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5912
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2019, 10:52    Předmět: Citovat

A sám si ho nedokáže udržať. Tak?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2019, 23:20    Předmět: Citovat

Co je to za blbost? Akonahle je vybudeny, tak vonkajsi zdroj nepotrebuje, to ste naozaj este nezazili beziaci motor s odpojenou bateriou? Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31646
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2019, 23:44    Předmět: Citovat

Částečnou pravdu máte všichni - ale bohužel nikdo jste neřekl všecko. Ano, se starším autem s dynamem jde jet jen na něj, stejně tak jde jet i na starší altík s kotvičkovým regulátorem - protože první kotvička odpadává až při nějakejch 7-8V na výstupu z něj, takže jak se jednou takovej altík nabudí a kotvička přitáhne (třeba i jen překročením otáček přibližně 2500 na hřídeli altíku), tak už drží i na volnoběh - a pokud má dostatek výkonu, udrží motor v chodu i bez baterky. Šlo by to i s moderním altíkem s polovodičovým "reglerem", důkazem jsou poslední výběhový řady "šádyn", který už dostávaly polovodičovej regulátor k alternátoru. Jenže čím modernější auto, tím víc zbytečný burnzerantský elektroniky v něm je - a jednou z jejích zhola zbytečnejch funkcí je i hlídat napětí v palubní síti. No a když "díky" kleknutý baterce a zároveň připojený běžný provozní zátěži (světla, větrání, elektronika motoru, ABS, EPS, ESC a fůra dalších zbytečností) v momentě ubrání plynu napětí mžikově spadne pod 10V, ŘJ vyhlásí "arbajtšlus" a vypne všecko ... Prostě auto jako takový by jelo dál, ale program v ŘJ to nedovolí. Stížnosti na tento stav nikoliv na lampárni, ale v Bruseli.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 27, 28, 29  Další
Strana 16 z 29

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund