Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Fabia - elektrovýbava, interiér, tuning
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: pá říjen 12 2018, 16:48    Předmět: Citovat

tomasjedno napsal(a):
PixelOrgy napsal(a):
v CR to problem uplne neni, jde to zaregistrovat, ale jezdit s tim je nakokot...
Na veteránská čísla v pohodě.


Prave to nedavno zvolnili a jde to i na normalni cisla.

https://auto-mania.cz/vuz-s-pravostrannym-rizenim-muzete-jiz-prihlasit-a-provozovat-i-v-ceske-republice/

Samo po uprave uhlu svetel apod... Ale jezdit bych v tom nechtel.. Predjizdeni nic moc, zavoru na parkoviste si clovek taky pohodlne neotevre...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6065
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: pá říjen 12 2018, 17:03    Předmět: Citovat

Ten článek je 4,5 roku starý, takže už to jde docela dost dlouho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sinclair



Založen: Feb 02, 2005
Příspěvky: 9923
Bydliště: Luhačovice

PříspěvekZaslal: pá říjen 12 2018, 17:16    Předmět: Citovat

Vůbec to ale není jednoduchý.
Vím to čistě náhodou od kamaráda, co se snažil dostat aspoň na V-značky Dodge Stealth, opravoval jsem mu v tom audio.
Je to vlastně úplně standardní japonský auto /M3000GT/, ale i přes kompletní předělání zapojení světel a sklíček na "Evropu" se mu to povedlo až po roce a něco. Přes rok makali na kastli i motoru, sháněli díly a nakonec hrozilo, že s tím nebude ani moct vyjet z garáže.
Přitom ale při zjišťování situace /ještě před nákupem 2014/ ho "zasvěcení" ujišťovali, že V-značky nebudou problém, neboť první vyrobené série toho typu auta už mezi veterány bezpečně patří.
Mezitím se ale prý hodně změnily některé předpisy a musel to řešit až nějaký právník z oblasti automoto.
A to vlastně jde o nepříliš starý osobák. Verze myslím 2.8 či 3.0 V6 biturbo, něco okolo 300 koní. Moc pěkné autíčko a úžasný svezení, ale říkal, že podobnou kalvárii už absolvovat nechce ani omylem.
Že prý už je o dost jednodušší dostat V-značky na polopojízdnou, ale tuzemskou Felicii z 50.let.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: so říjen 13 2018, 11:36    Předmět: Citovat

3000GT se prodavalo i v evrope ne? Tam by problem byt nemel...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sinclair



Založen: Feb 02, 2005
Příspěvky: 9923
Bydliště: Luhačovice

PříspěvekZaslal: so říjen 13 2018, 12:16    Předmět: Citovat

No právě-to si myslel taky, jenže Stealth je verze pro US a je tam poměrně dost věcí jinak oproti "evropské" verzi. To se dopředu vědělo, že to bude potřeba všecko předělat, ale byly tam ještě jiný zádrhely, jakéhosi formálního rázu, co vyplývaly z dalších odlišností americké verze od evropské. No skončilo to nakonec dobře, ale už by to prý absolvovat nechtěl. Toyotu Celica s nějakým pekelným strojem pod kapotou už raději koupil v Německu..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31839
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so říjen 13 2018, 18:24    Předmět: Citovat

Auta do Ameriky mají například slabší brzdy nebo pneumatiky s rychlostním indexem POUZE do 150km/h - kdo chce, může si samozřejmě zaplatit výkonnější, ale protože jejich předpisy zakazujou jezdit po běžný silnici víc jak 55mph (cca 88,5km/h) a po dálnici 80mph (cca 128,8km/h), prostě se na tyhle výkony dimenzujou běžný prodejní kusy, i když konstrukční rychlosti aut jsou jinde. Takže auta vyrobený pro silniční provoz TAM můžou bejt mnohem levnější než ty samý prodávaná v Evropě - kde auto musí bejt i pro běžnej silniční provoz osazený brzdama a gumama a dalším příslušenstvím schopným fungovat až do konstrukční maximálky auta. Auto vyrobený a prodaný v USA pro běžnej silniční provoz je prostě bez výraznejch úprav v Evropě nehomologovatelný ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: út říjen 30 2018, 16:41    Předmět: Citovat

Tak už mám poriešené i rozvody. Vyzerá to, že to auto so mnou nejakú dobu zostane. I keby som niečo kúpil (od čoho som upustil), za čas si ho nechám. Ten bzukot ale zostal. Haťapky ho asi majú nie všetky a ktorá ako. Ja mám smolu.
Pripadá mi, že zvuk vylieza z oblasti pod remeňom a do interiéru preniká cez prepážku a spodkom. Skúsim ešte popátrať pomocou mikrofónu. Existuje nejaká krytka na ten remeň? I proti prípadným kamienkom, i na zatlmenie. Olepil by som ju gumoasfaltovou samolepou. Druhá možnosť, môžem si dovoliť niečím olepiť priamo ten plech pod remeňom? Čiže by som lepil priamo na motor.
Samozrejme nečakám, že niekto bude zisťovať za mňa, ale možno niekto vie a tedy by mohol poradiť.
Dík
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2409

PříspěvekZaslal: út říjen 30 2018, 19:38    Předmět: Citovat

"Bzučet" by mohl napínák řetězu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31839
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út říjen 30 2018, 20:20    Předmět: Citovat

Přesně tak, ten zvuk jak vod šicího stroje vydává právě rozvodovej řetěz jak brnká na napínák a hrany vodicích lišt.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: út říjen 30 2018, 20:48    Předmět: Citovat

Rozvody mám nové, tak s tým asi veľa neurobím.
Nechápem, že podobná haťapka nebzučala. Vraj to nerobila nikdy. Moja bola počuť na metre.
A prečo to nerobila, keď sme pokusne zhodili remeň? Potom sme sa dohodli na novej vodnej pumpe. Mala nabehané, tak ma až tak nemrzí. Ale bola v tom nevinne. Alternátor meniť "naslepo" sa mi nijak nechce. Rozvody som riešil kvôli iným problémom. Asi bol problém len v napínaku, ramená a reťaz asi bolo škoda meniť, ale to sa dopredu nevie a je to sada.
Môžem butylkaučukovými samolepmi polepiť prsia? 80°C by malo byť v pohode. Je tak?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31839
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út říjen 30 2018, 21:43    Předmět: Citovat

Nevím jak dobře se vyznáš v Hádajících se Trojicích Pístů, ale až do roku 2006 byly verze 40kW s 2 ventilama na válec a 47kW se 4 ventilama na válec. A ještě se lišily podle roku výroby, jestli měly jen jednu lambdu, nebo ty pozdější dvě. Každá výkonová verze má jinou rozvodovou sadu, protože ta slabší má jen jednu vačkovou hřídel. Od roku 06 jsou u Honem To Prodej, H0vno To Pojede rozdíly v mechanice nulový, oba motory mají hlavy stejný dvanáctiventilový a rozvod je u obou verzí 2xOHC neboli dvouvačkovej čtyřventilovej a výkonovej rozdíl je učuněnej výhradně různým namapováním řídící jednotky. Základní výkon je nastavenej na 44 nebo 51kW.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: st říjen 31 2018, 2:11    Předmět: Citovat

Ja mám 47kW z r. 2004, motor tuším AZQ, vždy to zabudnem. Dve lambdy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: po únor 18 2019, 14:43    Předmět: Citovat

Ten protivný piskot nakoniec robil remeň. Bzukot rozvodov pravda zostal, ale to už sa dá. Možno keby som mal reťaz vynovenú, tú, čo sa podobá na tú u motorovej píly. Mal som to na rozume, keď mi ju menil, ale považoval som to za hlúposť. Ale zima mi dala školenie, zo snehu ma ťahal traktor a potom som ledva prehrabal cez náš most, tak som sa rozhodol pre niečo s ASR. Volím medzi Pólom, Fábiou, Golfom, Audi A3 a možno Oplom. Dávam si čas do jesene. Ale to už je o inom.

Spočítal som si spotrebu od posledného tankovania. Cca 8,6/100. Trochu sa mi to nezdá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: út únor 19 2019, 10:14    Předmět: Citovat

ASR ti ve snehu nepomuze vyjet - naopak, pokud je potreba vyjet klouzajici stoupani, je lepsi stabilizace vypnout. Zaklad jsou kvalitni zimni pneu a cit v noze. A samozrejme nejlip 4x4 Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4047
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: út únor 19 2019, 10:49    Předmět: Citovat

To bych netvrdil, na dvojkové fabii to ASR funguje celkem dobře. V situaci, kdy je jedno kolo na ledu, to pomůže.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Další
Strana 12 z 29

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund