Založen: Feb 02, 2005 Příspěvky: 9923 Bydliště: Luhačovice
Zaslal: pá říjen 12 2018, 17:16 Předmět:
Vůbec to ale není jednoduchý.
Vím to čistě náhodou od kamaráda, co se snažil dostat aspoň na V-značky Dodge Stealth, opravoval jsem mu v tom audio.
Je to vlastně úplně standardní japonský auto /M3000GT/, ale i přes kompletní předělání zapojení světel a sklíček na "Evropu" se mu to povedlo až po roce a něco. Přes rok makali na kastli i motoru, sháněli díly a nakonec hrozilo, že s tím nebude ani moct vyjet z garáže.
Přitom ale při zjišťování situace /ještě před nákupem 2014/ ho "zasvěcení" ujišťovali, že V-značky nebudou problém, neboť první vyrobené série toho typu auta už mezi veterány bezpečně patří.
Mezitím se ale prý hodně změnily některé předpisy a musel to řešit až nějaký právník z oblasti automoto.
A to vlastně jde o nepříliš starý osobák. Verze myslím 2.8 či 3.0 V6 biturbo, něco okolo 300 koní. Moc pěkné autíčko a úžasný svezení, ale říkal, že podobnou kalvárii už absolvovat nechce ani omylem.
Že prý už je o dost jednodušší dostat V-značky na polopojízdnou, ale tuzemskou Felicii z 50.let.
Založen: Feb 02, 2005 Příspěvky: 9923 Bydliště: Luhačovice
Zaslal: so říjen 13 2018, 12:16 Předmět:
No právě-to si myslel taky, jenže Stealth je verze pro US a je tam poměrně dost věcí jinak oproti "evropské" verzi. To se dopředu vědělo, že to bude potřeba všecko předělat, ale byly tam ještě jiný zádrhely, jakéhosi formálního rázu, co vyplývaly z dalších odlišností americké verze od evropské. No skončilo to nakonec dobře, ale už by to prý absolvovat nechtěl. Toyotu Celica s nějakým pekelným strojem pod kapotou už raději koupil v Německu..
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31839 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so říjen 13 2018, 18:24 Předmět:
Auta do Ameriky mají například slabší brzdy nebo pneumatiky s rychlostním indexem POUZE do 150km/h - kdo chce, může si samozřejmě zaplatit výkonnější, ale protože jejich předpisy zakazujou jezdit po běžný silnici víc jak 55mph (cca 88,5km/h) a po dálnici 80mph (cca 128,8km/h), prostě se na tyhle výkony dimenzujou běžný prodejní kusy, i když konstrukční rychlosti aut jsou jinde. Takže auta vyrobený pro silniční provoz TAM můžou bejt mnohem levnější než ty samý prodávaná v Evropě - kde auto musí bejt i pro běžnej silniční provoz osazený brzdama a gumama a dalším příslušenstvím schopným fungovat až do konstrukční maximálky auta. Auto vyrobený a prodaný v USA pro běžnej silniční provoz je prostě bez výraznejch úprav v Evropě nehomologovatelný ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: út říjen 30 2018, 16:41 Předmět:
Tak už mám poriešené i rozvody. Vyzerá to, že to auto so mnou nejakú dobu zostane. I keby som niečo kúpil (od čoho som upustil), za čas si ho nechám. Ten bzukot ale zostal. Haťapky ho asi majú nie všetky a ktorá ako. Ja mám smolu.
Pripadá mi, že zvuk vylieza z oblasti pod remeňom a do interiéru preniká cez prepážku a spodkom. Skúsim ešte popátrať pomocou mikrofónu. Existuje nejaká krytka na ten remeň? I proti prípadným kamienkom, i na zatlmenie. Olepil by som ju gumoasfaltovou samolepou. Druhá možnosť, môžem si dovoliť niečím olepiť priamo ten plech pod remeňom? Čiže by som lepil priamo na motor.
Samozrejme nečakám, že niekto bude zisťovať za mňa, ale možno niekto vie a tedy by mohol poradiť.
Dík
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31839 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út říjen 30 2018, 20:20 Předmět:
Přesně tak, ten zvuk jak vod šicího stroje vydává právě rozvodovej řetěz jak brnká na napínák a hrany vodicích lišt. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: út říjen 30 2018, 20:48 Předmět:
Rozvody mám nové, tak s tým asi veľa neurobím.
Nechápem, že podobná haťapka nebzučala. Vraj to nerobila nikdy. Moja bola počuť na metre.
A prečo to nerobila, keď sme pokusne zhodili remeň? Potom sme sa dohodli na novej vodnej pumpe. Mala nabehané, tak ma až tak nemrzí. Ale bola v tom nevinne. Alternátor meniť "naslepo" sa mi nijak nechce. Rozvody som riešil kvôli iným problémom. Asi bol problém len v napínaku, ramená a reťaz asi bolo škoda meniť, ale to sa dopredu nevie a je to sada.
Môžem butylkaučukovými samolepmi polepiť prsia? 80°C by malo byť v pohode. Je tak?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31839 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út říjen 30 2018, 21:43 Předmět:
Nevím jak dobře se vyznáš v Hádajících se Trojicích Pístů, ale až do roku 2006 byly verze 40kW s 2 ventilama na válec a 47kW se 4 ventilama na válec. A ještě se lišily podle roku výroby, jestli měly jen jednu lambdu, nebo ty pozdější dvě. Každá výkonová verze má jinou rozvodovou sadu, protože ta slabší má jen jednu vačkovou hřídel. Od roku 06 jsou u Honem To Prodej, H0vno To Pojede rozdíly v mechanice nulový, oba motory mají hlavy stejný dvanáctiventilový a rozvod je u obou verzí 2xOHC neboli dvouvačkovej čtyřventilovej a výkonovej rozdíl je učuněnej výhradně různým namapováním řídící jednotky. Základní výkon je nastavenej na 44 nebo 51kW. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: po únor 18 2019, 14:43 Předmět:
Ten protivný piskot nakoniec robil remeň. Bzukot rozvodov pravda zostal, ale to už sa dá. Možno keby som mal reťaz vynovenú, tú, čo sa podobá na tú u motorovej píly. Mal som to na rozume, keď mi ju menil, ale považoval som to za hlúposť. Ale zima mi dala školenie, zo snehu ma ťahal traktor a potom som ledva prehrabal cez náš most, tak som sa rozhodol pre niečo s ASR. Volím medzi Pólom, Fábiou, Golfom, Audi A3 a možno Oplom. Dávam si čas do jesene. Ale to už je o inom.
Spočítal som si spotrebu od posledného tankovania. Cca 8,6/100. Trochu sa mi to nezdá.
ASR ti ve snehu nepomuze vyjet - naopak, pokud je potreba vyjet klouzajici stoupani, je lepsi stabilizace vypnout. Zaklad jsou kvalitni zimni pneu a cit v noze. A samozrejme nejlip 4x4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.