Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7627 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: pá prosinec 18 2020, 23:08 Předmět:
Kroupy nechodívají samy, dešťovka při letní bouřce mívá kolem krásných 20° C.
Já ti to samozřejmě nerozmlouvám, lej co chceš kam chceš; jen jsem poznamenal, že se mi to nejeví jako dobrý nápad
Já rozmrazuju tak, že nastartuju, zapnu vyhřívání předního a zadního okna a než oškrábu boční, tak mám přední rozmrazené; to zadní je pomalejší. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Vyhřívání nemám a než se s tím škrábat a po 200m znova, to poleju a jedu. Akorát tedy na sníh to nefunguje, to se musí hezky ručně, nedostižné je to naopak v případě takového toho pěkného sklovitého ledíku _________________ Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: ne prosinec 20 2020, 0:09 Předmět:
Na ten mám rozmrazovač. Nejaký alkohol či mydlo, kúpil som to na benzínke. A rosu vezmú stierače. Tie ale nie sú vo vnútri. Spreje mám tri a po nich je to akurát upatlané, že to musím drhnúť. A hmlí stále.
S tou penou som to už videl v nejakom videu. Pán to skúšal rýchlovarnou kanvicou, púšťal na sklo dverí paru. Asi vezmem nejakú tablu a budem experimentovať.
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4051 Bydliště: Zlín
Zaslal: ne prosinec 20 2020, 9:22 Předmět:
Když budeš v interiéru pařit s konvicí, tak v něm bude ještě víc vlhkosti a mlžení bude ještě horší. Vyměň pylový filtr a zkontroluj další části větrání, kde se může držet vlhkost. Zevnitř zamlžené sklo musí rozfoukat i proud studeného vzduchu, ale nesmí být vlhký.
Jinak na youtubu je video z ruské lokomotivy jedoucí v mrznoucí mlze, na které taky nefunguje topení ani rozmrazovač okna, strojvedoucí si proto na přístrojové desce rozdělal ohýnek z nepotřebných dokumentů. Můžeš to taky zkusit.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31980 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne prosinec 20 2020, 11:49 Předmět:
Duvsan napsal(a):
Kabínový filter som menil minulé leto. Pri mojom nájazde by mal byť ako nový.
Jo - akorát že se během stání auta nacucá venkovní vlhkostí jak papuč a ta se z něj postupně odpařuje do introše.
Duvsan potom napsal(a):
Dobrý nápad. Kúpim kempingový LPG varič.
Jop, bude od tebe konečně pokoj, bo si pořídíš votravu CO. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31980 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po prosinec 21 2020, 20:07 Předmět:
Jen jsem viděl jak na podzim 1987 dopadla posádka žigula 2107, když si v mrazivý moskevský noci při čekání na otevření tržnice přitápěli místo motorem auta kvůli úspoře benálu právě PB vařičem. Ještě v půl šestý ráno prej s nima hlídač tržnice mluvil přes pootevřený okýnko - a o hodinu pozdějc už volal sanitku a hasiče a milici ... vsjo márno, sanitka odjela prázdná, do dodávky nakládali dvě rakve ... Chtěl je vzbudit, že budou otevírat, aby si najeli na svoje zamluvený místo prodeje, měli zadek žigula i přívěs plnej brambor. Smolíček, brambory shrábnul nevímkdo, žigula a vlek možná dědicové - a dvě mrtvolky schlamstla pec nějakýho krematoria. Tak si koleduj s vařičem v autě, ty troubo jeden. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: út prosinec 22 2020, 14:13 Předmět:
Ja som to myslel ako fór. Veď tam je všetko plastové. Ale funguje spústa plynových varičov a sporákov a gazdinky žijú. Síce je pravda, že miestnosť v byte je väčšia ako auto a občas sa vetrá.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31980 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út prosinec 22 2020, 19:12 Předmět:
Opakuju - jseš trouba a víš absolutní h0vn0, co je v prdeli měkkýho. Srovnávat kuchyň a auto z hlediska nejen objemu, ale i utěsněnosti když víš prd, jaký jsou třeba předpisy pro stavební uspořádání jakýkoliv místnosti, kde se instaluje plynovej spotřebič odebírající vzduch k hoření z vnitřku místnosti, to je nebeská zhůvěřilost. Jestli tohle čte nějakej plynař profesí, už teď se drží za hlavu, co ty jseš za hovězího kastráta ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Tak to bacha, žigul je utěsněný velmi dobře. Ty první nemají ani výdechové ventilační mřížky.
Nevím jestli si to dobře pamatuju, ale na spálení kubík plynu je potřeba cca 10 kubíků vzduchu (předpokládám, že tady bude někdo, kdo tomu rozumí). Jenže jakmile se obsah O2 ve vzduchu dostane pod nějakou úroveň (plynaři opět budou vědět), tak místo CO2 začně vznikat CO. A to je právě problém těch nevětraných koupelen s karmou.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31980 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st prosinec 23 2020, 23:47 Předmět:
witt napsal(a):
...
Nevím jestli si to dobře pamatuju, ale na spálení kubík plynu je potřeba cca 10 kubíků vzduchu (předpokládám, že tady bude někdo, kdo tomu rozumí). ...
Pamatuješ si to blbě. Je to skoro přesně 15 kubíků vzduchu na 1 kubík plynu (přesně je to 14,78 : 1 hmotnostních jednotek) v případě plynů jako je zemňák (neboli skoro čistej metan CH₄) nebo LPG (směs propanu C₃H8 a butanu C₄H10). Jinak o utěsněnosti auta se s někým, kdo si plánuje do motorovýho prostoru vedle Hitlerovy Trojhrnkový Pomsty namontovat polypropylénovou nádrž na 5 litrů topný nafty, protože jaxitaxi ještě nezjistil, že nezávislý topení existujou i v benzínový verzi, vůbec nemá cenu bavit - takovej jedinec vůbec nemá páru o tom, o čem před ním mluvíš ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: čt prosinec 24 2020, 2:27 Předmět:
Pozri kúsok späť. Možno zistíš, že o tom viem a i prečo som to zvažoval takto.
Ináč ten motor zase taká tragédia nie je. Rozvody mám nové a po diaľnici ho nenaháňam, že by sa prepaľoval olej. Vibrácie v pohode. Je svižnejší než sestrin Clio 3. Čo mi vadí je prieťah od zošliapnutia pedálu po reakciu motora. Ale to je vec sw, nie motora. Navyše ho mám čipnutý (šlo mi o ten prieťah) a pohoda. Stačil i predtým, ale potešilo. Reakcia na plynák je asi lepšia, ale na Clio sa nechytá. Vzdal som to. Čo do výkonu, skúsil som si švagrovu Lagúnu 1,9dCi a uchvátený som z toho nebol. Clio sa mi už ale zdá slabý. Pardón za OT. To na EKKARove narážky. Motorizáciu viac nepreberajme. Len by som sa opakoval.
OK, Žiguli tesnil a oni sa otrávili. Nenapadlo ich, že si treba poodsunúť okná, hoc v zime. Drahá chybička.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.