Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

napájení palivového čerpadla Fiat Punto

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2480
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: ne srpen 13 2017, 20:18    Předmět: napájení palivového čerpadla Fiat Punto Citovat

Řešil jsem závadu nefunkčního palivového čerpadla u Fiat Punto II 1,2/16V. Měřením jsem dospěl k tomu že čerpadlo i relé jsou ok, plus napájení na čerpadlo jde, ale nejde na něj kostra. Zkušebně jsem propojil minus pol čerpadla napřímo s kostrou, poté je čerpadlo v autě funkční, motor naskočí, jede normálně. Ale svítí kontrolka motoru, která před touto závadou nesvítila. Takže si myslím že ten minus pol čerpadla asi v originální instalaci nepůjde přímo na kostru ale přes "něco", ale nevím přes co. (čerpadlo má 4 vývody, 2 tenké dráty pro palivoměr a dva silnější pro napájení motoru - fialový se žlutým pruhem jako plus, a fialový jako minus) Asi by mi pomohlo schéma, ale to jsem zatím nenašel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5226

PříspěvekZaslal: ne srpen 13 2017, 20:37    Předmět: Citovat

U sdadla řidiče bývá v koberečku gumový čudlík# místo k promacknuto. Je tam bezpečnostní pojistka která při nárazu odpojí čerpadlo. Stačí ji zmáčknout.
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2480
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: ne srpen 13 2017, 20:42    Předmět: Citovat

to resiz: tak tohle by mě opravdu nenapadlo, o ničem takovém jsem nikdy neslyšel, to bývá na většině aut?? v jakém místě bych to měl hledat?

Jinak jsem mezitím našel toto
http://yashadalms.org/fiat/fiat-fuel-pump-diagram.html
dole vlevo je schéma dle kterého by měl jít minus pol čerpadla přímo na kostru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9757
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: ne srpen 13 2017, 20:52    Předmět: Citovat

Já to měl u svýho auta mechanický. Bylo to v motorovým prostoru hned pod deklem.Kulička byla držena na magnetu. Při nárazu spadla a ucpala přívod benzínu do motoru. Červeným tlačítkem šla kulička zpěr "nacucnout" magnetem a přívod se uvolnil. Podávací čerpadlo by podle mě mělo být ovádaný řídící jednotkou. Po zapnutí klíčku si měřila, za jak dlouho to čerpadýlko natlakovalo potrubí na provozní tlak. Nechápu,proč jsou ty "autoschémata " tak nepřehledně kreslený. Obyč liniový schéma by bylo lepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7815
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne srpen 13 2017, 22:08    Předmět: Citovat

Ford Probe měl něco podobného vzadu pod tapecem. Kamarád kdysi vyjezdil benzín, pak to nešlo nastartovat. Až jsem k tomu autu sehnal servisní manuál, tak jsme tenhle kombinovaný spínač objevili, byla tam, popisovaná podobná funkce. A až jsme jej "vymáčkli", tak už se jezdilo.
_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2480
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: ne srpen 13 2017, 22:21    Předmět: Citovat

zítra zkusím odpojit aku, třeba poté ta kontrolka motoru svítit nebude, a ten - pól čerpadla zatím připojím natvrdo na kostru - snad by to ničemu vadi nemělo, protože zatím vůbec nevím kde bych měl nějaký skrytý vypínač/pojistku hledat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: po srpen 14 2017, 7:36    Předmět: Citovat

Havarijný odpojovač na punte máš na stĺpiku vpravo na spolujazdcovej strane. Otvor kastlík pred spolujazdcom a rukou tam našmátraj - v mieste čo je vypínač airbagu. Buď cez otvor v kastlíku, alebo poza kastlík ohni ruku. Odpojuje mínus čerpadla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2480
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: po srpen 14 2017, 13:59    Předmět: Citovat

tak jsem ten odpojovač našel - poměrně velká černá plastová kostka a z zvrchu gumová membrána s tlačítkem, ten by tedy měl rozepnout vlivem přetížení při nárazu? co je uvnitř? stává se často že se rozepne bez důvodu? nenašel jsem to ani nikde v náhradních dílech na eshopech
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9757
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: po srpen 14 2017, 14:21    Předmět: Citovat

Jak jsem psal výše:
Uvnitř je ocelová kulička, která drží na magnetu. Pokud se do toho drcne, kulička spadne a uzavře přívod. Tlačítkem přiblížíš magnet ke kuličce a ta k němu přiskočí. Aspoň tak to psali v příručce k mýmu autu. nevím, zda je to elektrický, nebo jen mechanický - Palivový čerpadlo po natlakování vedení vypne. Palivový čerpadlo bylo přímo v nádrži a ten stop ventil byl pod deklem motoru. Takže byl vřazen ve vedení za čerpadlem. Tudíž ucpání odstaví čerpadlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2480
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: po srpen 14 2017, 14:44    Předmět: Citovat

to popisuješ čistě mechanickou variantu, v mém případě to rozpojuje el. obvod
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9757
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: po srpen 14 2017, 14:49    Předmět: Citovat

To bude něco podobnýho. Akorát bude držet propojený nějaký kontakty - po nárazu upadne a obvod se rozpojí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund