Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kvalitní benzín, ale od koho?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Kde tankujete?
Shell
10%
 10%  [ 5 ]
OMV
15%
 15%  [ 7 ]
MOL
4%
 4%  [ 2 ]
Benzina
30%
 30%  [ 14 ]
Pap Oil
0%
 0%  [ 0 ]
Kde to zrovna vyjde
39%
 39%  [ 18 ]
Celkem hlasů : 46

Autor Zpráva
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 16:40    Předmět: Citovat

Ja bych to videl budto na fakt, ze si novy motor "seda", nebo ma nejaky problem. Protoze pokud jai zaregistroval ubytek vykonu, znamena to, ze se to stalo skokove a nejspis je to vetsi ubytek. Jinymi slovy bys nejspis nezaregistroval ubytek 5kw postupne behem treba pul roku....

Jinak tankuju vzdycky ba98/100 na ruznych pumpach, nejcasteji Shell, MOL, OMV, Benzina, zbytku se spis vyhybam. Rozdil nepozoruju vubec, jede to stejne...


Naposledy upravil PixelOrgy dne po červenec 31 2017, 16:57, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eleman



Založen: Feb 21, 2011
Příspěvky: 3502
Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 16:46    Předmět: Citovat

A co říká diagnostika? Ne každá chyba je indikována rozsvícením příslušné žluté kontrolky. Indikovány jsou zejména ty, které mají přímý vliv na emise. Ostatní (zejména sporadické) zse "jen" zapíší do paměti.
_________________
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hafca



Založen: Jul 27, 2004
Příspěvky: 4486
Bydliště: 25km na západ od Prahy

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 16:56    Předmět: Citovat

Příští čtvrtek jedu na garanci. Budu chtít aby to napíchli a uvidím, co jim z toho vyleze. Jestli mám vlčí mlhu nebo je opravdu nějaký problém.
_________________
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31843
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 17:06    Předmět: Citovat

Mezi náma - výrobky koncernu VW určitě nejsou žádnej extra lúmen, ale když si vezmu výrobky polostátního jihokorejskýho koncernu a ohlasy na ně ze strany jejich majitelů (dost často se rekrutujících z řad zklamanejch majitelů jinejch značek), tak nebejt na ně nabízený 7-letý záruky, asi by si je po několikaletý zkušenosti nekoupil už vůbec nikdo ... Některý kusy jsou docela povedený a jiný se chovají jako prokletý, majitelé jsou s nima víc v servise než na silnici - a to jsou to auta věkově klidně i jen pár měsíců od sebe. Občas se prostě nezadaří ani v tý "nejlepší český automobilce" (rozuměj v Nošovicích) a její sesterský na Slovači (u Žiliny) jakbysmet ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hafca



Založen: Jul 27, 2004
Příspěvky: 4486
Bydliště: 25km na západ od Prahy

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 17:31    Předmět: Citovat

Jak už sem psal, měl jsem korejce i před tím a až rezavění a běžné opotřebení žádný problém. Kvůli sežranosti jsem to ale nakonec vzdal. Bylo to auto z druhé ruky z roku 1999 dotažené z Německa s poctivými 88000km, koupil jsem ho 2005 a dal pryč loni po jedenácti létech.
Když to porovnám s jinými značkami co prošly přes osoby blízké, tak jsem na tom byl relativně dobře.
Uvidím a dám vědět desátého.

_________________
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31843
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 18:03    Předmět: Citovat

Tím skoro doslova potvrzuješ co říkám - zatímco jinde je vysloveně průserovej jeden typ, případně jedna motorizace, u korejců to jde křížem krážem přes všecky modely a u všech jsou jak exempláře, který za celou životnost kromě předepsanejch průběžnejch servisních výměn nepotřebovaly servis stejně jako je u nich relativně velkej počet kusů vysloveně prokletejch, který víc stojí na dílně nebo na heveru než na silnici ... Mají hrozně nevyrovnanou kvalitu jak konstrukční, tak i montážní práce.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hafca



Založen: Jul 27, 2004
Příspěvky: 4486
Bydliště: 25km na západ od Prahy

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 18:12    Předmět: Citovat

No, když si vzpomenu třeba na Citroeny co prošly klukovi rukama než pochopil, že tuhle značku fakt ne, tak tam to byl průšvih u všech typů co měl. A lezlo to do peněz docela fest.
Když člověk nemá na rolse, pak je to všechno jen sázka do loterie a tak je to se vším, auta nevyjímaje.

_________________
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1344
Bydliště: 742 58

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 18:29    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
nebejt na ně nabízený 7-letý záruky, asi by si je po několikaletý zkušenosti nekoupil už vůbec nikdo .

Abys měl tu sedmiletou záruku,tak musíš servisovat v KIA.A zaplatíš si na garančkách za tu dobu čtvrť nového auta.Dva roky je záruka ze zákona a ta co je navíc záleží na schválení KIA.Mám 4r.Vengu,první garančka a razítko do servisky- za 3,5l oleje a filtr jsem vyplázl 4200,při další už to mělo být 7500,další už by měnili svíčky,kapaliny,všechy filtry takže kolem 9tis.
Oželel jsem záruku navíc,olej měním co 10tis,vychází to cca jednou ročně a cena 850kč za Shell 5W30+filtr.Svíčky mne stály 570kč,necelou hodinku času.V KIA za 2tis. Filtr klimy 160kč 10min práce,v KIA 1000kč.Ale jako bonus opláchnou auto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5227

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 18:37    Předmět: Citovat

Ono v dnešní době je to prašť jak uhoď ať koupíš cokoliv. Třeba vím, že další auto už určitě nebude z koncernu a to jsem měl funglovku a druhé předváděčku...
Ale k problému: Někdy je v tom lidský faktor tedy časem si natolik zvykneš, že se ti pak zdá, že to nejede. To tě pak vyléčí jízda v něčem co opravdu nejede Smile. Ono počkal bych po garančce. U mě třeba rozdíl výkonu nepocítím nicméně když je motor po výměně oleje drží se teplota oleje většinou do 100℃ když má před výměnou běžne se teplota pohybuje okolo 110-115℃. Takže vlastnosti oleje se mění a na výkon to bude taky mít vliv. Jinak neboj se ho sem tam fakt protáhnout. Ony ty auta mají nějak potřebu lenivět.... podezírám z toho ekoteroristy...

_________________
Internet - metla lidstva


Naposledy upravil rezis dne po červenec 31 2017, 18:55, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31843
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 18:54    Předmět: Citovat

Nepodezírej - rovnou jim to přičti na účet. Jde o tzv "adaptivní data", kdy si auto do "krátkodobý" paměti v ŘJ (to je ta, co se vymaže vypnutím udržovacího napájení - třeba odpojením baterky) ukládá hodnoty z poslední doby, doslova si tam zapisuje tvůj způsob jízdy a podle něj pak upravuje charakteristiku, podle který řídí motor - u koncernu VW se tam zcela tutově zapisuje například rychlost sešlapávání plynovýho pedálu (závislá na agresivitě způsobu jízdy) - protože jsem zvyklej řadit s meziplynem, často mě doslova překvapí pomalost reakce pohonu škrticí klapky na pokus dát meziplyn při podřazení po delší době plynulýho "přízemního letu" po dálnici, přičemž před nájezdem na dálnici klapka reaguje mnohem rychlejším způsobem. Prostě za posledních ujetejch 50 kiláků se plynem pohybovalo minimálně a to ještě jen v malým rozmezí a přitom nešlo o nijak prudkej pohyb - a ŘJ "si učuní poznámku KLAPKOU HEJBAT POMALU", načež když se před sjezdem pokusím podřadit s meziplynem, tak i když prokopnu plynovej pedál až na podlahu, meziplyn je takovej nijakej - a trvá dalších 20 kiláků, než se auto zase "zvetí" a začne mi na "kick" plynovým pedálem reagovat tak, jak jsem zvyklej ... Zkoušel jsem najít někoho, kdo by tuhle funkci v ŘJ vydylítoval, ale to prej jde jen v rámci kompletního chiptuningu. Na řídicí jednotku Magnetti Marelli pro motor VW 1,4 16V kód BXW ale "čip" je k dispozici jen u 2 firem v republice - a ani jedna na tu úpravu nemá převážně kladný recenze, což by pro mne znamenalo jednoznačný doporučení úpravy.

Zkus si někdy na minutu odpojit baterku, cvaknout spínačem světel nebo jinýho spotřebiče, aby se tutově vybily paralelní kapacity v celým zbytku rozvodu - a baterku zapoj zpátky. Kromě vymazání paměti rádia a denního počítadla km se ti vymaže právě tahle paměť adaptivních hodnot - a auto při vyjetí po týhle proceduře nebudeš poznávat. A nezáleží na značce, ty adaptivní hodnoty v nějaký formě mají dneska komplet všecky.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1667

PříspěvekZaslal: po červenec 31 2017, 19:31    Předmět: Citovat

Saab B234I, nemá to problém výhradně s Onem, nalítávám už přes 15k ročně a stále to stoupá, všechno cajk. Toyotí Dual-VVTi 1,3ka taky nemá problém.

Naposledy upravil Behemot dne čt srpen 10 2017, 17:08, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
hafca



Založen: Jul 27, 2004
Příspěvky: 4486
Bydliště: 25km na západ od Prahy

PříspěvekZaslal: čt srpen 10 2017, 17:03    Předmět: Citovat

Tak je po garanci a žádný problém nenalezen. Asi to byla jen sugesce v kombinaci s horším benzínem. Very Happy
_________________
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
weed_smoker



Založen: Dec 02, 2011
Příspěvky: 2676
Bydliště: Jaroměř

PříspěvekZaslal: čt srpen 10 2017, 21:55    Předmět: Citovat

Jednoznačně VERVA100 od Benziny.Je sice dražší,ale mym stylem jízdy najedu asi 630km na těch 42L,co se do Feldy vejde.Na některý shity z JZD a z Polska jsem najel třeba jen 450km a kašlalo to,smrdělo to.Dávám tu Vervu i do křoviňáku a do sekačky a je fakt,že se po zimě nemusej čistit.Naopak bych se vyhnul Shellu,je předraženej.Ještě tak Eurobit a MOL,ale to tak z nouze nebo jen nakoupit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1667

PříspěvekZaslal: pá srpen 11 2017, 4:26    Předmět: Citovat

Rozdíl mezi 95kou z Ona a tímdletím je aktuálně asi 15 %, obvykle bývá ještě podstatně větší. Najedeš o víc jak 15 % víc? Dost pochybuju, tím pádem ekonomicky to nemá smysl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31843
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá srpen 11 2017, 11:23    Předmět: Citovat

Já vidím hlavní důvod slušný pověsti společnosti TankONO v tom, že si pro svoje podnikání s prodejem PHM pocházejících z obměny strategickejch zásob
a tudíž bez vysoký aditivace vyčíhlo lokality, kde je velká hustota provozu a tím pádem tam umístěná pumpa má vysokej výtoč už jen z toho důvodu, že kolem ní projede velkej počet aut a stačí mít cenu o desetník nižší a čecháčci zavětří. Takže jim stačí prodávat i relativně málo aditivovanej benzín = s menšíma cenovýma nákladama na suroviny a aditiva a přitom nemají problémy s vodou v palivu nebo s nějakým dalším produktem oxidace - protože se jim ten benzín v nádržích nestačí zkazit.

Proto taky TankONO v některejch krajích/okresech prostě vůbec nepůsobí, protože ty výhodný nejfrekventovanější místa už měl někdo obsazený a odmítnul jim je přepustit - takže než by "onáci" měli pumpu na místě, kde by jim palivo leželo bez hnutí v cisterně 14 dní nebo i víc a mělo čas se rozvrstvit, radši se v takovým kraji nevyskytujou - protože sami moc dobře vědí, že jejich palivo sice plní všecky základní normy a požadavky s rezervou, ale není "stavěný" na dlouhodobý skladování v nádrži - a to ani v nádrži auta.

Přitom oni nepopírají, že jejich paliva nemají neomezenou životnost - ale tam, kde auto prostě nádrž vyjede nejpozdějc během měsíce to nevadí, takže na tomhle vzájemným kompromisu jde velice výhodně koexistovat. Pro majitele aut s LPG, který mají problém spotřebovat 40-50 litrů benzínu z celý nádrže během roku je samozřejmě takový palivo nevhodný, protože se překračuje doba jeho "doporučený spotřeby" a do takovejch aut je mnohem lepší tankovat občas jen pár litrů vysoce aditivovanýho "prémiovýho paliva" - protože tam se jedná spíš o nouzový dojetí pár km k nejbližší plničce LPG a takovýmu řidiči pak 10 litrů beneli vystačí na čtvrt roku ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund