Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Sklokeramická deska na klasickou vidlici do 220V
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Bílá technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DennyZuko



Založen: Jun 21, 2017
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: st červen 21 2017, 21:56    Předmět: Sklokeramická deska na klasickou vidlici do 220V Citovat

Ahoj lidi. Ach jo, kde jen stručně začít...
Vím, fušovat do elektriky je to nejhorší, co člověk může vyvést. Nu, někdy ale, co zbývá. Obvolal jsem XY elektrikářů a nikdo nemá vůbec čas, takže...
Na stropních světlech asi není moc co zdupat, jiné kafo ale je varná deska.

Už mne doma (starý rodinný barák) rozčilovalo kvůli nedořešenosti z dávných let zpátky vařit na přenosných plotýnkáčích. Jsme stolaři. Jeden náš zákazník nechtěl z nějákých (záhadných) důvodů desku Bosch PKN 645F17 ( https://www.zbozi.cz/vyrobek/bosch-pkn-645f17/ ), tak nám ji odprodal za pakatel.
No.. A nenapadlo mě nic lepšího, než to přes U plátky (které tam byly) dle schématu zapojit na klasickou zásuvku. Už vím, že to takto nesmí být - sklokeramika přes běžný elektrokabel (jako je třeba na prodlužkách) na klasickou vidlici do zásuvky. Maximální odběr je 7500 Watt.. No dobře, jenže...