Vítejte na Elektro Bastlírně
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Upload · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Hledat v článcích

Dobrovolné příspěvky na provoz EB

Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Druhý AKU ve VW T5-spínání nabíjení

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mojza
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Sep 01, 2006
Bydliště: Frýdek-Místek

PříspěvekZaslal: so červen 17 2017, 21:42    Předmět: Druhý AKU ve VW T5-spínání nabíjení Citovat

Nazdárek, nevíte někdo kde se dá v kabině tohoto VW-Caravella napojit na D+ signál, co vede z alternátoru (Marsounovo schéma zapojení mám).Potřebuji ho pro sepnutí relé dobíjení druhé baterky až když běží motor a altík nabíjí. Předem dík za radu(příp. foto) od specialisty na VW.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR
Team boss
Team boss



Založen: Mar 16, 2005
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: so červen 17 2017, 22:51    Předmět: Citovat

Najdi si tady na fóru uživatele "GeorgeB" - má s tím zkušenosti.
_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mojza
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Sep 01, 2006
Bydliště: Frýdek-Místek

PříspěvekZaslal: ne červen 18 2017, 8:02    Předmět: Citovat

Ekkare, díky za tip. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
breta1
Super uživatel
Super uživatel



Založen: Sep 09, 2005

PříspěvekZaslal: ne červen 18 2017, 8:22    Předmět: Citovat

Já bych to zkusil tak, že bych jednoduše hlídal velikost napětí okolo 13V (s mírnou hysterezí) a nad touto hodnotou bych oba aku přes relé spojil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO
Team boss
Team boss



Založen: Feb 25, 2008
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: ne červen 18 2017, 10:39    Předmět: Citovat

Já bych tam dal pana Shotkyho .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR
Team boss
Team boss



Založen: Mar 16, 2005
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: ne červen 18 2017, 12:55    Předmět: Citovat

A já bych to nechal učunit někoho, kdo se autotronikou živí - autoelektrikáře, což "GeorgeB" s jeho tátou jsou. Rozhodně mu neporaděj nějaký "pérákovský" vohněstrůjný řešení.
BOBOBO napsal(a):
Já bych tam dal pana Shotkyho .
Nevím koho chceš SHOKOVAT, ale pana Waltera SCHOTTKYHO (objevitele usměrňovacího jevu na přechodu kov-polovodič) neurážej ...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Walter_Schottky

_________________
...nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO
Team boss
Team boss



Založen: Feb 25, 2008
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: ne červen 18 2017, 13:25    Předmět: Citovat

Karle Tys měl slabej voběd , nebo deš na noční . Co je na pojistce a diodě ohněstrůjného ? Hluboce nám hluboký názor vysvětli . Rád se poučím , v neděli poo .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mojza
Běžný uživatel
Běžný uživatel



Založen: Sep 01, 2006
Bydliště: Frýdek-Místek

PříspěvekZaslal: po červen 19 2017, 11:02    Předmět: Citovat

Nojo, na Shottkynu jsem zapomněl, nejjednodušší řešení bývá někdy úplně dostatečné. Díky! Úbytek pár 0,1 V dovedu akceptovat i s ne 100% nabitím druhého AKU. Jen teď najít takovou diodu, která snese If aspoň 60A. Při nabíjení se spín. relé mi v minulé variantě hořely i 50A pojistky Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO
Team boss
Team boss



Založen: Feb 25, 2008
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: po červen 19 2017, 17:05    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na adrese admin (zavináč) ebastlirna.cz


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.10 sekund