Založen: Dec 13, 2011 Příspěvky: 7894 Bydliště: Earth
Zaslal: po květen 29 2017, 13:32 Předmět: Autoškola v Brně
Ahoj, vzhledem k požadavkům potenciálních zaměstnavatelů začínám vážně uvažovat o autoškole v Brně. Kterou byste mi doporučili?
FAQ.:
V rodině nikdo automobil nevlastní.
Již jsem trochu googloval. Zdá se, že je vhodné vyhnout se malým a moc levným autoškolám, které jsou třeba takovými firmičkami o třech lidech a furt nemají čas, takže se blbě domlouvají jízdy.
Dobře vypadá http://www.autoskolapelikan.cz/cs/cenik-a-skupiny/
Fajn by mohla být i autoškola DPMB. Jo, dělají tam ŘP skupiny B. Výhodou by mohlo být vybavení trenažéry, ale celkově se o nich nedá moc zjistit.
http://dpmb.cz/cs/autoskola-zakladni-info _________________ 010203
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6595 Bydliště: Praha
Zaslal: po květen 29 2017, 13:38 Předmět:
Jestli je autoškola v okolí schopna začít někde na odlehlém místě, tak za mě radši rovnou do auta a ne na trenažér. Když jsem dělal autoškolu, tak měli pronajatý uzavřený plac s oválem a 4 hodiny se jezdilo tam, pak hurá do provozu do Prahy.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: po květen 29 2017, 13:40 Předmět:
Ti Pelikáni budou pěknej rodinnej klan, jednoho taky znám, ale ani jedno tel číslo nesedí... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31834 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po květen 29 2017, 14:08 Předmět:
Zaky napsal(a):
Jestli je autoškola v okolí schopna začít někde na odlehlém místě, tak za mě radši rovnou do auta a ne na trenažér. Když jsem dělal autoškolu, tak měli pronajatý uzavřený plac s oválem a 4 hodiny se jezdilo tam, pak hurá do provozu do Prahy.
Kecy. Tohle jde u člověka, kterej už "černil" = jezdil aspoň na sekačce na trávu nebo na nějakým fichtlu a podobným sračkostroji = je to metoda vhodná pro někoho, kdo ví, že musí mačkat spojku při každým přeřazení, že nemůže volantem pohybovat na místě (i když moderní serva to utáhnou), prostě kdo už ty úplně nejzákladnější návyky má. Ale učit se to přímo v autě i klidně na cvičišti je na draka, od toho právě trenažér = SIMULÁTOR je, aby se adept jakýkoliv pilotáže na něm naučil ty nejzákladnější věci bez pálení spojky, česání zubů i bez trvalýho koukání se pod palubku, kde že ten kterej pedál zrovna je.
Měl jsem možnost si vyzkoušet moderní trenažér založenej na PC a je to ve srovnání s tím historickým, co měl nad hlavou žáka kruhovou desku z plexiskla s namalovaným cvičištěm a promítal cestu na bílou zeď před žáka a byla to jen tvrdá koženkou potažená lavice s volantem a palubovkou ze škodovky "stovky" nanejvejš "stodvacítky" jako nebe a dudy - do projektoru se dá vložit X možností včetně průjezdu reálným městem - v nabídce byly i konkrétní větší města ČR, takže jde si v případě zájmu virtuálně projet konkrétní trasu, sice je vidět, že to je simulace (okolí je viditelně trochu "kreslounovský"), ale pohled na cestu před virtuální vozidlo je dostatečně věrnej. Za mne - pro osobu řízením opravdu ještě nezasaženou určitě nejdřív aspoň 3-4 hodiny "řízení" na trenažéru a až potom to vejš zmíněný cvičiště. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7824 Bydliště: Brno
Zaslal: po květen 29 2017, 14:09 Předmět:
Já dělal béčko před dvaceti lety u Račanského.
Na doporučení lidí kolem sebe.
A nemůžu říct, že bych udělal špatně, připravili mě fakt dobře.
Svýho času se tam někteří moc nehrnuli, že je to tam moc přísné. Ale tak by to snad mělo být, ne?
Trenažery jsem tenkrát měl dvě hodiny, potom první jízdy v Komárově na parkovišti (jak bývají kolotoče). Když instruktor zjistil, že za volantem nesedím poprvé, tak mě hned hnal do města.
Za mě tedy tady. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33898 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po květen 29 2017, 14:14 Předmět:
My sme mali chvilu ten trenazer s kotucom (aj ked uz boli aj lepsie, ale v tejto autoskole nemali), potom na parkovisko a hned z parkoviska ma poslal cez mesto niekam tankovat. Nikdy predtym som auto neriadil.
Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 8976 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: po květen 29 2017, 14:16 Předmět:
No já dělal autoškolu před 23 lety u Jarýho, ale už asi nefunguje. Trenažéry fakt neexistovaly, hodinu jsme trénovali na parkovišti za Voroněží a pak šup do provozu přes Mendlák. Asi byli tenkrát instruktoři odvážnější a asi byl i menší provoz. Daleko větší problémy mi dělalo přesednutí z Favorita do 105ky, než první jízda po městě. To byl pro mě fakt nezvyk velkej. Tenkrát se s tím prostě nikdo nemazal jako dnes.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6595 Bydliště: Praha
Zaslal: po květen 29 2017, 14:23 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Kecy. ...
No vidíš, to výše jsou moje kecy, to níž zase tvoje kecy Nikdy jsem před autoškolou za volantem ani na fichtlu a ničem jiném motorovém neseděl a v pohodě mi to ty 4 hodiny na cvičišti stačilo. Taky to může každému trvat jinak dlouho, to je bez pochyby. Když jsem se učil řídit RC model letadla, tak jsem to na simulátoru trénoval o všechno pryč, jenže tam jde o to, naučit se řídit, když model letí vůči tobě v různých směrech a polohách, to v autě není. Za to by mi na simulátoru chyběla realita vnímání pohybu auta a nutnost přeostřování zraku na různé vzdálenosti při sledování okolí. Nutnost mačkat spojku při řazení se asi na simulátoru naučit dá, stejně, jako aplikovat pravidla provozu třeba v křižovatkách a pod. Jak je to ale s takovým rozjížděním, ať už na rovině nebo do kopce, nebo dobržďováním do zastavení, to si bez vnímání, jak se auto pohybuje, nějak nedovedu představit. Konec konců já šel do autoškoly se naučit jezdit s autem, ne na trenažéru
Dělal jsem papíry zrovna u toho Pelikána - první dvě jízdy na "odlehlým placu" a pak hurá do ostrýho provozu (Cejl, Koliště,..)
Na tom plácku se hlavně couvalo
Jízdy jsem dělal ve VW Polo a závěrečky ve Favoritu na plyn - měl jsem kliku , měkký motor změkčoval moji tvrdou nohu
Naposledy upravil Artaban001 dne po květen 29 2017, 14:30, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: po květen 29 2017, 14:29 Předmět:
Není nad starej vyklechtanej dehťák s olejem jak asfalt a hurá do brněnské špičky... Byl jsem zježenej ještě několik dní, jedinou výhodu to mělo, že to na volnoběh jelo málem i na čtverku do kopce, takže stačila spojka.
Když jsem šlápl na plyn, vyletěl do vzduchu instruktor i část rozvodů z motoru se podívat, co to je za vola. Není nad zimní boty číslo 46. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31834 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po květen 29 2017, 14:31 Předmět:
Problém je v tom, že dneska už nikdo nemá ani na to, aby autoškole nechával víc místa a času na rozjezdy atp. Je to měsíc byl jsem v Brně v centru a na Vídeňský na semaforech u mostu přes Svratku jsem to viděl na vlastní bulvy, jak hovado v audině "í-kvá mínus sedm" stojící jako druhý v pravým pruhu za autem autoškoly po rozsvícení zelený "rozhrnulo" navíc ještě bez blinkru svým vysokým čumákem v tu chvíli se pomalu rozjíždějící auta v levým pruhu a vypálilo dopředu jen jen aby tu autoškolu předjelo ... Nj, zas ta audina, co taky jinýho ... Stál jsem hned za ním, měl značku s béčkem = byl "místní". Co dodat? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6595 Bydliště: Praha
Zaslal: po květen 29 2017, 14:33 Předmět:
Tak, správné auto do autoškoly je maloobsahový benzín, kdo s tím dokáže jezdit kultivovaně, nemá pak už problém přesednout do čehokoli jiného. Jen hrozí nebezpečí vytvoření syndromu trapiče malých kubatur, což pak může být po usednutí do výkonného auta při nedostatku sebekontroly velmi nebezpečné.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.