Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

AKU Klasika nebo gelový
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
renda15



Založen: Nov 05, 2005
Příspěvky: 631
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 10:14    Předmět: Citovat

Mě takhle divně blbla baterka ve firemní Agile. Ráno i během mrazů normálně nastartovali dojeli něco namontovat a po dvou hodinách už nenastartovali. Hledal jsem pořád nějaký odběr, měřil dobíjení a nakonec to byla baterka. Zajímavé je, že po tom co se tvářila vybitá stačilo 15 minut na nabíječce a byla schopna točit a točit. Asi se někde odpojovaly desky v jednom z článků, jinak si to vysvětlit neumím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 10:21    Předmět: Citovat

10 x start za sebou. Na ťuk. Napětí na svorkách AKU min 10,6V- paměť měřáku. Po tomhle testu se napětí na AKU ustálilo na 12,6V. Kontakty naprosto studené. Kontakty na starteru dobrý, kontrola nedávno. Jedině starter, ale ten se chová normálně. Dobrá vychytávka.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 10:44    Předmět: Citovat

Teď auto ještě neuspané, 12,65V, tj s odběrem. AKU jsem zatím zrušil.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 12:05    Předmět: Citovat

Další ježdění a starty a OK. Co to je.....
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 14:18    Předmět: Citovat

Dobrej ulet. To fakt vypada jako "studenak" v baterce...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 17:37    Předmět: Citovat

Teď teprv byl čas prodiskutovat to s mladým. To napětí bylo asi těch 6V po zapnutí klíčku, start to vůbec nepovolilo. Teď zkouška zatěžovákem, sice jen 90A, několikrát po sobě, na startovacím bodě pokles o cca 0,9V, to samé na AKU. Vzápětí baterka vyleze na těch asi 12,6. Jedině přechoďák ve spínačce, ale proč by pak pomohlo připojit startování z druhého auta. A kdyby něco baterku vyžralo za 3 hodiny, tj asi 30A vybíjení, muselo by něco smrdět. Jsem z toho dost "vyjevený":-))
Jedině si vozit nějakou malou 40Ah v kufru, ale stejně bych nevěděl co a proč se stalo. Nejezdím každý den, asi by to chtělo nějaký záznam napětí, ale takovou možnost nemám. Nebo s tou baterií pořádně zaklepat??
Včil mudrujte. dík

_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 17:42    Předmět: Citovat

To je divny, ale tu baterku to nemuselo prece vyzrat za 3h celou, staci, aby ji o par V kleslo napeti.

Nezateklo ti nekam?

Pri 6V predpokladam, ze to na klicek nereagovalo vubec ne?

Neni doma jeste jedno auto? Napada me jen prohodit baterky na nejakou dobu, a pockat, na kterym aute se to projevi... Ale na baterku to moc nevypada.... :-/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 18:22    Předmět: Citovat

Po zapnutí klíčku svítili některé kontrolky, na voltmetru asi 6V. Předtím to ještě horkotěžko odemklo kufr.
Nezateklo, vše je jak nový. Druhý auta jsou chcípáčci, tam by se moje baterka nevešla.
Nechám klešťák furt zavěšen u aku a když půjdu kolem, změřím. . Mohl by to krást jedině altík, ale ten byl na kontrole.
Na druhou stranu by se to neprojevilo, poněvadž je chlazený vodou, měl bych jen předehřev:-) Ale tohle ně teď napadá jako jediné logické vysvětlení. Ale zas proč by to udělal jen někdy??

_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satam



Založen: Jan 21, 2010
Příspěvky: 565
Bydliště: Cheb

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 18:48    Předmět: Citovat

Kde měříš napětí baterie? Doufám, že přímo na olověných pólech, všude jinde to je zkreslené, někdy i hodně.
A když říkám na pólech, tak tím nemyslím připojení voltmetru na svorky, ale přímo na ten olověný pól.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 19:17    Předmět: Citovat

trakční baterie do čtyřkolky na benzin?

Naposledy upravil pawka dne po únor 27 2017, 21:47, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 20:32    Předmět: Citovat

Jasně, že na olovu.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satam



Založen: Jan 21, 2010
Příspěvky: 565
Bydliště: Cheb

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 21:44    Předmět: Citovat

Pak bych tu baterku vyhodil, protože nikdy nevíš, kdy tě "vypeče" v nejméně vhodné situaci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 22:09    Předmět: Citovat

No, baterka v háji se přece jen chová jinak. Nemá kapacitu, nedá proud, při nabíjení jde napětí rychle nahoru.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33931
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 23:13    Předmět: Citovat

Moze byt niekde vnutri prasknuty spoj clankov.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satam



Založen: Jan 21, 2010
Příspěvky: 565
Bydliště: Cheb

PříspěvekZaslal: po únor 27 2017, 23:29    Předmět: Citovat

Ať tak nebo tak, nedá se jí věřit a pokud nelze ještě reklamovat, vyhodit a pořídit jinou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund