Založen: Nov 05, 2005 Příspěvky: 631 Bydliště: Liberec
Zaslal: po únor 27 2017, 10:14 Předmět:
Mě takhle divně blbla baterka ve firemní Agile. Ráno i během mrazů normálně nastartovali dojeli něco namontovat a po dvou hodinách už nenastartovali. Hledal jsem pořád nějaký odběr, měřil dobíjení a nakonec to byla baterka. Zajímavé je, že po tom co se tvářila vybitá stačilo 15 minut na nabíječce a byla schopna točit a točit. Asi se někde odpojovaly desky v jednom z článků, jinak si to vysvětlit neumím.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po únor 27 2017, 10:21 Předmět:
10 x start za sebou. Na ťuk. Napětí na svorkách AKU min 10,6V- paměť měřáku. Po tomhle testu se napětí na AKU ustálilo na 12,6V. Kontakty naprosto studené. Kontakty na starteru dobrý, kontrola nedávno. Jedině starter, ale ten se chová normálně. Dobrá vychytávka. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po únor 27 2017, 10:44 Předmět:
Teď auto ještě neuspané, 12,65V, tj s odběrem. AKU jsem zatím zrušil. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po únor 27 2017, 17:37 Předmět:
Teď teprv byl čas prodiskutovat to s mladým. To napětí bylo asi těch 6V po zapnutí klíčku, start to vůbec nepovolilo. Teď zkouška zatěžovákem, sice jen 90A, několikrát po sobě, na startovacím bodě pokles o cca 0,9V, to samé na AKU. Vzápětí baterka vyleze na těch asi 12,6. Jedině přechoďák ve spínačce, ale proč by pak pomohlo připojit startování z druhého auta. A kdyby něco baterku vyžralo za 3 hodiny, tj asi 30A vybíjení, muselo by něco smrdět. Jsem z toho dost "vyjevený":-))
Jedině si vozit nějakou malou 40Ah v kufru, ale stejně bych nevěděl co a proč se stalo. Nejezdím každý den, asi by to chtělo nějaký záznam napětí, ale takovou možnost nemám. Nebo s tou baterií pořádně zaklepat??
Včil mudrujte. dík _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
To je divny, ale tu baterku to nemuselo prece vyzrat za 3h celou, staci, aby ji o par V kleslo napeti.
Nezateklo ti nekam?
Pri 6V predpokladam, ze to na klicek nereagovalo vubec ne?
Neni doma jeste jedno auto? Napada me jen prohodit baterky na nejakou dobu, a pockat, na kterym aute se to projevi... Ale na baterku to moc nevypada.... :-/
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po únor 27 2017, 18:22 Předmět:
Po zapnutí klíčku svítili některé kontrolky, na voltmetru asi 6V. Předtím to ještě horkotěžko odemklo kufr.
Nezateklo, vše je jak nový. Druhý auta jsou chcípáčci, tam by se moje baterka nevešla.
Nechám klešťák furt zavěšen u aku a když půjdu kolem, změřím. . Mohl by to krást jedině altík, ale ten byl na kontrole.
Na druhou stranu by se to neprojevilo, poněvadž je chlazený vodou, měl bych jen předehřev:-) Ale tohle ně teď napadá jako jediné logické vysvětlení. Ale zas proč by to udělal jen někdy?? _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Jan 21, 2010 Příspěvky: 565 Bydliště: Cheb
Zaslal: po únor 27 2017, 18:48 Předmět:
Kde měříš napětí baterie? Doufám, že přímo na olověných pólech, všude jinde to je zkreslené, někdy i hodně.
A když říkám na pólech, tak tím nemyslím připojení voltmetru na svorky, ale přímo na ten olověný pól.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po únor 27 2017, 22:09 Předmět:
No, baterka v háji se přece jen chová jinak. Nemá kapacitu, nedá proud, při nabíjení jde napětí rychle nahoru. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 2 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.