Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vážení přívěsného vozíku
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5231

PříspěvekZaslal: st únor 15 2017, 15:31    Předmět: Citovat

Asi jsem skupina 2.
Nicméně koupil jsem si loni vozík. Bržděný 1300kg ponížený na 1200kg tak abych mohl legálně jezdit jen s B. (souprava má 3420kg). Většinou převážím traktor na závody kde vím hmotnost a nemám problém. Další možnost je když vozím uhlí což vím kolik asi cca je tuna a nějak to neřeším.
Nicméně aktuálně převážím dřevo od rodičů domů. Dost špatně se odhaduje kolik naložit - ono špalek břízy nebo buku je celkem rozdíl. A jezdím s tím 37km v jeden směr zkratku v Polsku. Rád bych tedy jej vytížil co nejvíce a zároveň nepřekládal - nechci ho zbytečně likvidovat (ono je to vozík za bezmála 40litrů) a zároveň celníci tam stojí takže je to otázka času.

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32008
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st únor 15 2017, 15:47    Předmět: Citovat

Jestli máš poblíž nějakou lisovnu plastů a znáš se tam s někým, kdo by ti třeba o víkendu za "prosím" a "děkuju" na dvoře nechal na vozejk naskládat po 1q pytle s materiálem, když mu je nepoškozený zase vrátíš na skladovací paletu, máš vyhráno. A tu stupnici bych si učunil předem - pásek plechu spojenej s korbou svisle dolů, k němu kolmo druhej spojenej s nápravou, jednoduše učuním nesmytelným liháčem rysky například po každým metráku - a pak je doma v dílně po odmontování "ukazatele" jen obnovit nebo zvýraznit lehkým vyražením sekáčem (majzlíkem). Když si to na vozejku necháš a bude to nějak nenápadně uložený na nápravě, máš v podstatě "2 in 1" = v podstatě s přesností až na ±půl metráku i přesnějc můžeš tyhle hrubý náklady "vážit" přímo naložením na vozejk ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ondra2



Založen: Mar 19, 2014
Příspěvky: 538

PříspěvekZaslal: st únor 15 2017, 15:52    Předmět: Citovat

Tohle přesně splňují jakékoliv drive-in stavebniny, tam si můžeš skládat pytle s cementem/pískem/čímkoliv dle libosti, změřit si jak to čapne a pak to zase vesele naskládat zpět na paletu a odjet. Zadarmo, nikdo nic neřeší. Třeba Hornbach.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
_luky_



Založen: Jan 28, 2009
Příspěvky: 627
Bydliště: okres Beroun, kraj Středočeský

PříspěvekZaslal: čt únor 16 2017, 21:41    Předmět: Citovat

I na to dřevo existujou tabulky - podle druhu dřeva, vlhkosti a velikosti kusů lze s rozumnou přesností spočítat hmotnost. Lze to případně ověřit v nejbližším kovošrotu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17875
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: čt únor 16 2017, 22:43    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Doporučuju nějakýho prodejce štěrkopísku "na drobno" - ti mají nájezdový váhy s potřebnou přesností i rozsahem vážený hmotnosti,


Ha ha, tos mi připoměl jednu moji příhodu, když jsem doma dělal zámkovku a potřeboval drobnej štěrk. Máme poblíž panelárnu M-Silnice a tak jsem si tam dojel s vozejkem. Protože betonujou mostovky a podobný maličkosti, nejsou tam vůbec zařízený na nějakej maloodběr velikosti přívesnýho vozíku 120 x 210 cm. Přijel maník s honem s lopatou nejmíň 4 kubíky, nabral lopatu s čepicej a vyklopil ji do vozejku. Mysel být nalitej, nebo co, protože vozejk pod tou hromadou celej zmizel. Tak jsem mu poděkoval, vypůjčil jsem si benžo a skoro hodinu vozejk vyhrabával. Rolling Eyes Pak jsem ještě zjistil, že i když gumy byly nafoukaný na 2,5 barů, vozejk sedí na ráfkách. Tak jsem vyrazil domů, kde mám 7L flašku se vzduchem 20MPa na dofukování vodárny a nafoukl jsem s tím kola vozejku na 4 bary. Na bráně měli nefunkční váhu, tak to zvážili přes palec že toho je 5 metráků. Pak jsem s tím jel krokem domů a trnul, co kde praskne na každý nerovnosti na cestě. Naštěstí samý vedlejší uličky, dojel jsem ve zdraví. Very Happy

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5231

PříspěvekZaslal: pá únor 24 2017, 20:01    Předmět: Citovat

400Kg ani 750kg není omezení. Omezení je na celou soupravu 3500kg. tedy legálně tahám 1200kg na za vozidlem vážícím 2220kg tedy souprava má 3420kg a jezdím na řidičák skupiny B legálně kde potřebuji.
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32008
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so únor 25 2017, 7:02    Předmět: Citovat

Záleží na roku vydání ŘP - a na státě, kde tě kontrolujou. Bohužel, Dojčové si dělají vlastní předpisy "nad ty mezinárodní" - a když si hlídka Strasspolizei usmyslí, že nemůžeš, tak prostě nemůžeš ... Kdybys měl modrou kennkartu s černou vorlicej na deskách, ani by nemusela mít hákenkrojc v pařátech a mohl bys jezdit i na nočníku bez záchrannejch brzd s postranním vozejkem na pásovým podvozku - a ani by necekli. Ale jak máš na tabulce pod souhvězdím Velkýho Bordelu písmenka CZ nebo SK (případně ještě PL a některý jiný), jseš lovná zvěř ... Pak platí i ty váhy 400 a 750kilo. Cokoliv je nad, na to vyžadujou B+E.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FHonza



Založen: Nov 20, 2012
Příspěvky: 1453
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so únor 25 2017, 13:22    Předmět: Citovat

Stalo se mi přesně totéž co popisuje EKKAR. Dvacet kilo sem musel nacpat do auta, pak bylo všechno Ordnung. Kolik váží auto s vozíkem dohromady nikoho nezajímalo. A protože na papírech mám CZ, tak to bylo jenom s napomenutím bez €-- jako že chudý příbuzný.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32008
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so únor 25 2017, 23:18    Předmět: Citovat

Ona to není jen moje zkušenost - to samý v bleděmodrým popisuje snad každej druhej člověk, co kdy musel po dojčskejch silnicích pár stovek km ujet. A moje osobní zkušenost je ještě jedna - pokud jedete a chováte se přesně jako oni sami - tzn. nekoukáte na rafiku a na 50 jedete klidně 51, PROTOŽE TAK JEDOU VŠICHNI, blikáte tam kde blikají ONI a nevyčuhujete nijak jinak příliš z řady, dávají vám už dneska i dojčský i österrajchský policajti poměrně dost pokoj. Zajímat je začnete v momentě, kdy vybočíte z lajny chování obvyklýho u nich - tzn. jedete s vozejkem, kterej je navršenej jak cikánskej vůz, máte auto naložený viditelně nad čáru tak, že má rapidně pokleslej zadek, jedete "moc při zdi" ale i nadměrně agresivně, nebo uděláte vysloveně botu případně prasárnu a oni vás u ní uvidí.

Jeden příklad za vícero: Jel jsem kousek od Lince po obyčejný "jedničce". Pijánko 90-100 tacho, GPSka ukazovala od 88 do 93. Nechci komentovat, že kvalitou cesta lepší jak u nás po dálnici - to je tam normální. Dojel jsem MÍSTNÍHO starýho passata kombi s vlekem, jel s bídou 80. Závěs za něj, jedna dědina, druhá, otevřel se horizont, za ním volná cesta, zákaz nikde žádnej, chvilku jsem počkal na ještě lepší výhled (GPS signalizovala že tam je delší rovinka) a tak hned meziplyn za 3, vytočit do plnýho, za 4 a před něj. V momentě, kdy jsem ho objížděl mi tacho ukazovalo skoro 130. Zařadil jsem se před něj, plynule odstavil zase na 90-100 a jel dál. Koukám do zrcátka - on se mi pověsil na zadek a začal se mě v tom kile držet. Ujeli jsem tak asi 5 kiláků, když najednou mezi náma bílej passat Strasspolizei a majáky naplno. Já myslel, že mě zastavuje jako v Americe zezadu, tak jsem vyhodil blinkr a zajel ke kraji, stáhnul okýnko a začal si připravovat omluvu, že jsem cizinec - a oni vylezli z auta oba dva, řidič šel dozadu na toho passata ale spolujezdec přišel ke mně a říká "Nicht, nich, also gut, bitte fahren!" a ukázal mi že mám jet dál = ONI VYJELI PO TOM MÍSTNÍM, ŽE JEL S VLEKEM VÍC JAK 80, ALE TO, ŽE JÁ HO PŘEDJEL CHVILKOVĚ PŘES LIMIT JIM BYLO BUŘT!!!! Takže chovat se normálně, i ta troška PŘIMĚŘENÝ agrese se snese - ano, je to druh agrese, že se na silnici s povolenou 90 nechci zdržovat za pomalejším vozidlem, ale pokud to uděláte tak, že nikoho neohrozíte ani neomezíte = BEZPEČNĚ, ani dojčům a österrákům už nevadíte ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5231

PříspěvekZaslal: ne únor 26 2017, 11:48    Předmět: Citovat

přímo na UAMK je o Německu

citace:


- Motorové vozidlo nepřesahující 3500 kg s až 9-ti místy včetně řidiče, přívěs do 750 kg může být tažen

- Soupravy vozidel skládající se z motorového vozidla ve tř. B a přívěsu, až celkovou hmotností 3500 kg a pokud maximální hmotnost přívěsu nepřevyšuje pohotovostní hmotnost tažného vozidla

Minimální věk: 18


Tzn. Mají to sjednoceno s náma. A dokonce benevolentnější. tedy mohu mít auto o hmotnosti 3,5t a za ním vozík do 750kg
nebo mohu mít soupravu do 3,5t kde vozík nesmí vážit víc než auto. Cože v mých hmontnostech maximální vozíku 1200kg a pohotovostiní auto 1670kg splňuji.

Jediné na co jsou podle upozornění němci hákliví je údaj na vozíku vs. na kouli. U nás je možno mít za autem vozík s výšší maximální hmotností než je na kouli. Kdežto u nich po tom jdou a musí to sedět. Což vzhledem k tomu že mám na kouli 1500kg je mi jedno. Tak asi tolik.

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5231

PříspěvekZaslal: ne únor 26 2017, 11:53    Předmět: Citovat

Rakousko:
citace:


Motorové vozidlo do 3.5 t;

Kombinace vozidla výše a přívěsu do 750-ti kg;

Kombinace vozidla výše a přívěsu nad 750 kg s maximální hmotností do 3.5t

Kombinace vozidla výše a přívěsu nad 750 kg, s maximální hmotností do 4.25 t po absolvování 7 hodinového praktického výcviku a zanesení kódu 96 do řidičského průkazu
Kempinkový automobil, obytný automobil do 3.5 t

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.23 sekund