Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt prosinec 22 2016, 20:35 Předmět:
Mě třeba kontrolky při problému skoro zhasínaly.
Když se to kouslo a nestartovalo, pohasly kontrolky opravdu hodně. Proto jsem napřed měnil aku. Novej dal přece jen "trošku" víc proudu do zkratu, tak se to provalilo tam, kde byla původní chyba...
Ale bůhví, jak dlouho to blbnulo, jezdila s tím hlavně moje ex a té to bylo jedno, hlavní bylo, že to nakonec jelo. I kdyby měla stát na kopci.
Věděla, že by dostala pojeb, že to nehlásila včas. Já byl jen plátce benzinu, ručení a oprav. A pak to placení jednoho dne skončilo - a najednou to auto víc stálo, než jezdilo. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Naposledy upravil ZdenekHQ dne čt prosinec 22 2016, 20:39, celkově upraveno 1 krát.
Lebo ja by som k tej "jasnej baterke" zo skusenosti pridal napriklad taky zadierajuci sa rotor startera, netesny vstrekovac a nasledna kompresia nafty, prasklinka v bloku a nasledna kompresia vody atd Co samozrejme netvrdim, ze je tento pripad
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt prosinec 22 2016, 20:42 Předmět:
Nakonec se stejně dopracujete k tomu, že za to může anténa k autoradiu nebo nové potahy.
Až vytáhne starter, uvidíme... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17827 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá prosinec 23 2016, 0:03 Předmět:
No no, u všech aut se nějaká chybka vloudila. Když dáš plnej rejd u Prasáta, kterýho všichni vychvalujou jako vrchol německý dokonalosti, tak pneumatika prodře rouru od klimatizace. _________________ Jirka
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá prosinec 23 2016, 0:20 Předmět:
To je dobrej příklad.
Já si myslím, že Francouzi jsou poměrně precizní, pokud je opravdu netlačí "katování kostů", t.j. snižování nákladů na výrobu. Němci naopak dokázali, že pýcha předchází pád a jejich (podle mě naprosto běžná a geneticky daná) arogance jim docela zalepila oči - viz problém dehťáků a podvody. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2566 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: pá prosinec 23 2016, 9:41 Předmět:
Já teda provozuju jenom VW.Mám tři auta a se dvěma jezdím.Samozřejmě nejlepší držák byl Golf II.Nyní mám Golf IV a to je normálně cesta do pekel.Zatím jsem nedokázal auto opravit tak aby jsem na diagnostice nenašel jedinou chybu.To je prostě furt něco.ABS,ESP svítí jako blázen skoro pořád,zaseklý zadní třmeny na ruční brzdě,vytlučený uložení zadní nápravy,nefunkční centrální zamykání,špatný zámky ve dveřích,zaseklá regulace lopatek turba,váha vzduchu posílá nesmysly,špatný čidla teploty,utržený stahovačky oken,zarezlý zadní stěrač,vytlučený dorazy zadních tlumičů....a to bych moh pokračovat dál a dál.Pořád opravuju.Naštěstí to auto už znám natolik,že už vim co a kam šahnout aby auto zase šlapalo.Ne VW rozhodně neni pupek světa. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17827 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá prosinec 23 2016, 15:12 Předmět:
Tak jsem dnes musel jezdit postrky na tý ledovce a kupa startování. Svině C4-ková, jako kdyby to čuchala že se na ni chystám, tak to dnes neudělala ani jednou.
Tak na ní, víte co.... Hlavně ale aby mě to nechtěla vrátit. Na Vánoce se v ledovým šmíru hrabat nehodlám. _________________ Jirka
No no, u všech aut se nějaká chybka vloudila. Když dáš plnej rejd u Prasáta, kterýho všichni vychvalujou jako vrchol německý dokonalosti, tak pneumatika prodře rouru od klimatizace.
neee, tak to je fakt epic fail
Ja zas vytahoval ted o vikendu baterku, ktera je v zadnim blatniku, pristup z kufru. Celkovy cas skoro 3 hodiny, nebot je nutny "rozebrat celej traktor", vcetne vytazeni pojistkovky ven, rele pro propojeni baterii ven, povoleni motorku na otvirani kufru, a na zaver neco jako jezek v kleci, ale s tim, ze jezek nema ostny, a za to ma 30kg... GENIALNI!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31964 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá prosinec 23 2016, 17:45 Předmět:
Hele, vono vytáhnout původně 37Ah baterku (pozdějc 40 a 44Ah) z pixličky za zadníma sedačkama v šáde a v jejích předchůdcích stovkách a stodesítkách, to byl taky docela porod. Až do roku tuším 1984 byla celá baterka utopená pod podlahu a byl nad ní placatej plechovej deklík, uzavíranej excentrem. Až od "emkový" šádyny se začala montovat jiná nádrž, ve který bylo pro baterku míň místa a baterka začala bejt vystrčená asi o 10cm vejš - od tý doby se taky na ně nasazoval černej plastovej klobouk ... Ale vyšťourat v zimě, potmě, zmrzlýma prstama z rezavý plechový nádoby do ní utopenou 10 kilo vážící baterku, to bejvával taky zážiteček ... Já to ještě u naší rodinný vyřešil popruhem z výpletu na sáňky, kterej jsem kolem ní provlíknul a nosil jsem ji v tom jako na pásku, ale než jsem ho tam dal, to bylo ku*ev a p*č pokaždý, než se baterka z auta vydolovala ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 2 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.