Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Oprava pneu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: út říjen 18 2016, 22:40    Předmět: Citovat

No ja si prave rikal, ze vrut vyndam a dam tam ten knot pokud sezenu. Kdo vi jak se to s tim vrutem bude chovat po ceste na dalnici... jako je malinkej, ale je
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: st říjen 26 2016, 15:24    Předmět: Citovat

Tak opraveno - pouzil jsem toto: http://www.ferdus.cz/pneuservisni-material/opravne-materialy/opravne-sady/8-63-opravna-sada-maruni-vk-02/


Nadzvedl jsem si trochu tu stranu na heveru, kolo vicemene komplet vypustil, a nacpal knot. Zatim druhej den drzi bez uniku, tak uvidime...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sis2



Založen: Oct 07, 2012
Příspěvky: 1270
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne říjen 30 2016, 20:42    Předmět: Citovat

Při výměně gum letní/zimní jsem v jedné letní našel vrut s hlavou obroušenou do roviny s dezénem - asi tam byl delší dobu... Pneumatika měla normální tlak, vůbec neucházela. Když jsem vrut vytočil, syčení, byl tam vražený skrz... Ale dokud jsem s ním nehnul, tak ok. Takže to opravdu těsní, jak tu někdo uváděl.


Pneu.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Pneu.jpg
 Velikost:  95.16 kB
 Staženo:  97 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 6616
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne říjen 30 2016, 20:49    Předmět: Citovat

Někdy to těsní, někdy ne, záleží na štěstí. Když to těsní, tak nevytáčet a zajet nechat zalepit, když netěsní, tak holt přehodit rezervu a zajet nechat zalepit. Sám to nelepím, i když věřím, že to není celkem žádný problém.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yarda1



Založen: Feb 11, 2009
Příspěvky: 2581

PříspěvekZaslal: po říjen 31 2016, 18:02    Předmět: Citovat

Tak mne napadlo, přímo v hlavě, že pokud bych měl něco vražené v pneumatice a pneumatika kolem toho neucházela, tak to asi nezjistím nebo jen náhodou. Pneumatiky pečlivě neprohlížím, akorát občas obejdu auto a pokud se mi zdá nějaká pneumatika málo nahuštěná, tak ji změřím a pak teprve případně konám. Dnes jsem měnil pneumatiky, tak jsem zimní změřil (byly všechny asi o čtyři desetinky podhuštěné) ale taky jsem je neprohlížel.
_________________
Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: po říjen 31 2016, 19:49    Předmět: Citovat

Jo no, me to uchazelo, a vsiml jsem si az po par dnech, kdy me prislo divny ze co 2 dny dofukuju... pri tom me doslo, ze to puvodne muselo tesnit, protoze uz nejakou dobu registruju - obzvlast v tunelech - takovy ne moc vyrazny klapani, ktery se meni s rychlosti. Byl to ten stroub o asfalt..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satam



Založen: Jan 21, 2010
Příspěvky: 565
Bydliště: Cheb

PříspěvekZaslal: po listopad 14 2016, 15:18    Předmět: Citovat

S tím, co vidím na fotkách (šroub v běhounu, kolmo vražený) co nejdřív do pneuservisu. V solidním to udělají bez demontáže za 5 minut, cena u nás (Cheb) 70-100Kč. Jezdit se s tím nějaký čas dá, ale nedoporučuji, může to skončit i devastací gumy.
Podobně se dá opravit i průpich šikmo vraženým šroubem, to už záleží na "gumákovi".
A pro kutily, kteří to opravují sami "větším šroubem" a jinak jen tolik: Za stovku v pneuservisu se k tomu já sám ani nesehnu, nestojí to zato Razz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po listopad 14 2016, 16:24    Předmět: Citovat

Já k tomu dodám jen jednu zkušenost, zprostředkovanou známým.
Taky našel ve vzorku zaraženej šroub, hned na kraji běhounu. Bylo to koncem února, v zimákách. Tlak neutíkal, aspoň ne nijak rapidně. Myslel si, že když ho hned nevyndá a nechá gumu opravit dodatečně při přezouvání, že se nic nestane. Fajn, upozornil na to gumaře až v dubnu, když přehazoval kola na letní. Gumař šroub vyndal a narval do gumy ten zalepovací "nejt", ale hned upozorňoval, že ta guma už je špatná, protože závit šroubu byl uvnitř gumy orezlej. Nic, známej si říkal, že když to je zalepený aspoň dodatečně, že je to OK, že gumař jen straší, aby ho donutil u nich koupit novou gumu. Jenže když po půl roce přezul zpátky na zimáky, ta zalepená guma začala utíkat víc a víc až se na běhounu udělala boule jak husí vejce a guma musela stejně do sběráku. Před vyhozením mu gumař tu bouli rozříznul a ukázal mu proč a jak vznikla - BYLO TO VINOU ZREZNUTÍ OCELOVÝHO KORDU POD BĚHOUNEM GUMY OD SLANÝ VLHKOSTI, KTERÁ TAM KOLEM TOHO ŠROUBU BĚHEM JÍZDY S NÍM PROSÁKLA. Tím se odseparovala okolní guma od kordu a vznikla boule, nafouknutá tlakem zevnitř gumy.

ERGO 5KILOVÝ KLADIVO - pokud najdete v gumě hřeb nebo šroub, vaše nejbližší cesta by měla bejt do pneuservisu i když guma nevykazuje známky úniku tlaku. Porušení hermetičnosti zalisování ocelový výztuže do okolní gumy a případnej průnik vody v zimě i se solí vede při zanedbání ke zničení gumy daleko před její skutečnou životností - i proto gumaři před nacpáním "nejtu" do díry po defektu ze všeho nejdřív vezmou vrtačku nebo nebozezu podobnej nástroj a tu díru násilím rozšiřujou. Je to proto, aby odstranili tu případně kontaminovanou gumu z nejbližšího okolí defektu a dokonale utěsnili tu o kousek dál, která ještě napadená není. V podstatě je to to samý, co dělá chirurg, když čistí těžkou a rozsáhlou tržnou nebo tržně-zhmožděnou ránu - taky nejdřív vyřeže všecku rozdrcenou tkáň a sešívá až čistou pokud možno neporaněnou tkáň, aby v ráně nezůstávaly hojení bránící zbytky mrtvý tkáně ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: po listopad 14 2016, 17:21    Předmět: Citovat

To naprosto dava smysl. U me to bylo vylozene na par dni na dojeti, nikam dal jsem s tim sroubem ani nejel, protoze jsem nechtel platit odtahovku zbytecne buhviodkud.

Po zime se stejne koupi novy letni, a tyhle pujdou do sberu. Mozna si necham ty predni jako tu nejrezervovatejsi rezervu, ale zase se me to nechce nikde skladovat... Nebo nekomu daruju, kdo ma podobnej problem ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund