Já měl škodovky dvě. Jedno byla papírově stopětka, ale mělo to velký světla vepředu, hubenou řadičku, pětikvalt a hřebenové řízení. Rok výroby 1986, asi nějaký hybrid stvořený kdovíkde. Skončila někde ani nevím kde, tehdy ještě šlo odhlásit pomalu per huba, koupil si ji nějaký Slovák (a neměl pobyt v ČR), neměl se k převodu nebo něco, tak to šlo (podzim 2005) do polopřevodu s adresou radnice. Čili dnes už to úředně vymázli.
Druhé byla 125L z roku 1989, naši ji kupovali jako novou, dojezdila u mě na podzim 2006, koupili ji cikáni, bylo mi jí tehdy docela líto a měl jsem si ji blbec nechat... Ale co už.
Oni v té Boleslavi vůbec vyráběli stylem "co sklad dá". Ta naše měla být normální "holá" 125L, ale měla třeba poslední verzi přístrojovky (takové to s otáčkoměrem pod jedním sklem), černobíle pruhovaná sedadla (vzor 130) s rámovými opěrkami i vzadu... Co se jim zrovna u pásu sešlo, to smontovali.
Kamarád měl ještě před asi dvěma roky Rapida 136 (rok výroby 1990) po nějakém dědkovi, nic to nemělo najeto. Tmavá vínová barva, motor šlapal jak hodinky... Jednoho krásného dne přišel před barák a auto v prdeli. Ukradené. Policie třicet dní dělala, co mohla a poté odložila. Kdo ví, kde to auto nyní je...
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18672 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po leden 16 2017, 20:11 Předmět:
To jsou kokotiny o dodělávaných dírách . Ty vogo , jezdím 125kou denně u ní jsem dělal hlavu naposledy na podzim . V zimě spojku . Karle hooodně ti to ujelo . Naschvál jsem si asi před rokem nechal podat v prodejně všechna tři těsnění . Absolutně největší díry pro vodu , silně přesahující rozměry v hlavě mělo těsnění 105 , přesné a dobré díry měla 130 a bez děr byla 120ka . Podle mne kritizovali i ve SM toto těsnění před! revolucí . Jasně , že tam ty díry musíš dodělat . Jen ignorant a neznalec dodá něco jiného. Pokud to byl maník co se vydává za automechanika poslat ať vrátí výuční list . Už provozuji páté auto typu . Je neuvěřitelné , jaké kokotiny kolují mezi lidmi .
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3477 Bydliště: SK
Zaslal: po leden 16 2017, 20:24 Předmět:
Uz je s toho tesnenia tu kowboyka! BOBOBO v prvej vete pises :Že su to ko....dorabat diery!!V štvrtom riadku od spodku zase pises ze: Jasne,ze tam ty diry musis dodelat!!!Co je podla teba spravne?
BOBOBO napsal(a):
To jsou kokotiny o dodělávaných dírách . Ty vogo , jezdím 125kou denně u ní jsem dělal hlavu naposledy na podzim . V zimě spojku . Karle hooodně ti to ujelo . Naschvál jsem si asi před rokem nechal podat v prodejně všechna tři těsnění . Absolutně největší díry pro vodu , silně přesahující rozměry v hlavě mělo těsnění 105 , přesné a dobré díry měla 130 a bez děr byla 120ka . Podle mne kritizovali i ve SM toto těsnění před! revolucí . Jasně , že tam ty díry musíš dodělat . Jen ignorant a neznalec dodá něco jiného. Pokud to byl maník co se vydává za automechanika poslat ať vrátí výuční list . Už provozuji páté auto typu . Je neuvěřitelné , jaké kokotiny kolují mezi lidmi .
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18672 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po leden 16 2017, 20:27 Předmět:
reagoval jsem na dementa atlana .
Prietok kvapaliny kanalmi hlavy sa reguluje velkostou diery v tesneni. Aby sa nestalo to ze okolo prveho valca pojde 90% prietoku a okolo 4teho 0%. Ano diery v hlave su rovnako velke. Z dovodu technologie vyroby.
Ale to ze 105 ma ine diery v tesneni je troska divne, skkdovky nepoznam neprirastli mi k srdcu co motor to. Nekompaktibilita.
Spytaj sa na to tesenie na skoda fore urcite ti poradia lepsie. Alebo ked to Bobobo ma odskusane kludne tam tie diery sprav len sa potom necuduj.
A uz ked do toho vrtas tak si tam osad termostat z Lady ten je totiz 3cestny a ma urcite vyhody.
pracuj na moji zodpovědnost podle toho co jsem psal od začátku do konce .
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3477 Bydliště: SK
Zaslal: po leden 16 2017, 20:35 Předmět:
Pre co si to ale potom v prvej vete napisal BOBOBO, prepac ze sa to znovu pytam.dik!Neber to zle,pomylil si sa?U mna nesedi ,ked niekto napise raz tak a drhykrat inač.
Ten trojcestny termostat si neviem vysvetlit co pisal Atlan.Robi si prdel.Tie orig.škodovacke termostaty stali za ho...!
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18672 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po leden 16 2017, 20:42 Předmět:
Napíši Ti to tiktaku naplno . Nejsi schopen plně chápat text . Neber to ve zlém . Jak vidíš radím Ti . A to jenom dobře . Není to Tvá chyba , každý nemůžeme vše . Pokud mi nebudeš rozumět , tak se zeptej a já Ti odpovím . Pokud však budeš skákat na nesmysly zde ekkara , atlana atd , tak nemůžeš dopadnout dobře . Jelikož těmito auty jezdím skoro 30 let a opravy si dělám ve vysoké většině sám (geometrii řízení doma na zahradě vskutku nezvládám ) , tak o tom něco vím .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po leden 16 2017, 20:44 Předmět:
Trojcestnej termostat měl žigulák - kvůli tomu, aby brzo topil i v sibiřský zimě. Stodváca potřebovala spíš lepší pumpu a trubky s menším odporem, aby se chladicí kapalina snáz dotlačila zezadu dopředu do chladiče a zas zpátky, než nějakej extra termostat ...
A to, že TĚSNĚNÍ SE NESMÍ NECHÁVAT BEZ DĚR, ALE ŽE DÍRY SE MUSEJÍ DODĚLAT PODLE DĚR V HLAVĚ (protože se hlavy mírně liší) jsem napsal hned na začátku. Takže Bořku, už zase štěkáš na nesprávnej strom. Ty detaily uvádím proto, že šádyn opravdu bylo docela dost různejch podtypů, o kterejch se skoro nikdy pořádně nepsalo, protože prostě se to "schovávalo" pod nejrůznější INOVACE uplatněný během těch let výroby. U oktávek nebo fábulí se uvádí "MR", "MY" nebo jak všelijak se opisuje modelovej ročník, tenkrát to prostě byl ročník výroby - a že neseděla konstrukční shoda z ledna s konstrukční shodou z prosince už tenkrát moc lidí nezajímalo - v servisech si s tím holt museli NĚJAK PORADIT ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - TY MNĚ TAKY !!!
Naposledy upravil EKKAR dne po leden 16 2017, 20:49, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3477 Bydliště: SK
Zaslal: po leden 16 2017, 20:55 Předmět:
Ja som si myslel,ze si robí prču s tym trojcestnym term.Ja velmi dobre rozumiem pisanemu textu do vtedy, pokial niekto nenapise raz tak a drhykrat inac.Ten chlapik co bol u mna dnes na nete a opravuje vselico mozne ,a ked povedal aj ked som mu ukazal to tesnenie ,ze diery netreba dorabat ,som si myslel svoje!!!Fakt robil uz niejedno auto!Uz sme sa pohadali parkrat na veciach!Ja toho tiez uz viem dost vela,neoklame ma hocikto na hocicom.
Naposledy upravil tiktak1953 dne po leden 16 2017, 21:22, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po leden 16 2017, 21:01 Předmět:
BOBOBO napsal(a):
A víš tedy Karle to , že pumpa doznala změn a oběžné kolo mělo 2x větší rotor . Já bych Ti radil , zabal to .
Ale to víš že to vím - a jinou ucpávku, protože původní neudržela ten vyšší tlak kolem čelní plochy... A že to ani tak nebylo žádný žůžo-labůžo, spíš jen tak-tak, na rychlosti náběhu topení se to skoro neprojevilo. Jediný co pomohlo bylo natáhnout dolem pod kastli velký 5/4" trubky k chladiči a 3/4" k topení - pak najednou klesnul průtlačnej odpor a šáde zázračně začala topit i chladit ... Někteří "koumáci" zkoušeli zmenšit i řemenici, ale to nebyla tovární úprava - ono se to pak zas hádalo, to ložisko nechtělo vydržet ty vysoký točky a mazání jen "štauferkou" nestíhalo, pumpa se přidírala a zas z toho byly průsery ...
To samý byly úpravy jako plnoprůtokovej filtr na olej, elektronickej regler na alternátor, odrušovací odpor na cívce odepínanej při startování relátkem, uvažovanej elektromagnetickej odpojovač trysky volnoběhu na karbci Jikov 32 SEDR - nakonec realizovanej jen ve funkci zavírání trysky při vypnutí zapalování ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - TY MNĚ TAKY !!!
Naposledy upravil EKKAR dne po leden 16 2017, 21:04, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18672 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po leden 16 2017, 21:02 Předmět:
Já si vždycky vzpomenu na tátu , když mi vypravoval o kamarádech amaterech sousedech v obci . Oni mi naschvál radili nesmysly . To jsem poznal až déle . Byli rádi , když mi věci nechodily .... No a tak já jen tak něčemu neuvěřím , ani amícké propagandě .....
Asi by bylo pro Tebe lepší , kdyby jsi si přiznal , že věci nerozumíš . Ale to nějak z principu u lidí nejde . Ale je to NAKONEC jedno .
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18672 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po leden 16 2017, 21:07 Předmět:
Karle , i kyž jsem to nechtěl , jdi do háje . Taháš sem úplný nesmysly . Natahal jsem desítky tun za šádynou . To co musím napsat meleš o trubkách jsou 100%ní nesmysly . Fakt se na to vyprdni . Nevyšlo Ti to . Jsi mimo . Najel jsem zhruba 4OO OOO km celkem s těmito typy a odhadnu 150 000 s vozejkem nepiš zde nesmysly !!!! Nedělej to .
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.