Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Škoda 120 nejde zaradiť jednotka+tesnenie pod hlavu!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31852
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 05 2016, 21:16    Předmět: Citovat

Vytáhnout se to určo dá, akorát to táhlo musíš odpojit vzadu od převodovky a vepředu vyndat šaltrpáku. Vzadu to je myslím našroubovaný v ose táhla podélně, vepředu je na konci taková kostka s dírou na kuličku na konci šaltrpáky. A někde pod nádrží je ta spojka. Určitě to není vedený nad nádrží, protože horní stěna nádrže je zároveň podlaha pod zadníma sedákama ... A spodek nádrže je kolem těch táhel i kolem převodovky "vybranej", dokonce pro novější kusy je to vybrání větší, protože pětikvaltová převodovka byla delší = sahala dál dopředu než 4Q a kvůli tomu se musela upravit i původní nádrž ... Jsou tam doslova kapsy, propojený napříč kusem hadice, aby se benál dostal z pravý půlky do levý, jinak by ho cca 5 litrů trvale zůstávalo vlevo od toho vybrání - odběrná trubka je jen v pravý "kapse". Ale jestli je pošoupnutej agregát vůči kastli, je od toho určitě zmršená zadní geometrie a auto bude i na to tahání vozejku po louce jezdit naprosto blbě.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3477
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: st říjen 05 2016, 21:36    Předmět: Citovat

Ako si pisal Karel, ta jednotka robi posun osky do zadu, lebo rychlostna páka ide do predu a otoč osky u jednotky do jednej strany a troky do druhej strany .Ta jednotka nejde vobec zaradit ale troka urcite s mensimi probl.ide.Nemoze byt ohnuty koniec rychl.páka,lebo ktovie co s nou robili.Boli to len 15 rocne deti co ho ukradli.Ani rychlosti hadam nepoznali dobre.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1283
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: st říjen 05 2016, 21:52    Předmět: Citovat

na ohnutu rychlostnu paku zabudni, skusal si ju ohnut? ja ano , vo zveraku..., bez sance, takze to ze do nej niekto kopne alebo ju chce ohnut asi nee. akor povolia nejake spojky ako tu uz bolo spomenute, alebo je fakt posunuta cela motor / prevodovka , staci malo, na to aby uz rychlost nesla zalozit - ja som mal cosi vybybe a isla zalozit spiatocka iba s "rozbehom" paky, skratka sa muselo na to rychlo, potom som rozbrusil pilnikom ulozenie paky aby sa dala zatlacit viac do polohy...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18672
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 5:01    Předmět: Citovat

No vytáhnout a zase namontovat řadící táhlo , když je auto na zemi nejde . I na zvedáku je to ojeb . Odhaduji pro tiktaka samého neřešitelný problém . No a žádné gumy na šalttáhlu nemám , jo tvrdou plastovou propojku ano . Jinak obecně u těchto starších převodovek jde jak jednička , tak zpátečka opravdu blbě i za jinak dobrého stavu ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2559
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 10:09    Předmět: Citovat

A nemůže bejt spíš přeskočenej synchron?Povyskočený kameny v synchronu nedovolej zařadit kvalt.
_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eleman



Založen: Feb 21, 2011
Příspěvky: 3502
Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 11:32    Předmět: Citovat

Jednička na šáde 120 není synchronizovaná.
_________________
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MiraSt



Založen: Apr 19, 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Fryčovice

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 15:36    Předmět: Citovat

Kdybych věděl, že to tu budeme řešit tak bych si nechal všechny knížky i katalog náhradních dílů. Smile Zkusím si vzpomenout co je třeba. Tak např. Táhlo řazení se nedá vytáhnout bez demontáže pohonného agregátu z vozu. Při demontáži motoru je nutné podložit převodovku v místě spojky protože bez motoru tato část vlastní vahou a pokud auto stojí na kolech tak i sílou pružin náprav klesne a OHNE tyčku řazení. Možná si ještě něco vzpomenu.
Jednička má synchrony.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7824
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 15:44    Předmět: Citovat

Já jsem měl pro účely demontáže motoru uřízlou lešenářskou trubku a kus řetězu- trubku jsem dal za motor (bráno odpředu vlastně před motor), sedla si na nosníky, které jsou po stranách motorového prostoru. Řetěz jsem obepnul spodem kolem převodovky, ručně našponoval a zajistil kolem trubky osmičkou šroubem s matkou.
Potom jsem vytáhnul motor, převodovka klesla tak o dva, tři cm, nikdy jsem táhlo řazení neohnul.
A dalo se s tím pak i popojíždět (jako ručně, tlačením).

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2559
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 16:14    Předmět: Citovat

Mě to nedalo a díval jsem se na řez převodovky a synchron tam je.Možná taky že 120L ho nemá a LS a GLS jo.Nevim.
_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eleman



Založen: Feb 21, 2011
Příspěvky: 3502
Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 17:26    Předmět: Citovat

Tak jo, máte pravdu - všechny dopředné převodové stupně jsou jištěné synchronizací. Ale za tím plechovým domečkem s gumovými silentbloky tvořícími spojku táhla řazení si stojím, nachází se přibližně pod nádrží. Další spojka táhla řazení se nachází kousek za šatrpákou ve středoném nosníku podlahy (tunelu) - jedná se pouze o šroubový spoj s gumovou podlžkou.
A nemusí být posunutý celý agregát, pamatuji, že zejména u starších modelů stačilo, aby byly prosednuty nebo natrženy silentbloky motoru na zadní trubce, čímž se motor zaklonil a už se blbě řadilo.

_________________
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MiraSt



Založen: Apr 19, 2008
Příspěvky: 1458
Bydliště: Fryčovice

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 17:44    Předmět: Citovat

Ano s předchozím účastníkem. I ty silenty. Přesně to mi dělalo. Měl jsem 120 GLS 30 let a o autě dost vím. Kromě převodovky a motoru nadrobno jsem měl všechno rozdělané. Synchrony všude měly všechny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3477
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: čt říjen 06 2016, 18:03    Předmět: Citovat

Zacina to byt zaujimeva debata.Ja mam 120GLS rok vyroby neviem,synchrony jednotku maju teda vsetky GLS.Ja som uz po roku na nej menil blok prevodovky aj motora.Aj hruška v prevodovke sa zlomila na tejto 120-ke v ostrej zatačke pri pomalej jazde.Potom uz nic vazne nebolo s nou.Ja som si tiez skoro vsetko na nej robil sam.Aj toto by zvladol opravit,len mam vonku este vela roboty do zimy.Mne islo teraz iba o to ,ci by sa bolo dalo neak to radenie jednoty na tom gumenom spoji predlzenim upravit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18672
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: pá říjen 07 2016, 4:49    Předmět: Citovat

Doprasečí , žádné silentbloky tam nejsou ! Tedy pokud víte , co to silentbloky jsou a bavíme se o táhle řazení ! . Pokud by se něco prodlužovalo , tak nejjednodušší by bylo sundat vidličku na táhle převodovky a tu prodloužit . Nakonec by se do prodloužených vidlí navrtalo vícero děr a tím by vznikly různé body nastavení .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eleman



Založen: Feb 21, 2011
Příspěvky: 3502
Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)

PříspěvekZaslal: pá říjen 07 2016, 6:13    Předmět: Citovat

BOBOBO a tohle je co? Nikdo nepsal, že na táhle jsou silent bloky, ale je tam kloubová spojka s gumami. Na silentblokách je zavěšen motor. Hlavně, že ty víš přesně co tam je. Kolikrát si tu klec se spojkou táhla měnil co? Nebo silentbloky na motoru.
Další povídání s jiným provedením té spojky je tady.

_________________
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18672
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: pá říjen 07 2016, 6:32    Předmět: Citovat

Ale my se bavíme o tomto :


azení.png
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  azení.png
 Velikost:  21.02 kB
 Staženo:  32 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 2 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund