Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3473 Bydliště: SK
Zaslal: st říjen 05 2016, 13:06 Předmět: Škoda 120 nejde zaradiť jednotka+tesnenie pod hlavu!
Na tejto mojej ukradnutej skodovky co ju na koniec pustili z kopca do jarku nejde vobec zaradit jednotka,ostatne akotak idu.Bez jednotky sa z nalozenym privesom nemozem pohnut.Surne potrebujem nieco po poli odniest na skodovke.Co to moze robit,ohnuta tyčka z prevodovky ,oni v skodovke aj vselico mozne s pakov urcite robili,pokreslili cely interier,chlastali tam,....!?Ta gulička plastova pod rychl.pakov to asi nebude robit ze?diky.Nemam cas dnes sa pozriet ci je ohnuta ta tička,mozno by to ani nebolo vidiet .
Naposledy upravil tiktak1953 dne po leden 16 2017, 20:31, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Feb 21, 2011 Příspěvky: 3499 Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)
Zaslal: st říjen 05 2016, 13:21 Předmět:
Na táhle od šatrpáky k převodovce je takový "domeček" se spojkou s gumami, která spojuje obě části táhla. Je potřeba vléz pod auto a ten domeček zkontrolovat - ty gumy budou pravděpodobně vyžvejkaný a rozpadlý. _________________ Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7824 Bydliště: Brno
Zaslal: st říjen 05 2016, 13:57 Předmět:
Pokud nejde řadit jednička a trojka jo, tak to asi nebude jen pohlá převodovka (známej jednou couvnul do ořecha, převodovka dostala ranu přes tažný, nešla mu tam dvojka, čtyřka, zpátečka- tak jsem to uvázal řetězem kolem sloupu, párkrát opatrně cuknul a bylo to).
Ta kulička, která běhá v tom šálku, ta kdyby se rozpadla, tak by asi nešlo řadit nic (matně si vzpomínám, že se to jednou stalo u naší rodinné tisícdvestotrojky).
Jak píše Eleman, podívat se odspoda, jestli není ten silentblok v háji. Jestli to ti hajzlíci pustili někam do škarpy, tak bůhví co se tam dokroutilo. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st říjen 05 2016, 14:04 Předmět:
Znal jsem jednoho, co taky nemohl řadit. Až pak zjistil, že se do převodovky u Škodovky lije olej. Do té doby jezdil, dokud to jezdilo. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3473 Bydliště: SK
Zaslal: st říjen 05 2016, 14:32 Předmět:
Pani dakujem este raz,ale som zabudol v tomto zhone co denne mam,ze mam garaz plnu s krumplami zeleninov,mustom.Auto je pred garazov preto,az teraz mi to doslo!!!!Takze ta gulicka nie.Moze to byt tymi odtrhnutymi gumami ako ste pisali,ako auto suchalo po zemi dole kopcom.Olej neviem ci tam je dost,ale to by asi nim nebolo.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7824 Bydliště: Brno
Zaslal: st říjen 05 2016, 14:38 Předmět:
Olej zkontroluješ tak, že odklopíš zadní sedačky, otevřeš kryt uprostřed zadního "kufru" (pod ním je převodovka, ale třeba taky startér), vytáhneš takový červený špunt a dáš tam měrku na olej, kterou máš normálně u motoru. Je to vlastně univerzální měrka
Ale tady to bude fakt spíš něčím odspodu. Zdeněk to sem dal jako zajímavost _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
jednou jsem si ji přihnul o jekl trčící ze země a nešlo mi řadit některé stupně.
Je to nejnižší místo na autě v oblasti motoru a jestli to jelo ze svahu po břiše, tak bude zdeformovaná
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3473 Bydliště: SK
Zaslal: st říjen 05 2016, 15:13 Předmět:
kukol som pod auto,ale ta krabicka kde je tička spojena s rychlostnou pakov hned za benzin.nadrzami je chranene plechom,to miesto spojenia je to nizsie ako su nadrze,takze by to poskodene od šuchania po zemi nemalo byt.Neviete niekto dat obr ako je to tam spojene,uz si to nepamatam aj ked som to mal parkrat rozobrane ale nemam cas to hladat.
Paul,nadrze su najnizsie a tie su chranene plechom!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31835 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 05 2016, 15:47 Předmět:
Ale ZA nádrží, respektive pod ní, je pod převodovkou napříč auta prohnutej profilovej plech, zakotvenej po stranách do kastle = PŘÍČKA POD PŘEVODOVKOU. Nádrž nemusí bejt poškozená, pokud po něčem sklouzla, ale o tu příčku se to něco mohlo zachytit a vyhnout ji. Řadicí táhlo přenáší od šaltrpáky pohyb dopředu-dozadu a zkrut asi o 10-12° doprava-doleva. Pokud nejde řadit jednička, ale trojka jo, je to nedostatečným zkrutem v poloze páky u kolena, v tom případě asi nepůjde dobře řadit ani dvojka. Pokud je dvojka v pořádku, ale blbne i řazení trojky, je to nedostatečným přenosem podélnýho posuvu. Obojí může bejt způsobený tím, že se právě tím škrtnutím o něco posunula převodovka směrem dozadu - stačí o půl centimetru a už to dělá problémy. Ten půlcentimetr ani nepoznáš - příčka za motorem se poddá, změřit se to dá pomocí příčný měrky na měření geometrie kol. Změří se rovnoběžnost zadních kol - pokud jsou sbíhavý (přední okraje ráfků jsou k sobě blíž než zadní), je špajzka posunutá dozadu, pokud je to obráceně (zadní okraje ráfků jsou blíž k sobě než přední), je převodovka moc vepředu. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17739 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: st říjen 05 2016, 16:08 Předmět:
Michal22 napsal(a):
a dáš tam měrku na olej, kterou máš normálně u motoru. Je to vlastně univerzální měrka
Opravdu? 17 let jsem měl 1000MB, 10 let Šádu 120 a tohle je pro mě naprostý nóvum. Já blb vždy rozdělával ten boční "hladinovej" šroubek. _________________ Jirka
Založen: Jun 23, 2013 Příspěvky: 1085 Bydliště: Olomoucko
Zaslal: st říjen 05 2016, 16:22 Předmět:
Také si pamatuji, že se to na Š 120 měřilo motorovou měrkou, snad jen strčit nějak zešikma. _________________ Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Naposledy upravil Soemtron dne st říjen 05 2016, 18:27, celkově upraveno 1 krát.
Měřilo se to měrkou. Ale prase aby se v tom vyznalo, poněvadž to bylo popsáno stylem "u vozů 105/120 do X.1983 hladina 17mm nad maximem měrky, u typu 120 LS do VII.1982 12 mm, od VIII.1982 14 mm a tak podobně", u pětistupňových to bylo zase jinak, u vozů s úhlovou nápravou (Garde, Rapid, 120 LX, GLS, 130, 13x) to bylo zas jinak.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3473 Bydliště: SK
Zaslal: st říjen 05 2016, 20:36 Předmět:
Ano,ta priecka pod prevodovkov orala zem ako islo auto dole kopcom po jamách,kopcoch,takze ju mohlo ohnut.Ale aj sa v aute jeden den zabavali,chlastali,malovali interier ružom a mozna aj s pakov sa zabavali a ohli napr.ten koniec.Ta prevodovka je s motorom spojena ,ktory je tiez upevneny a spolu tak narz do zemy lepsie vydrzia.O tej m ierke aj na olej prev.som tiez nevedel.Viec ludi ,viac vie!!Pani ,takto vecne by sa mali riesit vsetky problemy na EB ako teraz!!!!!Zial ,niekedy sa niekto nedokaze ovladat,ale je to uz len malokedy.Dnes mi nechcela nastartovat mot.pila a tak som musel pilit nieco 2km od domu ako somar rucne .tieklo so mna,sušil som si kazdu chvilu koselu.Skusal ju aj druhy kamos doma kusok od tade ale sviecka stale sucha,tak som isiel poobede s nou domov sa najest a stretol som dalsieho kamosa ktory ju patktrat potiahol a naskocila!Skoro ma šlak trafil,lebo som uz chcel vecer pozriet cerpadlo,ci neni upchate sitko,atd.
Este dodavam pre ekkara ,ze dvojka ide dobre radit.Z dvojkou sa pohybam.Potom to uz ide.asi trojka len trochu horsie na dva tri krat ak sa nemylim sa zaradi.
----------------------
Radovan,kolo uz mas tych tzv.skolskych hodin .Ja som vzdy po nich tuzil!Asi pat rokov mam jednie co som na nich urobil GO a su bez skrini.Tie stačane pruziny co spajaju stroj zo zavažím maš?Mam ich len na adapter.Ake suč.mas do nich.dik
Naposledy upravil tiktak1953 dne st říjen 05 2016, 20:51, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31835 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 05 2016, 20:50 Předmět:
tiktak1953 napsal(a):
Ano,ta priecka pod prevodovkov orala zem ako islo auto dole kopcom po jamách,kopcoch,takze ju mohlo ohnut....
Jáno, je to jasné ako tá dolina pod Chopkom - nie je to "mohlo ju ohnúť", ale NAISTO JU OHLO!!!!!!! A preto určite máš problém aj s trojkou - lebo ak je agregát (motor + prevodovka dokopy) posunutý nazad, musel by si mať radiacu páku narvanú až dakde dole vpredu pod palubovkou, aby si tým zadným koncom radiaceho táhla dostal radiacu kulisu do správnej polohy. Na svojej starej šáde som mal podobný problém, tam to ale bolo opačne, nedala sa radiť spiatočka, lebo som mal vyžmýkané tie gumenné vložky, čo sú v spojoch pomedzi dielami toho táhla. "Vrchný rad kvaltov" sa radil dobre, "spodný" robil problémy ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3473 Bydliště: SK
Zaslal: st říjen 05 2016, 21:00 Předmět:
Fakt si neviem spomenut ,ako je ta oska rychlosti spojena s radiacov pakov.To ma zaujima,ze ci sa ten kusok co chyba na zaradenie rychlosti neda v tom spojeni neako posunut.Nema niekto obr.ako to tam spolu drzi.Da sa ku tomu spoju dostat aj bez vybratych nadzi?Ja mam garaz plnu,pozrel som to dnes dole len ako auto stoji na betone pred garazov a nepamatam si uz ako to je.Tycku s prev.som nasahal rukov medzi nadrzami.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Další
Strana 1 z 8
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.