Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Auto TESLA
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kulikus



Založen: Dec 10, 2009
Příspěvky: 2709

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 17:31    Předmět: Auto TESLA Citovat

Na AMPERu byly předváděcí jízdy elektomobilu/auta TESLA. Svezel jsem se jako pasažér.
Má naprosto tichý chod, jehomotory o výkonu 310kW mu umožňuje nehorázné zrychlení i s jeho celkovou hmotností 2100kg. Na asfaltce mezi pavilóny mě to namáčklo do sedadla jako centryfuga. Z 0 na 100km/h za 4,4sek.

Více v datasheetu. Sériová výroba v USA.



Auto TESLA.jpg
 Komentář:
Auto TESLA

Stáhnout
 Soubor:  Auto TESLA.jpg
 Velikost:  234.02 kB
 Staženo:  140 krát


Auto TESLA data.jpg
 Komentář:
Technické parametry auta TESLA

Stáhnout
 Soubor:  Auto TESLA data.jpg
 Velikost:  65.29 kB
 Staženo:  147 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19538
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 17:52    Předmět: Citovat

Mně se tam víc líbil pařez elektro:


SAM_3004w.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  SAM_3004w.jpg
 Velikost:  322.31 kB
 Staženo:  171 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6524
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 18:49    Předmět: Citovat

A zvuk motoru??
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9769
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 18:59    Předmět: Citovat

Jak trolejbus? Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dreamer



Založen: Oct 22, 2014
Příspěvky: 384

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 19:54    Předmět: Citovat

Zvuk motoru lze pokud se nepletu vybrat z několika přednastavených Smile Ten se potom ozývá z reproduktorů, jinak by se mu chodci hromadně vrhali pod kola. V dnešní době jsem totiž všichni zvyklí odhadovat rychlost přijíždějícího automobilu pomocí i pomocí Dopplerova jevu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 20:32    Předmět: Citovat

Zvuk motoru je nahrazen cvrdlikáním spínajících polovodičů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 21:23    Předmět: Citovat

Aby ho bolo počuť mali mu namontovať niečo podobné Laughing Laughing .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirkati



Založen: May 21, 2008
Příspěvky: 1413
Bydliště: near Liberec (JO70MT)

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 22:15    Předmět: Citovat

V některých zemích mají elektromobily problémy s uvedením do provozu, neboť jsou vysoce neekologické. Elektřina k jejich nabíjení je totiž ještě všude získávána z tepelných elektráren s jejich ekologickou zátěží. Navíc příkony přes 15 kWh při nabíjení obvykle nestíhají běžné elektrorozvody v domácích garážích.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
monterjirka



Založen: Jun 14, 2003
Příspěvky: 2794
Bydliště: Blížejov

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 22:55    Předmět: Citovat

V Tesle jsem nejel, jel jsem před více než 2 roky v Peugeotu ION, tak tichý, že jsem měl strach, aby to nějaký chodec nepřehlédl...
Ten umí více režimů nabíjení, doma ze zásuvky 230V jištěné 16A se to má nabít "za noc"...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jirkati



Založen: May 21, 2008
Příspěvky: 1413
Bydliště: near Liberec (JO70MT)

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 23:08    Předmět: Citovat

Podle nabíjecích časů z přílohy v Kulikusově příspěvku bude muset ta noc při nabíjení z domácí zásuvky 16 A být hodně dlouhá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 6609
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 23:12    Předmět: Citovat

Jezdím občas na elektroskútru a chodci se vrhají do cesty zcela bez váhání, opravdu nic není slyšet. Jezdím aspoň v reflexní vestě, abych byl trochu víc vidět.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hydrawerk



Založen: Dec 13, 2011
Příspěvky: 7904
Bydliště: Earth

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 23:15    Předmět: Citovat

Bohužel, typický dojezd benzínovýho auta je snad nad 1000 km a natankováno máte za chvíli. http://www.vybermiauto.cz/autodata/novinky/deset-aut-s-nejdelsim-dojezdem-na-jednu-nadrz
Bál bych se, že se mi přes noc nějak přeruší dobíjení (výpadek proudu, vyhozený jistič...) a ráno budu v háji s nepojízdným elektromobilem.

_________________
01 02 03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 6609
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 23 2016, 23:27    Předmět: Citovat

Dojezd je jednoznačně těžce limitující, můj skůtr má psaný dojezd 90km, což je údaj z říše čínských pohádek (ano skútr je čínský, říkám mu čínská pomsta...), dojedu s ním tak akorát do práce 17km, tam musím nabít a pak zas dojedu domů. Je fakt, že vzhledem k tomu, jak je to těžké a slabé, tak se dá jezdit akorát způsobem digitálního plynu, buď nic, nebo plný a pak si to i nějaký ten proud vezme. Udaný max. výkon je 4.5kW a to při 60V akumulátoru znamená 75A, z čehož musí být 33Ah baterka přímo nadšená, i když je to trakční verze. Olovo je hold katastrofa, lithium bude jinde, ale hlavně i cenově a i životnost baterky bude jednoznačně problém, ani to olovo nestojí vůbec málo, natož lithiovky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kulikus



Založen: Dec 10, 2009
Příspěvky: 2709

PříspěvekZaslal: čt březen 24 2016, 0:31    Předmět: Citovat

Rychlonabíjení z třífáze na 80% kapacity akumulátoru trvá asi 40minut.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31903
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt březen 24 2016, 0:56    Předmět: Citovat

kulikus napsal(a):
Rychlonabíjení z třífáze na 80% kapacity akumulátoru trvá asi 40minut.
Pokud u tohohle údaje chybí údaj o kapacitě baterie a o jejím provozním napětí a údaj o jištění tý 3f zásuvky, tak je to vaření z vody.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.20 sekund