Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: pá září 09 2016, 20:28 Předmět:
V každém návodu k autu nebo dílenské příručce je jasně napsáno, že auto se nikdy nemá provozovat s odpojenou baterií.
Ano, většinou to přežije. Ale to je asi tak všechno.
Založen: Jul 11, 2012 Příspěvky: 301 Bydliště: za Prahó
Zaslal: út listopad 01 2016, 11:08 Předmět:
A co u těch aut (obvykle se start-stopem a počtem řj přesahujícím několik desítek...), který maj "na vykrytí" (spíš poklesu než zvýšení napětí) DC-DC měnič 12/12V ? Tam by jen to odpojení mohlo dopadnout jako u tý zmiňovaný A6, ne? ... A to nemluvim o těch se dvěma baterkama, kdy je např.v dílence s velkym vykřičníkem psanej postup odpojování a připojování, při jehož nedodržení údajně hrozí např. i střelení pytlů ...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út listopad 01 2016, 12:11 Předmět:
Proč nepoužijete kabely? Stokrát rychlejší.
Nevím, jak by mohly bagy střelit při manipulaci s aku. Jsou aktivní, tedy jednotka až po zapnutí klíčku. Ledaže by některý zoufalec měnil při zapnutém klíčku.
Na svým autě, ač jsem tam viděl nějaký ochrany, bych to dobrovolně nedělal ani za nic. Je to prostě zažitý tabu. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Jul 11, 2012 Příspěvky: 301 Bydliště: za Prahó
Zaslal: st listopad 09 2016, 16:56 Předmět:
jo pardon, ne pytle, ale pyroodpojovače aku (když jsou v kufru...) a je to u Phaetona s dvěma baterkama v kufru, že by se měl dodržet postup připojování a odpojování ...
Kabely na co?
Já bych to hlavně na některých novějších autech radši taky ani nezkoušel ... a v podstatě ani na těch starších ...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.