Zaslal: st červen 15 2016, 10:17 Předmět: VW diagnostika on-board
Zdravim, netusite nekdo, jestli lidovy vozidla disponujou necim jako alespon zakladni diagnosticky vypis na displej v palubce?
napr. Jag X-type/Mondeo III, kdyz se drzi tlacitko 'reset' na prave pacce pod volantem, a zaroven otoci klic na II, zobrazi se na displeji v tachometru udaje z nekterych cidel, DTC kody, rychlost, RPM a spousta dalsich veci. Neni neco takovyho i na VW? Nemuzu nic najit, asi spatne hledam...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31930 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st červen 15 2016, 10:27 Předmět:
Některý hodnoty vypisuje MaxiDot displej (luxusnější verze palubky), jinak musíš použít externí "vyčítadlo" - třeba http://www.scangauge.com nebo notebook s příslušným diagnostickým rozhraním. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Dostanu z toho akorat TPMS (tlak v gumach) a klasika spotreby, dojezd.
je tam jakysi diagnostic menu, vypadalo to slibne, ale je tam jen parkovani steracu pred vymenou, a nejaky mechanicky odemceni svetel asi kvuli srovnani nivelace...
Co me prekvapilo, na palubce je dokonce teplomer oleje a napeti, to jsem dlouho v aute nevidel..
Vypada to, ze budu muset pokoupit hex-can a VAG no... :-/
Jo, nebo ELM327, ale to je dost omezeny, nacte to jen castecne ECU, hlavne veci kolem emisi, jako lambda regulace, MAF, zatez v % apod.
nenacte to ostatni jednotky v aute. Popravde se obavam, jestli by ELM vubec zvladnul v tomhle pripade i ten zaklad z ECU, nebot' jsou tam 2, pro kazdou stranu motoru jedna...
Mozna jeste tohle, ale nemam zkusenost, nevim jestli bude fungovat jak ma
To už raději VCDS.
U toho BT to je omezené, ale na výpis závad když se něco děje, to stačí. Každopádně měl jsem Boru 2001 a ta nešla, Oktáva 2006 taky ne, ale 2008 už jo. _________________ .
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
jojo, prave. Ja mel ten klasickej kabl s ELM327, a na Jag x-type to fungovalo, krome nekterejch senzoru (uz nevim presne, myslim termostat nenacetl nebo neco). Byl z r. 2002, a elektronika Denso.
Kazdopadne treba na logovani udaju behem jizdy to bylo v pohode..
Stejne je to demence, proc v aute plnym elektroniky a ridicich jednotek neni vestavena diagnostika. Staci jen zmena softwaru, vzdyt je stejne vsechno propojeny spolecnym CAN busem, tak to muze treba cist soft v palubce...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31930 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st červen 15 2016, 15:30 Předmět:
PixelOrgy napsal(a):
....
Stejne je to demence, proc v aute plnym elektroniky a ridicich jednotek neni vestavena diagnostika. Staci jen zmena softwaru, vzdyt je stejne vsechno propojeny spolecnym CAN busem, tak to muze treba cist soft v palubce...
Ne, to je přesnej záměr - ty jako majitel auta musíš bejt dojenej ne jen při nákupu, ale i potom, za účelem učunění servisních prací ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 07, 2005 Příspěvky: 711 Bydliště: blízko Třeboně
Zaslal: st červen 15 2016, 21:12 Předmět:
Já teda nevím ale i u koncernových aut ještě paralelně s hex-can furt fungovalo K+L co vím u řídící jednotky motoru na standartní věci.Od jaký doby to nejde netuším (jestli to teda pořád náhodou nefunguje protože třeba u Tourana 2009 ve schematu K+L linky do konektoru šly)
Otázkou zda ten kabel s ELM327 měl v sobě ELM,hodně toho bylo pouze s PIC a ten šel špatně pokud teda nahodou fungoval.
Já nedám dopustil na stařičkej tranzistorovej převodník RS232-K+L ten když jsem to dělával nikdy nezklamal.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.