Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6552 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st červen 29 2016, 19:19 Předmět: Ještě existujou
Byl za mnou kluk, mlaďoch, vyučený automechanik. Dřív banda průserářů, lítání auta, ožralí, no typicky. No a z tohodle (a ještě jednoho) je dobrej kluk. Koupil Jaguar, XJ 40 a spravuje ho. Baví ho to, o autech ví fakt dost, není prostě ten "diagnostický". Potřeboval poradit s elektrikou, praxe chybí, ale chytá se. Auto parádní, řadový šestiválec, 4l, Euro 1, krásně jednoduchý motor, neschnilé, volant na správné straně. Uvnitř paráda. Elektriku to má trochu přeplácanou, naštěstí nemá digitální budíky. Celkem asi padesát pojistek, ale kontrola, že některá je vadná! Asi budu radit mockrát, ale tohle je radost. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1213 Bydliště: Pardubice
Zaslal: st červen 29 2016, 20:32 Předmět:
Taky jsem tu řešil elektroniku klukům co roubovali do pětkovýho BMW novější výkonnější motor. Mechaniku si vyřešili, ale přepojení kablů a "učesání" svazků jsem jim musel dělat já.
Já teda jako "nácti" vylepšoval Jawu Mustang. Samozřejmě hlavně po el. stránce (dobíjení s baterkou, blikny, spínačka na klíček, kontrolky v zrcátku, kontrolka přehřátí, atd.). Auto jsem pak naopak nechtěl mít nijak upravovaný
Jojo, souhlas, to je zabava se v tom hrabat a XJ40 je fajn. Dneska uz ty motory vypadaji jak telefonni ustredna....
Docela jsem se zasmal, byvalej kolega me jednou po praci volal, jestli bych se jeste neotocil u kanclu na parkovisti, ze mu nejde odjet. Passat CC r.v. 2010, a psal chybu odblokovani rucni brzdy (ma elektro).
Protoze se zdalo, ze ani nedojde k pokusu tu brzdu odblokovat, a ze je asi nekde problem s komunikaci, zkusili jsme odpojit baterku na par minut. Po opetovnym zapojeni zacala sranda. Po pokusu o start na displeji hned nekolik chyb, ohledne motoru, dokonce si postezoval i na tlak paliva (psalo to nemecky, doslovne nevim) apod. No nic, odtahovka, a vysledek? Slabej aku
Hnupi dali ve fabrice do naftovyho dvoulitru snad nejakou 56Ah baterku (byla fakt mala), a navic je to tak sofistikovany, ze pri poklesu napeti misto hlasky, ze je nizky napeti vysype hromadu chyb ohledne vseho moznyho jen ne te baterky genialni
Hnupi dali ve fabrice do naftovyho dvoulitru snad nejakou 56Ah baterku
Ved to je v pohode, ja som mal par rokov v 2.2 diesel 45Ah baterku a startol na prvy krat aj pri -25 (-27 uz mal problem ). Ale auto je stary japonec rv.2000 _________________ No vidis, a tak si sa bal
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6552 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: ne červenec 03 2016, 11:30 Předmět:
Nejlepší na jednoduchost jsou staré nafťáky. Jeden vodič k čerpadlu, co otvírá přívod nafty. Měli jsme s klukama, do práce ap. takovou potvoru, starý WW kombi-nevím teď, jak to nazývají. S prvním dýzlem. S pneumatickým centrálem. Když jsme pro to byli, koukal jsem na ten motůrek a měl obavy, že nás to neuveze. Ale jo. Jezdil furt a na všechno. Potom už za náma ale nebylo moc vidět, tak jsme ho v noci prodali:-)) _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6552 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá červenec 08 2016, 7:57 Předmět:
Nebo spíš ne... Včera jsem pokecal s majitelem autoservisu a například: učni na praxi, oba třeťáci. Co je to za motor? Mladý ho jde očuchávat, mistr čumí. Já to jinak nepoznám, ale bráchův hrozně smrdí naftou...Co stojíš, máš měnit olej. Já to neumím. Třeťáci před závěrečkama, letos............. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.