Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ford 5000 RDS, vypadává kód radia
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dvorak



Založen: Apr 25, 2013
Příspěvky: 2014
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

PříspěvekZaslal: ne červen 26 2016, 17:42    Předmět: Ford 5000 RDS, vypadává kód radia Citovat

V poslední době mi najednou začal u radia vypádavat kod, což předtím se dělo pouze po odpojení baterie.
Jedná se o radio Ford 5000 RDS.
Nutno ještě říct, že auto jsem měl předtím v servisu, kde měnily starter a mechanik si někde kod sám zjistil. Že by to několikrát zkoušek odkodovat a zadával chybné kody ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nagant



Založen: Nov 11, 2005
Příspěvky: 1064
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne červen 26 2016, 17:54    Předmět: Citovat

Ne, zadání chybných kódů v minulosti by nemělo mít vliv.

Spíš nějak vypadává stálé napájení +12V na pinu 1 bloku A.
( http://fordfans.cz/download/manual/plan%20radia.pdf )

Pokud tedy není závada přímo v rádiu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dvorak



Založen: Apr 25, 2013
Příspěvky: 2014
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

PříspěvekZaslal: ne červen 26 2016, 18:01    Předmět: Citovat

OK, mne jen zaráží, že to dělá po té výměně starteru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19499
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: ne červen 26 2016, 19:23    Předmět: Citovat

A zapomene až s nastartováním nebo třeba přes noc?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1205
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: ne červen 26 2016, 20:23    Předmět: Citovat

Další možnost - mrknout po kostrách. Okolo akumulátoru atd. U Fordů dost hnijou a výměnou/opravou startéru se do toho mohlo trochu hrábnout.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 6587
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 26 2016, 21:33    Předmět: Citovat

Nebo to mechanik nějak pohnojil, píšeš, že si zjistitl sám kód, tedy ověř, že je kód stále původní, jestli ne, tak proběhlo nějaké flashování a asi blbě a bude potřeba jim to hodit na hlavu. Druhá možnost je pokles napětí při startování, pokud je někde přechoďák a napětí příliš poklesne, rádio si myslí, že bylo odpojené. Opět to vypadá na nějakou fušeřinu, tentokrát na silovém vedení aku - kostra - startér. Sám můžeš snadno zkontrolovat čistotu povrchu svorek na akumulátoru i vnitřních ploch protikusů, pokud je problém jinde, ať si to řeší servis v rámci záruky, reklamuj to.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cechpk



Založen: Jul 13, 2014
Příspěvky: 364
Bydliště: Petřvald U NJ

PříspěvekZaslal: ne červen 26 2016, 22:21    Předmět: Citovat

Já měl sice jen Sierru a Scorpio a obě auta trpěly tím že se vyhřívaly konektory na plusovém pólu u baterky.Tak se mi stávalo že mi auto během cesty samo zhaslo a pak se zas rozjelo. Pokud se do toho nějak nehrabe tak to funguje ale pokud se ze svazkem blbě pohne tak může být někde studeňák.Změř si napětí na konektoru rádia a budeš chytřejší..
A číslo k rádiu se zjistit podle výrobního čísla v tom bych zas takový problém neviděl..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dvorak



Založen: Apr 25, 2013
Příspěvky: 2014
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

PříspěvekZaslal: po červen 27 2016, 9:24    Předmět: Citovat

Ten kod je původní, nezměnil se. K výpadku dochází nepravidelně, většinou ale přes noc. Fakt je, že baterka je 6 let stará - že by to bylo poklesem napětí ? To bych ale asi nemohl nastartovat, že ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cechpk



Založen: Jul 13, 2014
Příspěvky: 364
Bydliště: Petřvald U NJ

PříspěvekZaslal: po červen 27 2016, 9:36    Předmět: Citovat

dvorak napsal(a):
Ten kod je původní, nezměnil se. K výpadku dochází nepravidelně, většinou ale přes noc. Fakt je, že baterka je 6 let stará - že by to bylo poklesem napětí ? To bych ale asi nemohl nastartovat, že ?

A rádio chce kód před startem nebo až po ?
A celkově jak to startuje ?
Jakou máš baterku máš kalciovku jak má být ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dvorak



Založen: Apr 25, 2013
Příspěvky: 2014
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

PříspěvekZaslal: po červen 27 2016, 18:07    Předmět: Citovat

Před chvílí jsem to zkoušel a je to v pořádku, auto od včerejška stálo.
Kod drží jak naprázdno, tak po startu.
Jakou baterii mám přesně nevím, ale asi to bude klasická olověná.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31800
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po červen 27 2016, 18:17    Předmět: Citovat

Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cechpk



Založen: Jul 13, 2014
Příspěvky: 364
Bydliště: Petřvald U NJ

PříspěvekZaslal: po červen 27 2016, 18:20    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá.

No to nevím jestli je kalciovka tak běžná je spíše specifická vyšším napětím nabíjecí jsem zapomněl dodat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dvorak



Založen: Apr 25, 2013
Příspěvky: 2014
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

PříspěvekZaslal: po červen 27 2016, 18:40    Předmět: Citovat

Kdysi jsem kupoval do Kadetta batterku Banner, myslím že ta byla kalciovka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31800
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po červen 27 2016, 20:37    Předmět: Citovat

cechpk napsal(a):
EKKAR napsal(a):
Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá.

No to nevím jestli je kalciovka tak běžná je spíše specifická vyšším napětím nabíjecí jsem zapomněl dodat
Jo, těsně před rokem 2kilo to byla rarita a hot novinka, ale postupně se tou technologií začaly vyrábět všecky startovací baterky, protože s legurou vápníkem mají lepší odolnost proti samovybíjení a poklesu napětí v chladu - a díky tomu zvýšení všech elektrochemickejch napěťovejch mezí mezi jednotlivýma fázema nabíjení taky daleko míň plynujou při nastavení regulátorů napětí na alternátorech na 14,5V. "Holá" nekalciová baterka užž při 14,5V bublá jak blázen a musí se minimálně co dva měsíce dolejvat destilkou, zatímco kalciovka leží při stejným napětí v klídku jako lemra. Všecky baterky s přelepenýma zátkama nebo vůbec bez špuntů a obecně s označením "bezúdržbová" jsou kalciový - právě proto, že při napětí který čistě olověný baterky během půl roku vyvaří na troud zůstávají v klídku a bez velkejch ztrát vody = v podstatě jen díky legování vápníkem šlo označit ty baterky jako "bezúdržbový" ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33861
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po červen 27 2016, 20:53    Předmět: Citovat

Mam bezudrzbovu Exide, ale clanky sa otvarat daju, neboli prelepene.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund