Založen: Apr 25, 2013 Příspěvky: 2014 Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Zaslal: ne červen 26 2016, 17:42 Předmět: Ford 5000 RDS, vypadává kód radia
V poslední době mi najednou začal u radia vypádavat kod, což předtím se dělo pouze po odpojení baterie.
Jedná se o radio Ford 5000 RDS.
Nutno ještě říct, že auto jsem měl předtím v servisu, kde měnily starter a mechanik si někde kod sám zjistil. Že by to několikrát zkoušek odkodovat a zadával chybné kody ?
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6587 Bydliště: Praha
Zaslal: ne červen 26 2016, 21:33 Předmět:
Nebo to mechanik nějak pohnojil, píšeš, že si zjistitl sám kód, tedy ověř, že je kód stále původní, jestli ne, tak proběhlo nějaké flashování a asi blbě a bude potřeba jim to hodit na hlavu. Druhá možnost je pokles napětí při startování, pokud je někde přechoďák a napětí příliš poklesne, rádio si myslí, že bylo odpojené. Opět to vypadá na nějakou fušeřinu, tentokrát na silovém vedení aku - kostra - startér. Sám můžeš snadno zkontrolovat čistotu povrchu svorek na akumulátoru i vnitřních ploch protikusů, pokud je problém jinde, ať si to řeší servis v rámci záruky, reklamuj to.
Založen: Jul 13, 2014 Příspěvky: 364 Bydliště: Petřvald U NJ
Zaslal: ne červen 26 2016, 22:21 Předmět:
Já měl sice jen Sierru a Scorpio a obě auta trpěly tím že se vyhřívaly konektory na plusovém pólu u baterky.Tak se mi stávalo že mi auto během cesty samo zhaslo a pak se zas rozjelo. Pokud se do toho nějak nehrabe tak to funguje ale pokud se ze svazkem blbě pohne tak může být někde studeňák.Změř si napětí na konektoru rádia a budeš chytřejší..
A číslo k rádiu se zjistit podle výrobního čísla v tom bych zas takový problém neviděl..
Založen: Apr 25, 2013 Příspěvky: 2014 Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Zaslal: po červen 27 2016, 9:24 Předmět:
Ten kod je původní, nezměnil se. K výpadku dochází nepravidelně, většinou ale přes noc. Fakt je, že baterka je 6 let stará - že by to bylo poklesem napětí ? To bych ale asi nemohl nastartovat, že ?
Založen: Jul 13, 2014 Příspěvky: 364 Bydliště: Petřvald U NJ
Zaslal: po červen 27 2016, 9:36 Předmět:
dvorak napsal(a):
Ten kod je původní, nezměnil se. K výpadku dochází nepravidelně, většinou ale přes noc. Fakt je, že baterka je 6 let stará - že by to bylo poklesem napětí ? To bych ale asi nemohl nastartovat, že ?
A rádio chce kód před startem nebo až po ?
A celkově jak to startuje ?
Jakou máš baterku máš kalciovku jak má být ?
Založen: Apr 25, 2013 Příspěvky: 2014 Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Zaslal: po červen 27 2016, 18:07 Předmět:
Před chvílí jsem to zkoušel a je to v pořádku, auto od včerejška stálo.
Kod drží jak naprázdno, tak po startu.
Jakou baterii mám přesně nevím, ale asi to bude klasická olověná.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31800 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po červen 27 2016, 18:17 Předmět:
Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 13, 2014 Příspěvky: 364 Bydliště: Petřvald U NJ
Zaslal: po červen 27 2016, 18:20 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá.
No to nevím jestli je kalciovka tak běžná je spíše specifická vyšším napětím nabíjecí jsem zapomněl dodat
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31800 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po červen 27 2016, 20:37 Předmět:
cechpk napsal(a):
EKKAR napsal(a):
Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá.
No to nevím jestli je kalciovka tak běžná je spíše specifická vyšším napětím nabíjecí jsem zapomněl dodat
Jo, těsně před rokem 2kilo to byla rarita a hot novinka, ale postupně se tou technologií začaly vyrábět všecky startovací baterky, protože s legurou vápníkem mají lepší odolnost proti samovybíjení a poklesu napětí v chladu - a díky tomu zvýšení všech elektrochemickejch napěťovejch mezí mezi jednotlivýma fázema nabíjení taky daleko míň plynujou při nastavení regulátorů napětí na alternátorech na 14,5V. "Holá" nekalciová baterka užž při 14,5V bublá jak blázen a musí se minimálně co dva měsíce dolejvat destilkou, zatímco kalciovka leží při stejným napětí v klídku jako lemra. Všecky baterky s přelepenýma zátkama nebo vůbec bez špuntů a obecně s označením "bezúdržbová" jsou kalciový - právě proto, že při napětí který čistě olověný baterky během půl roku vyvaří na troud zůstávají v klídku a bez velkejch ztrát vody = v podstatě jen díky legování vápníkem šlo označit ty baterky jako "bezúdržbový" ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.