Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po červen 13 2016, 19:49 Předmět:
No to radio je velmi zlozite, teda cele vnutro. Nameral som v nom 12V napajanie priamo na koncaku, potom 5V na prednom panely / na tlacitku power sa zmerat neda lebo tam nieje tlacitko ale henten potak s funkciou on off a na nom sa merat neda. No nepozdava sa mi jedno napetie, po zapnuti na smd kondikoch naskoci 7V a postupne klesa, je tam akysi menic - 4 mosfety smd, 4 odpory ktore vyzeraju ako cievky - na nich nieje ani volt a elektrolyt. kondiky na ktorých tiez neni ani volt. Na podsvietenie LCD to asi kedzze su tam ledky, tento menic je na hlavnej doske nie na prednom panely.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6587 Bydliště: Praha
Zaslal: po červen 13 2016, 20:57 Předmět:
Ono to není ani tak rádio, jako spíš počítač. Pochází a fungovalo dříve v tom autě, co v něm teď nejde? Pokud ano, začal bych sledováním toho zapínacího signálu z enkodéru, povede nejspíš na bránu MCU, po stisku musí vyvolat nějakou reakci na tom MCU, chce to osciloskop a chtělo by to schéma, což ale může být docela problém.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po červen 13 2016, 21:09 Předmět:
Jj je to skor pc ako radio
Mam ho od kamosa, on odkial ho mal netusim. Bez schemy sa nehnem a ani asi so schemou Je to narvane samymi procesormi. Ale bolo original zablombovane cize sa v nom nesprtal nik okrem mna.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út červen 14 2016, 6:12 Předmět:
Skusal som aj v aute, no ani netukne - passat B6. Na enkoderi/vypinaci je 5V, ked ho stlacim tak 0 co je aj ok a odber po stlaceni na pol sekundy vybehne na 100mA ale len ked ho stlacim. Nieco tam bude v haji ale co, skusim vypajkovat koncak.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31800 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út červen 14 2016, 7:00 Předmět:
Tyhle rádia mají "protičórkovou" ochranu - jednak mají kód, kterej musí souhlasit s kódem zaznamenaným v palubní desce konkrétního auta (u koncernu VW je ve stejný paměti, jako kód imobilizéru), druhak mají takovou rutinu, která kazí snahu "prolamovačům" kódů - pokud zadáš 3x po sobě špatnej kód, zadávání se blokne a než rádio umožní další zadání, musíš ho nechat hodinu v klidu zapnutý. Když ten kód znovu zadáš blbě, prodleva před dalším zadáním bude dvojnásobná. A znovu a znovu. Je možný, že už se před tebou někdo pokoušel kód zadávat a vyčerpal tolik možností, že se rádio definitivně bloklo. Odkódovat půjde jedině po připojení do auta napojenýho na VAG/VAS a po zadání kódu, kterej dodá servis po sdělení VIN auta, ve kterým bylo instalovaný původně - nebo po sdělení S/N rádia - ale chtějí samozřejmě ověření totožnosti kvůli zamezení legalizace čórnutejch rádií. A rozhodně to neudělají zadarmo...
Jinak všecky tyhle "značkový" rádia vycházejí z produkce firmy TECHNISAT a nevím jak na Slovači - ale v Čezkostánu se jejich servisem a poradenstvím zabejvá firma BRM v Kosmonosích - www.brm.cz . _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - TY MNĚ TAKY !!!
Naposledy upravil EKKAR dne út červen 14 2016, 7:24, celkově upraveno 1 krát.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út červen 14 2016, 7:10 Předmět:
Hmmmm , ono to radio je asi corka, lebo kod ku nemu mi nedal, no stitky su na nom vsetky. Vraj ono v aute sklo par sekund ale potom sa vyplo a uz neslo ale bohvie aka je pravda. Ono je teraz ale uplne tuhe, vobec sa nezapne ani mechanika po pripojeni na 12V nezvrci co by asi mala. Skusim ho zlozit a zapojit do auta nechat dlhsie co to povie.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út červen 14 2016, 7:29 Předmět:
A je mozne, ze sa ozaj definitivne bloklo - az tak ze je uplne tuhe a odblokuje sa jedine cez VAG po zadani kodu vo Vagu ? To som neskusal, ale aj keby to slo tak kod nemam, cize je to v prdeli.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31800 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út červen 14 2016, 8:30 Předmět:
Je to úplně klidně možný, hlavně pokud to někdo zkoušel do Halelujá jen zapojený v autě a neměl k tomu origo kód. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út červen 14 2016, 16:20 Předmět:
Zlozil som ho a dal do auta, no ani nemukne, VAG ho nevidi, hlasi chybu komunikacie s radiom. Ale na nieco som prisiel, to radio co mam v aute je podobne je to ale cina, skusil som ho zapnut na stole na 12V zdroji a ani tuk ani mechaniak nezavrci uplne tuhe. V aute ide do neho jeden plus 12V, kostra a komunikacia CAN +-. Cize v aute sa spusti po zasunuti kluca, zrejme signálom po CAN. Ale ked na stole pripojim druhy plus, tak sa radio zapne aj bez CAN, je tam este treti plus na podsvietenie.
Cize moze byt chyba v CAN komunikacii, ale sice to RSN510 ma tiez dva plusy jeden trvaly a druhy je oznaceny ako SAFE. Neviem teraz ci staci aby bol pripojeny len ten trvaly alebo musia byt oba. V aute v konektore su oba kable a je na nich stale +12V.
Studenaky ? Tam studenaky nebudu, je to dost kvalitne urobene, jedine ak tak pod cipmi ale tie som nahrieval a dal som pod ne aj specialnu pastu.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.