Založen: Jan 09, 2011 Příspěvky: 383 Bydliště: Hradec Králové
Zaslal: ne červen 05 2016, 18:45 Předmět: Mercedes-Vito.
Syn mě zásobuje lahůdkami a tak se s Vámi podělím.
Ovládání zrcátek, centrálu a stahování oken, tu fungovalo tu ne.
Závada, přerušení vodičů v gumovém krku mezi dveřmi a karosérií. Jak když se vezmou štípačky a cvak. Jen pár vodičů naoko celých a jak jsem za ně vzal tak přetrhli. Hold nová zkušenost na opravy.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31985 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne červen 05 2016, 19:30 Předmět:
Neboli všecko počínaje luxusnějšíma felinama do současnosti - a ze zahraniční produkce minimálně dalších 10-20 let dál do minulosti VŠECKO... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 23, 2007 Příspěvky: 1527 Bydliště: u Mělníku
Zaslal: ne červen 05 2016, 19:37 Předmět:
Minulý týden jsem spravoval synovi elektriku na Oplu Astra. Přelámaný svazek levých zadních dveří . Než vyhořela pojistka stahování oken a centrálu, tak stačil vyhořet svazek v celým levým prahu. Drátoval jsem to nově, půl dne a to jsem použil toto
http://www.aci.cz/3746e01-opravna-sada-kabeloveho-svazku-zadni-dvere_d122605.html
cena 1500,- Kč , včetně pošty.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7829 Bydliště: Brno
Zaslal: ne červen 05 2016, 21:05 Předmět:
Před dvaceti lety mě mlaďoši (tenkrát vrstevníci) dovezli Žigula 1600, že se jim zakouřilo z palubovky a přestaly svítit všechna zadní světla.
Příčina? Při výměně žárovky sundali i fastony z objímek, pak připojili živé vodiče na fastony kostry, které byly vedle objímek.
Za jedno odpoledne jsem jim přetahal komplet elektriku na celý zadek žigula, protože oba kabelové svazky se spekly ve dva štrúdly.
Tohle asi bylo na podobný způsob. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31985 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne červen 05 2016, 21:14 Předmět:
Jenže KOLIK měl ten Jighul v tom svazku zepředu dozadu drátů? Dyť to byl kchár optimalizovanej pro výrobu a hlavně obsluhu věčně ožralýma ruskýma mužikama ... Dvakrát blinkr, jednou brzdy, jednou společný napájení obrysovek a číslovek, osvětlení pro zpátečku měl až jako zvláštní vejbavu - a v ní taky bylo rozdělený napájení pravý a levý obrysovky.
Srovnej s dnešníma kchárama - couvací senzory, extra kabeláž k zásuvce pro vlek, každá skupinofka má svou vlastní kabeláž až od řídicí jednotky, plus svazky pro zadní dveře - stahovačka okna, centrál, repráky ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7829 Bydliště: Brno
Zaslal: ne červen 05 2016, 21:19 Předmět:
Oddělený napájení obrysovek bylo už u Š100, stejně jako mám třeba u hadráka zvlášť okruh. Čili i žigul. Zpátečky i brzdovky byl u šestnáctky do každé sdružené lampy zvlášť od pojistkovky. K tomu dobastlená mlhovka.
A když ti volové zapojili u obou lamp ten živý faston na kostru, tak asi si umíš představit, jak ty svazky vypadaly. Místo pojistek byly nějaké kroucence z lanka asi 2,5mm².
Ano, tažný nemělo žádný řízení, tak bylo krutisvorkami rozbočené až u lamp. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Závada, přerušení vodičů v gumovém krku mezi dveřmi a karosérií. Jak když se vezmou štípačky a cvak. Jen pár vodičů naoko celých a jak jsem za ně vzal tak přetrhli. Hold nová zkušenost na opravy.
To je stará skúsenosť . To čo je vyrobené v RVHP teda v súčasných štátoch bývalého socialictického bloku PL,HU,CZ,SK,RU,RO,atď je ochudobnené o kvalitné materiály .
Tie káblové svazky sú vyrobené na Ukraine, Poľsku alebo v Číne. (Na káblovom svazku je niekedy aj štítok taký kus papiera a tam je napísané kde sa to vyrobilo dátum a ešte aj hodina. ) Do výroby sú lacné majú vydržať dva roky a to vydržia. To je požiadavka koncernu pre autá ktoré sa budú predávať v týchto bývalých socialistických krajinách ! Pre západný trh tam idú kvalitnejšie káblové svazky .
Ja tu mám denne Škodovky - Roomstre, Fábie, Octávie ale aj Citroen, Opel a iné s takýmito príznakmy polámané vodiče a nie len vo dverách .
Len taký malý poznatok robil som TV Panasonic TX-29PM1 chasis CP-521F vyrobený v CZ . Všetky elyty boli osadené šmejdmi. V SM su uvedené kapacitory od Panasonicu. Mal som tu ten istý TV ale dovezený z Nemecka .
kapacitory všetky od Panasonicu . Žiadne šmejdy.
Keď výrobca vyváža na "západ" tam si kvalitu ustriehne ! Keď to má ísť na "socialistický trh" tak tam napchá šmejdy na dva roky a samozrejme aj kurvítka . Do všetkých výrovkov ! To je trhová ekonomika západu .
Už začínajú aj politici nielen ľudia hovoriť že saláma (potraviny) sú v Rakúsku inej chuti. Drogéria je tiež inej kvality.
A čo ostatné? Autá, elektronika a iné matrériály ? Ja pochybujem o ich kvalite hoci je to aj Audi . To je sračka vyrobená v Maďarsku ! Audi z Nemecka je o niečom inom .
A takých príkladov by sa našlo .........
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1213 Bydliště: Pardubice
Zaslal: ne červen 05 2016, 23:51 Předmět:
To já si užil u jednoho Superba-II závadu: nešlo stahovat levé zadní okno a nefungoval centrál v těchto dveřích. A příčina? Přelmané kabely ve svazku do dvařích...ale řidičových! To jsem nečekal. Dostal jsem se tam až díky podrobnému schématu, kde bylo vidět, že sběrnice z řídící jednotky levých zadnídch dveří vede do řidičových dveří a věděl jsem, že je chyba na sběrnici.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33986 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po červen 06 2016, 7:33 Předmět:
Mne sa na Mazde prelomil kabel do kufra/3.dveri uz po 18 rokoch. Zistil som to den pred STK - nesvietilo 3. brzdove svetlo. Opravit som to stihol, ale aj tak som nepresiel, lebo boli hnile prahy...
Teraz mi ten kufor zrusil jeden dement, tak to je cele na vymenu a este je aj zadok posunuty
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2569 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: po červen 06 2016, 9:30 Předmět:
DELONG napsal(a):
To je stará skúsenosť . To čo je vyrobené v RVHP teda v súčasných štátoch bývalého socialictického bloku PL,HU,CZ,SK,RU,RO,atď
Přidej už i němčoury.Zrovna včera jsem se hrabal ve VW kde ŘJ centrálu nevidí otevřené šoférovy dveře takže se auto pořád samo zamyká.Zatim jsem na to nepřišel ale nejspíš kabely protože zámek je OK.
Před nějakým časem jsem rozebíral do šroubku jednu Feldu modelový rok 97.
Hlavní kabelový svazek jsem si ponechal pro nějaké drobné opravy. Nedávno došlo na opravu jiné Feliny z roku 99 a nestačil jsem se divit. Očividně byly všechny dráty ve svazku menšího průřezu. Výsledek se taky dostavil. Přestalo chodit originální centrální zamykání. Důvodem byl přerušený vodič mezi pojistkovou skříňkou a řídící jednotkou centrálu.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6552 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po červen 06 2016, 15:53 Předmět:
Ty vodiče se normálně rozpadají na prach. Stačí, když je např ve vodě v bužírce v ohybu a nateče tam. Voda pojde přes to pvc či co to je, to je už taky ojebaný, asi se má v přírodě rozpadnout a měď zmizí, úplně. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33986 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po červen 06 2016, 16:31 Předmět:
Videl som v nejakych solarnych nezmysloch, ze voda sa dostala na jednej strane pod izolaciu vodica a ten zhnil cely. Nerozpadol sa, ale zmenil farbu a uz sa nedal spajkovat.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.