navic nikdo nevi, jakym zpusobem ty kilometry byly ujety - auto s 200k na tachu, ale s tim, ze melo spravnou udrzbu a pouzival ho normalni clovek muze byt ve vyrazne lepsim stavu, nez neco s 80k, kde s tim majitel jezdil jak prase a jednou vymenil olej...
Založen: May 01, 2015 Příspěvky: 1151 Bydliště: Doupě kdesi v severních horách :-)
Zaslal: út květen 31 2016, 16:44 Předmět:
Tak auto vypadá dobře, startuje na první otočení klíčkem, jede pěkně divoce (ale to je asi věc názoru), volnoběžné otáčky drží hezky stabilně, po sešlápnutí plynu jde velmi rychle do otáček a vůbec na mne dělá dobrý dojem. Uvidím, co mi řeknou příští čtvrtek v servisu.
Nemám moc zkušeností, ale auto v běžném provozu hezky brzdí, nepřipadalo mi, že někam táhne a prostě se mi líbí. Vím, je to asi chyba, ale je to prostě tak.
Při prvním okukování mi prodejce říkal, že v autě není rezerva protože má samolepící sadu. Dneska bylo vidět, že v autě rezerva je a zavazí v kufru, protože na jejím místě trůní nádrž na plyn. Ten není originál, ale je to dostavba.
Co mne poněkud mate je to, že při zkomání VIN kódu nacházím kde co možného, ale nenacházím počet najetých kilometrů. Všechny služby říkají, že nemají záznam a že ani za peníze jej nemají. To je poněkud matoucí, ale možná je to normální.
Díky za všechny rady _________________ Jsem na cestě k šípku.
nevim jak moc jsou data aktualni, ale melo by to byt z STK zaznamu.
Ten plyn funguje? Prepina spravne benzin/plyn? Jede dobre i kdyz to vytocis na treba 5000 na jednicce?
Jestli to jede jak ma, neni to moc prohnily a libi se ti, tak ho vezmi... Stejne nejaky zakroky bys udelat mel po koupi (olej, filtry, svicky, mozna brzdovy oblozeni...)
Stránka je hezká a asi užitečná, ale neznám číslo protokolu poslední technické. Škoda.
Točit přes 5000 mne nenapadlo, při jízdě tak nějak řadím dříve. Fakt mne to nenapadalo, tak nevím.
Výměna oleje, brzdovky, chlaazení, svíček... považuji na samozřejmost a určitě ji udělám. To jsou ale maličkosti. _________________ Jsem na cestě k šípku.
Založen: Apr 07, 2005 Příspěvky: 711 Bydliště: blízko Třeboně
Zaslal: út květen 31 2016, 17:31 Předmět:
Pokud to jezdilo před tím v cizině kilometry nedohledáš (dostupný je maximálně stav při dovozové technické kdy už je někdy stočený), to je právě problém u dovozů.
Platit Cebii a podobným je nesmysl,když jsem sháněl auto já u jednoho jsem si to zaplatil a vypadalo podle papíru dobře, ve finále totální vrak.
Clio není tak extra zajímavej artikl takže si nemyslím že by bylo stočený.
Hlavně neplatit všeljaký pojistky typu Carlife a podobně,totálně k ničemu, vyhozený peníze stejně s tebou při případný opravě vy.ebou a opraví jen aby to nějak jezdilo.
Jinak znám lidi co před každou technickou stočili tachometr,pak se to výborně prodalo
Založen: May 01, 2015 Příspěvky: 1151 Bydliště: Doupě kdesi v severních horách :-)
Zaslal: út květen 31 2016, 19:10 Předmět:
Prodejce říká, že je auto pořízené tady v republice a není to dovoz. Jinak podle VINu zatím všechno sedí, tak věřím i tomuto. Počkám, co mi řeknou v servisu, už aby to bylo _________________ Jsem na cestě k šípku.
Založen: May 01, 2015 Příspěvky: 1151 Bydliště: Doupě kdesi v severních horách :-)
Zaslal: út květen 31 2016, 20:22 Předmět:
dj_rizek napsal(a):
Platit Cebii a podobným je nesmysl,když jsem sháněl auto já u jednoho jsem si to zaplatil a vypadalo podle papíru dobře, ve finále totální vrak.
A když si člověk přečte obchodní podmínky, tak jen žasne, co všechno se tam píše a k čemu se upisuje. Není mi třeba jasné, k čemu je při prověrce auta potřeba zpracovávat jméno, příjmení a rodní číslo člověka a tak podobně.
Na zkoušku jeden "cetifikát" mám, stál jednu třicetikorunovou SMS, a připadá mi to skutečně na draka (cardetect) už proto, že "Certifikát má pouze informační charakter". A to píše u všech služeb co se mi chtělo zkusit. Ale je tam barevná hlavička a podpis _________________ Jsem na cestě k šípku.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33914 Bydliště: Bratislava
Zaslal: út květen 31 2016, 20:30 Předmět:
U nas je zase KO (Kontrola Originality). Je to povinne pri dovoze auta. Alebo si to moze dat spravit clovek dobrovolne.
Akurat je to uplne na hovno, lebo oni za nic nezodpovedaju. Takze si clovek dovezie auto, povinne zaplati KO, prejde a jazdi. Potom mu policia auto zabavi, pretoze bolo kradnute...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31852 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st červen 01 2016, 6:16 Předmět:
Neniu napsal(a):
Prodejce říká, že je auto pořízené tady v republice a není to dovoz. Jinak podle VINu zatím všechno sedí, tak věřím i tomuto. Počkám, co mi řeknou v servisu, už aby to bylo
Pokud je z republiky a je starý jak píšeš, muselo absolvovat vícero STK na českým území. Potom požaduj minimálně zřetelnou fotokopii "velkýho techničáku" = číslo protokolu z STK je na něm na lícový straně vlevo dole. Po zadání do tý stránky z odkazu musí vyběhnout všecky stavy, který auto mělo při absolvovanejch STK - u mýho Drobka to sedí. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 01, 2015 Příspěvky: 1151 Bydliště: Doupě kdesi v severních horách :-)
Zaslal: st červen 01 2016, 20:58 Předmět:
Ještě jednou díky za všechny postřehy a nápady. Už aby byl čtvrtek, to se na auto podívají v servisu a já budu moudřejší. A moje konto možná o dost lehčí _________________ Jsem na cestě k šípku.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31852 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt červen 02 2016, 9:12 Předmět:
Jedna perlička. Na fóru skodahome.cz platí za dost podstatnou jedna rada - pomocí diagnostiky vyčíst z řídící jednotky servořízení její odmakaný motohodiny a tenhle počet vynásobit číslem 50 až 60. Proč zrovna takovou "konstantou" ? Protože průměrná rychlost auta v dnešní době za celou jeho životnost je někde v rozmezí 50 až 60km za hodinu. Pokud se výsledek násobení s tolerancí ±5 až 10% shoduje s údajem tachometru, lze předpokládat, že auto "není odcouvaný" neboli že údaj nájezdu je víc nebo míň pravdivej.
Good.
Kolega z práce před lety usiloval o koupi kombíka fábule z dovozu, údajně Belgie, podle papírů 4 roky stará, samozřejmě "naftafturbu", cena ne zrovna nízká, ale ani ne přemrštěná - 200 tisíc, na tachometru údaj necelejch 120 000 km, introš částečně v kůži, vejbava ne zrovna plná palba, ale ani ne socka edišn. Prostě ideál rodinnej kombík. Byl jsem se s ním na ten zázrak v bazaru podívat. Obcházel auto jak mlsnej pes, na laku ani škrábaneček, nikde ani stopa po opravách, podvozek přiměřeně otřískanej a sem-tam stopy rzi (tomu se žádný auto provozovaný na silnicích se zimním solením nevyhne), ale žádný kvetení na plechu nebo koláče loupající se rezatiny, vejfuk přiměřeně orezlej, okna nepoškrábaný a kódy roku výroby odpovídající papírům, čalounění neprosezený, koberečky neprodřený, volant i šaltrklacek jen lehce oblejskaný, rozvod nechrastil, prostě auto voňafka a kauf roku. Měl s sebou i laptop s kabelem na diagnostiku, všecko sedělo jak riť na šerbli. Už už tahal z kešeně toho skoro čtvrt mičudy, aby ono oběživo směnil za mrzkej kus plechu na 4 kolech, když mě vyjela z paměti vzpomínka na motohodiny odkroucený servem. Říkám přímo před bazarníkem "Honzo, ještě se koukni na ty motohodiny na servu, ať máš jistotu, nemělo by tam bejt víc jak nějakýho dvaapůl tisíce při těch kilometrech..."
V chlapovi by se v tu chvíli krve nedohlodal ani Vlad Tepes řečený Napichovač - tak byl bílej. Začal blekotat cosi o tom, že diagnostikou se do řízení nemůže zasahovat a kdesi cosi - no samozřejmě, na bloku "steering" v diagnostice byl údaj "3 200 hours" (a k tomu nějaký drobný) - prostě milej voňafkovej auťák byl podle toho velice šikovně zhruba o třetinu odcouvaná herka se skoro 200 tisícema kiláků "v nohách"... A bylo po kšeftu, kolega milýmu bazarníkovi hodil vyplněnou servisku a povídá "Tak tenhle bezcennej padělek si můžete strčit víte kam...!", vytáhnul z auta kabel od laptopu a bylo po žížalkách... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt červen 02 2016, 10:01 Předmět:
Jestli vypadalo fakt OK vč. motoru, tak by mně zrovna tohle nesralo..Samořejmě u slušné značky. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
To je zajimavej napad, napadlo me to uz taky, jestli si to nekde neuklada historii aku, nebo nejaky provozni hodiny ruznych komponent, ale servo me teda nenapadlo.... Mrknu jestli to nactu VAGem
Na jednu stranu bych to auto vzal, i kdyz bylo stoceny, pokud bylo fakt v pohode a za rozumnou cenu. ALE
Pokud o tom prodejce vedel (z popsane reakce je evidentni ze vedel), nekoupil bych uz jen pro to, abych mu neudelal kseft. At se pouci, ze ne vsichni zakaznici se nechaji ojebat...
Pokud bych si myslel,ze to fakt tak koupil, a nevedel, tak fajn, asi bych to vzal a rekl si o slevu...
Jinak ja si vcera s prodejcem taky placl, a to i pres to, ze auto ma najezd 241t km. Serviska vedena do 229t km, garazovano, v super stavu. Myslim, ze s tim jeste v pohode dalsich 100t km udelam jen s predepsanou udrzbou....
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31852 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt červen 02 2016, 10:22 Předmět:
TAKJAN napsal(a):
Jestli vypadalo fakt OK vč. motoru, tak by mně zrovna tohle nesralo..Samořejmě u slušné značky.
Spíš jde o to, že i ropáci mají určitý výměnný lhůty třeba na rozvodech - a je rozdíl mít auto s vědomím, že má na hrbu 200tkm, kde víš že už je nejvyšší čas rozvody "udělat" pokud už nejsou měněný, a nebo mít auto, u kterýho si myslíš, že máš ještě 40 - 60tkm rezervu, než bude výměna opravdu potřeba - a pak to najednou někde udělá BÁC a ty máš minimálně zvohejbaný ventily, nebo hůř proražený písty. A na bazaru si nic nevemeš, oni jsou z obliga ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.