Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Mazda 6

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vasilceral



Založen: Jan 09, 2011
Příspěvky: 383
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne únor 28 2016, 22:25    Předmět: Mazda 6 Citovat

Pánové kdo poradí, na toto auto jsem nalezl pomalu 2000 stran textu a obrázku manuálu ale nemohu najít kde hledat v kterým místě se nachází ukostření ,jejich asi třicet bodů a konektory a těch je hodně. Vše očíslované, dle schéma. Dík. Mohu nabídnou komplet schéma Renault 25 všechny varianty.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32010
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 28 2016, 22:57    Předmět: Citovat

Nejlepší kostra je blok motoru a nebo zápornej pól akumulátoru - má nejnižší imprdelanci pro stejnosměr, nf i vf.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vasilceral



Založen: Jan 09, 2011
Příspěvky: 383
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne únor 28 2016, 23:23    Předmět: Citovat

Jenže u auta je třeba najít tu nejbližší a ne od batérie táhnout nový vodič. Otřesy se uvolnila a počítač hází občas nesmysli. Každý obvod má své ukostření a v tom mumraji to není jen tak k nalezení a většinou pod dekly čalounění.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
samponek



Založen: May 11, 2015
Příspěvky: 3145

PříspěvekZaslal: po únor 29 2016, 9:58    Předmět: Citovat

Kostra, která se otřesy uvolňuje je měděný pletený pásek mezi převodovkou a karoserii pod autem. Když se přeruší, tak je motor ukostřen jenom přes poloosy a šrouby tlumičů nahoře a může to haprovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondra2



Založen: Mar 19, 2014
Příspěvky: 538

PříspěvekZaslal: po únor 29 2016, 10:39    Předmět: Citovat

samponek napsal(a):
jenom přes poloosy a šrouby tlumičů nahoře
Ani tam ne, všechno je to přes gumy. Nevím jak na 6, ale na většině japonců má motor/převodovka jedno silné ukostření mezi převodovkou a kastlí, na stejném místě na kastli se připojuje i - pól akumulátoru. Dále je tam často ukostření přes motorový svazek a to bývá chycené na sacích svodech (pokud jsou kovové), popř. na hlavě motoru hned pod nimi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: po únor 29 2016, 12:03    Předmět: Citovat

Ve schématech bývají kostřící body označeny slovně, např. "levý sloupek", "pod pravým blatníkem" a pod. Máš něco podobného k dispozici?
Najít se to dá, ale je to dřina, samozřejmě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vasilceral



Založen: Jan 09, 2011
Příspěvky: 383
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: po únor 29 2016, 13:29    Předmět: Citovat

Už jsem našel kde jsou body kostry i očíslované konektory.Dík.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32010
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po únor 29 2016, 19:03    Předmět: Citovat

A navíc - většina dnešních aut má do ŘJ ještě jeden přímo vedenej drát od zápornýho pólu baterky, slabej, nevýkonovej - ale měří pomocí něj právě všecky ostatní napětí - prostě používá ho jako referenční bod, aby se vyloučily úbytky napětí na kostřicím vedení. Setkal jsem se s tím u tuningový fábule, kde byla kvůli vestavbě motoru 1,8turbo z audi-golfa-oktávie přemístěná z prostorovejch důvodů baterka dozadu do kufru a tenhle drátek původně napojenej přímo na baterku v motorovým prostoru byl při úpravě nechanej napojenej na původní kostřicí kabel, ale baterka byla nově kostřená akorát na plech kastle v kufru o nějaký 4 metry dál než původně. Nějakou dobu to tak jezdilo, asi po půl roce spokojenosti majitele to odmítlo nejdřív plynule jezdit (cukání při jízdě) a nakonec i startovat. Na diagnostice nebylo nic, jen sporadická závada "napájecí napětí ŘJ motoru nízké". Pokud se připojil motor na startovací kabely přímo na jinou baterku, auto normálně naskočilo. Nakonec pomohlo pár metrů kabelu "od svářečky", kterým se udělalo kompletně nový vedení kladnýho pólu od alternátoru "pod autem" k baterce a tou samou cestou propojení zápornýho pólu baterky s blokem motoru. "Referenční" drátek se přepojil přímo do kufru na baterku a najednou milá "Šmoulinka" drandí vesele fest jako o život ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund