Zaslal: po říjen 31 2016, 16:57 Předmět: Odpojovač baterie Škoda Octavia
u této Octavie je pořád jakýsi odběr 500mA.At je to uzamčeno a počkám 2 min.ten odběr je na plusovém kabelu od interiéru.jak ten odpojím,Odběr zmizí,ale v interiéru nejde vůbec nic.
Ani autoelektrikář na to nemůže přijít.
Vyřeší se to bateriákem..A je vyřešeno.Dá se na mínus pól.
Jen ted ta otázka,Přemýšlím kam ho umístit.nechci ho zas pod kapotou,protože to bych musel vždy otevírat kapotu atd...Až by se jednou urvalo lanko,tak s autem neodjedu.
Řešil prosím toto někdy někdo na octavii? kde je takové šíkovné místo? Já právě ted u toho auta nejsem,abych se podíval.Proto bych byl rád za nějakou inspiraci
Založen: Oct 30, 2005 Příspěvky: 3766 Bydliště: VT SLOVAKIA
Zaslal: po říjen 31 2016, 17:02 Předmět:
Neviem jak u Octavie, ale 2minúty je málo na uspanie. Niekedy to trvá aj 2 hod. _________________ „Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1213 Bydliště: Pardubice
Zaslal: po říjen 31 2016, 17:11 Předmět:
Ověřit jestli ten odběr nebere startér. Pokud ne, tak bych neodpojoval vyloženě cellý obvod (to vyžaduej silný kabely a silnej odpojovač). Odpojoval bych jen plusový přívod na pojistky na akumulátoru. Stačily by na to kabely o průřezu cca 16-25mm² a natáhnout si to klidně do kabiny a tam to odpojovat buď klasickým odpojovačem dimenzovaným na proud cca 200A nebo nějakým jiným podobně dimenzovaným spínačem.
Ale lepší je samozřejmě najít zdroj odběru - já ho naposled u BMW hledal termokamerou, protože se to prostým ampérmetrem špatně hledalo...
Nene startér to nedělá.Po tom jsem šel také.takto to auto mají rodiče.Jenže do toho auta chcalo.Byla u spolujezdce často na zemi kaluž.to sice tak nějak vyschle,ale kdo ví kam napršelo.protože za jízdy se občas sami aktivují stěrače a nejdou zastavit.jedině vytažením pojistky na stěrače.A zlobí stahování oken.z 80procent nejde vůbec.Pak stačí vypnout zapalování a nastartovat znova.pak již jede,
Ovšem nikdo s tím autem nechce mít nic společného.Všichni řekli,dej tam ten odpojovač a máš jistotu,že v noci celý neshoří.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31980 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po říjen 31 2016, 17:22 Předmět:
Baterku jsi kupoval new - ale auto asi ne, co? Já tipuju nějakou sviňárnu typu GPS/GSM poziční sledovač a alarm. To se dává do interiéru a má to za úkol sledovat pozici auta podle GPS a pravidelně informovat GSM datovým přenosem někoho, kdo spravuje elektronickou knihu jízd, monitoruje okamžitou pozici, rychlost atd. Už se toho o takovejch službách i tady na Bastlírně napsalo dost. Prověř, jestli předchozí majitel neměl v autě tuhle věc ... Jinak to často může dělat i špatně připojený autorádio - nestopnou se koncový výkonový integráče a trvale žerou klidovej proud - pak obvykle stačí na ISO konektoru přehodit žlutej a červenej drát (travlej +12V a spínanej +12V od zapalování...). _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nic takového jsme tam nenašli když jsme to řešili.Autorádio mě taky napadlo,ale tím to není.,To bylo celé vypojené.
když odpojím červený drát (druhý od leva) na FUSE BOXU na plusu baterky,tak odběr zmizí,ale celý interiér je bez napájení.Kontrolky,vše je tím odpojené
Možná by stačilo vypínat jen tento drát.A ne celý systém.je to 16ka průřez
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6616 Bydliště: Praha
Zaslal: po říjen 31 2016, 17:27 Předmět:
No 12V, 500mA, 6W, to tedy věru není málo, infrakamera by se opět hodila. Z principu věci se mi nějaké bastlení odpojovače nelíbí, ale pokud musí být, taky bych odpojoval jen to vedení, co je v něm odběr. Startér v žádném případě a odpojoval bych samozřejmě + pól.
Založen: Oct 30, 2005 Příspěvky: 3766 Bydliště: VT SLOVAKIA
Zaslal: po říjen 31 2016, 17:39 Předmět:
Nebude zhnilá káblovačka v konektore vo dverách čo je napichnutá na motore sťahovačky? Zoxiduje to pekne na zeleno a robia sa zvody. _________________ „Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin
Založen: Mar 03, 2006 Příspěvky: 24 Bydliště: okres Karviná
Zaslal: po říjen 31 2016, 18:00 Předmět:
S odpojenou baterií nejde, centrál, pokaždé se určitě smažou nějaká data v ŘJ, dojezdy oken, autorádio, ... Mě odběr dělalo osvětlení v kufru - unavený plast k spínači
já vím,ale nikdo s tím nechce nic mít.Radši jdou od toho pryč.Já sám zas tak autoelektriku neznám,abych mohl něco dělat. Zkoušel jsem mít připojen ampérmetr na baterce a postupně vyndávat interiérový pojistky.Ovšem to vůbec nepomohlo...zřejmě z toho důvodu,že auto není ve ,,spícím" režimu. A zas nemám tolik času,abych vše rozebíral a kontroloval.. Já tam dám ten bateriák,na ten plusový drát,co jde do pojistkovnice do interiéru.Holt při příjezdu domů (když se bude očekávat,že již auto bude pár dní stát) si prostě naši zamknou auto manuálně.
to je prostě něco ,co je připojeno na stále plus
To auto taky už není žádná voňavka,.Spíš na doježdení.
Díky za reakci vypadá to dobře ta věcička.Neřikám,že by to nešlo,ale to je stejný jako když jsem místo ty nožové pojistky připojil ještě jeden multimetr.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.