Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výroba Power banky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
volente



Založen: Nov 18, 2015
Příspěvky: 171
Bydliště: Brno-venkov

PříspěvekZaslal: út prosinec 29 2015, 23:47    Předmět: Citovat

Habesan napsal(a):
Pojem vyměklá vyjadřuje zvýšený vnitřní odpor ???


Dá se říct že ano, prostě není schopná dát proudy jako za mlada.
Ovšem úspěšně je lze pouřít jako zdroje malého proudu pro různá světýlka, nebo jako zálohu pro udržování různých systémů s malým odběrem. Většina LiPol baterii které lítám vydrží od 100 do 200 cyklů, podle proudového zatížení. potom jsou již nepoužitelné na odpovídající polétání, ale dají se využít jak píšu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32008
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út prosinec 29 2015, 23:59    Předmět: Citovat

V prvních sériích (benzínovejch) VW přeplňovanejch agregátů 1,2TSI turbo zvyšovalo tlak zřetelně už těsně nad 1000rpm - a víc jak 50% maximálního krouťáku měl motor už při 1200rpm. Svádělo to k podtáčení a ty motory se (kromě dalšího) blbě mazaly - a vytvářelo to i další problémy včetně malýho tlaku pro napínák rozvodovýho řetězu - ten pak přeskakoval.

Tudíž přišla "svolávací" servisní akce označovaná kódem 24W6, při který byla servisama všem autům upravená regulace turba i řídicí soft motoru tak, aby turbo nedávalo tak vysokej tlak už skoro od volnoběhu, ale aby začínalo fučet až zhruba od 1500rpm a ty motory nedávaly tak dobrej průběh krouťáku jako "před svolávačkou", i když maximální hodnoty výkonu i krouťáku zůstaly zachovaný = degradace motoru byla nereklamovatelná, protože výrobce garantuje jen maximální hodnoty, ne průběh křivek. Brácha má dvojkovou fábuli s TSIčkem 63kW, vím jak jela předtím a potom. Je to nesrovnatelný - po "absolvování akce" 24W6 jede skoro stejně s mým atmosférickým 1,4 16V...

Tolik k tvrzením, že turbo tlačí až od 4000rpm - Šampóne, fakt bys měl jak to hulení, tak ty houbičky nechat bejt ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: st prosinec 30 2015, 9:58    Předmět: Citovat

Finta je hlavne v tom, ze ako vidim, vsetci v tom maju dobry chaos - otacky a tlak turba totizto primarne vobec nezavisia od otacok motora, ako to stale kazdy spomina, zavisia hlavne od zatazenia motora, a teda intenzity prietoku vyfukovych plynov - to, ze clovek "citi", ze turbo zacina "tocit" az od xy otacok, je sposobene hlavne tym, za aku dobu sa stihne roztocit a zacat tlacit plus ako je regulovane, zvlast u variabilneho turba, a to radsej ani nespominam to kvantum ludi, ktori stale tvrdia, ze turbo stoji a az pri urcitych otackach "zapina" a zacina sa tocit Laughing Takze vysledok je taky, ze pri 1500 otackach v zatazeni bude mat turbo ovela vacsi tlak, nez pri 4000 otackach pri volnobehu bez zataze...samozrejme dalsia vec, ktora ma na tlak turba priamy vplyv, je samotne obmedzovanie davky paliva v zavislosti od otacok motora, preto sa zda, ze v nizkych otackach turbo tlacit nemoze - ono tlacit samozrejme moze, aj bude, ale kvoli zivotnosti motora je v nizkych otackach davka limitovana, tym padom automaticky aj tlak turba, bez dostatocneho prietoku plynov sa dostatocne roztocit nemoze, aj keby ako chcelo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: pá leden 08 2016, 17:05    Předmět: Citovat

Ako štartuje 1.9 TDi PD na pol otáčky:


ebstart.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  ebstart.jpg
 Velikost:  67.43 kB
 Staženo:  112 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radimhavirov



Založen: Mar 14, 2012
Příspěvky: 30

PříspěvekZaslal: ne únor 07 2016, 18:19    Předmět: Citovat

Zajímavé téma, mám dva vrtačkové akumulátory li-ion 14,4V 3Ah. Zapojit je paralelně, tak by se asi daly použít jako autopowerbanku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund