No tady v CH to vyresili docela vtipne - nekdy od rijna tusim nedovoli zaregistrovat (importovat) zadne VW TDI z roku 2009-2014 ...
Samozrejme lidi co si to koupili/zaregistrovali predtim se zakaz netyka, ale uz sem proste dalsi importovat nejde
Musim rict (k memu poteseni) ze tu vetsina lidi jezdi na benzin, casto s nemalym objemem - nesledoval jsem zadne statistiky, vypozorovano
EDIT: Jo, takze u 1.6 priskrti vzduch, teaoreticky by mela ECU dopocitat mensi mnozstvi nafty... coz ubere vykon... Musi prece zachovat stechioemtrickej pomer vzduch/nafta
ohledne SW upravy me napada, ze auto bude fungovat v rezimu "mereni emisi" porad, tzn taky vykon dolu...
ted si ale nejsem jistej jak je to u nafty, jestli nesnizi emise tim, ze dodaji do motoru bohatsi smes - tzn spotreba nahoru..
Su to bludy, nafta nema ziadny stechiometricky pomer a zvlast v turbomotore je vyrazny prebytok vzduchu, pridanim nafty sa ziadna zmes neobohati, pridanim nafty sa automaticky zacnu dvihat otacky, cize nezmysel, a priskrtenim sania rovnako dosiahnu prd, menej vzduchu cez vahu vzduchu automaticky znamena privretie EGR, takze dalsi nezmysel...Jedine, co mozu urobit, je vyrazne pridat duty cycle na EGR-ku, inak nic, jedine, ze by skrtiacu klapku, pokial ju motor ma, skusili ovladat za ucelom priskrcovania vzduchu...
Vyfukove plyny sanie moc nezanasaju, hlavni vinnici su odvetravanie bloku motora a prepustanie oleja cez turbo, tie maju na svedomi nanos olejoveho filmu a humusu na stenach, sadze z vyfuku to len zhorsia, no raz za cas sanie vycistit nie je zase nic strasne
to odvetravani klikovky je taky zajimavy... Pamatuju kdyz jsem u duratecu V6 menil svicky. jelikoz byl namontovan pricne, muselo dolu sani. V momente, kdyz jsem sundal tu hlinikovou cast, vylil jsem na sebe snad malyho panaka oleje - separator nejak nezafungoval... Jinak na Duratec nemuzu rict krivy slovo
btw nevis prosimte jestli jde nejak efektivne vycistit/zrepasovat EGR? teda nejsem si jistej ze to je tim, ale nekde jsem na takovy info narazil - VAG hlasi sporadickou chybu System too lean, obcas system too rich a vzdycky na obou radach zaroven - vymenim i lambdy, palivovej filtr uz vymenen, ale jinak jsem problem nenasel... kdo vi, uz to ma 14 let a skoro 270kkm za sebou
Naposledy upravil PixelOrgy dne st listopad 25 2015, 23:15, celkově upraveno 1 krát.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.