Tahle dodávka má bratříčky pežota a fiata. Potřebuju najít schema, aspoň světel, ale nějak už nevím kde hledat. Odkazuje jeden na druhého, ale nic. Ještě to doplním-relátka jsou všechny v té krabici v motorovém prostoru, nebo jen motorová elektrika? _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32002 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt září 24 2015, 20:30 Předmět:
Ne, je tam skoro určitě ještě jedna škatule v interiéru.
Mám pocit že tak 2 roky zpátky se tady už něco podobnýho ohledně renolďáka Traffic probíralo. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6560 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt září 24 2015, 20:37 Předmět:
No, už jsem zjistil, že pojistky jsou vlevo i vpravo v interiéru. To zas bude se žabožrouty:-)) _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7834 Bydliště: Brno
Zaslal: čt září 24 2015, 21:18 Předmět:
Citroen CX (či co to tenkrát bylo)- část relátek pod palubovkou (hlavně pro veci v interieru), část na příčce pod torpedem (hlavně pro motor), zbytek pod pravým světlometem (jako na sviňu zrovna pro světla, který jsem opravoval)- musel jsem celé světlo vyšroubovat, vyměnit relé, světlo znovu našroubovat a ještě jej seřídit
K tématu- tady by to nebylo?
http://www.citroen-club.cz/manual_download.php?id=517 _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6560 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá září 25 2015, 19:09 Předmět:
No, musím to zkusit. Strašný auta, ty france. Popis pojistek a relátek neodpovídá, řešení jak v pralese, při vytažení relé světel se zakouřilo z panelu tlačítek varovných-ty jdou, a mlhovek, nevím, proč tam asi vede asi 50 vodičů, to je zas akce. Ještě že je to kámoše. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6560 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá září 25 2015, 21:19 Předmět:
Tak ta elektronická schemata mají asi 50GB. Děs. Ale stal jsem se členem citroenů jménem kámoše a podařilo se mi stáhnout schemata, sice je mi divný, že by byli stejná pro tolik let, ale budiž. Už bude veseleji _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 28, 2004 Příspěvky: 1775 Bydliště: pod Black Mount
Zaslal: pá září 25 2015, 21:47 Předmět:
2x jsem měl cromu, světla už složitěji nešly udělat. Silovina světel jde přes spínačku na relátko v kufru a tam se dělí na relátko tlumených a dálkových. Croma měla kurvítko v tom že když šla spínačka do háje tak vám zhasla světla zničeho nic a to pakn je zábava.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6560 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: so září 26 2015, 17:54 Předmět:
Help, help. Ty schémata nepasují, auto je novější. Celkově to vůbec začalo tím, že náš řidič umělec jezdil dost dlouho s volnou kostrou na aku. Mimo jiné mu teď při přejetí hrbolu zhasínala různě světla a na denní se blbě potmě jezdí. Takže bez schema se v tom hrabu druhý den s výsledkem: parkovačky jdou, aspoň to. Světla se spouští tak, že za klíčkem je pojistka a z ní cívky dálk./tlumené. Ani jedno nejde, protože vodiče od cívek běží až do hlavního konektoru pod palubkou a relata jdou spínat, ale do přepínače už nic neleze. Takže na tom půlmetru je někde zrada, což je dost divné. Zem nejde ani do přepínače dálk./tlum.. Zítra to musím dále rozebrat. Nemáte někdo ponětí, k čemu je které relé na hlavní svorkovnici v motorovém prostoru? To je taky vynález, pětivrství "plošný spoj", ze kterého trčí konektory pojistek a relátek. Další podivnost je, že když proklemuji 30A relé, teče tam až 80A na čerpadlo ABS. Deska ovládání varovných světel (které naštěstí s bliknami jdou) s tlačítky mlhovek a ohřevu skla, kde různě blikali kontrolky rozumně vyhořela, což je asi následek těch různých přepětí. Tu si koupí novou. Pokud někdo zná tento stroj a ví, poraďte prosím. Frantíci nemají dělat auta:-((( _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6560 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: ne září 27 2015, 15:56 Předmět:
Tak světla jsou řízena panelem, který vyhořel. Povel od páčky běží tam ,kde se přetvoří-neguje a pak běží do relé. Opravdu inteligentní na blbou dodávku. Tak jsem tlumené dočasně udělal přes negující relé. Častým spínáním a vůbec všelikým blbnutím je ovšem aktivní imobilizér. Nevíte, jak ho uklidnit, pokud někdo má tento vehikl? _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6560 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po říjen 05 2015, 17:35 Předmět:
Vyřešeno. Nevím jak, ale po kontrole spojů, pojistek, relé a konektorů a všeho možného to funguje. Nejlepší oprava:-((( _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32002 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út říjen 06 2015, 13:24 Předmět:
Naprosto běžná věc - když autokonektor, obvykle vystavenej poměrně korozívnímu prostředí (vlhko, střídání teplot, k tomu sem-tam nějaká ta chemikálie) při takovýhle "hloubkový" kontrole několikrát za sebou vytáhneš a zas zastrčíš na místo, oškrábou se zoxidovaný povrchy a ta mrcha začne zas fungovat ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6560 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út říjen 06 2015, 20:53 Předmět:
To vím, ale tohle byla obzvlášť vypečená pakárna. K žabožroutovy se už ani nepřiblížím. I když-jakýsi japončík spínal velká světla proti zemi, což byla taky legrace. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.