Založen: Oct 07, 2012 Příspěvky: 1268 Bydliště: Brno
Zaslal: po říjen 24 2016, 10:00 Předmět: Dopis od VW
Centrum služeb pro silniční dopravu posílá v příloze dopis od zastoupení VW, kde níže podepsaní z*rdi velice litují, jak je naše důvěra podrobována zkoušce. A informují, že potřebný sw na nápravu je k dispozici a máme se objednat na aktualizaci sw řídící jednotky motoru.
Rád bych se zeptal na dvě věci:
1. je to povinné, registruje (bonzuje) to někdo, projeví se to později (emise, STK?)
2. Jaký má sw upgrade ř.j. dopad na parametry motoru? - charakteristika, výkon, spotřeba?
Na infolince VW samozřejmě jen obecné kecy, nic konkrétního neodpoví - ale to se dalo čekat, proto se ptám odborníků zde.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po říjen 24 2016, 10:24 Předmět:
Jestli myslíš přehrátí SW v dieselu VW, rušící onoho "šotka", kterej přepnul regulaci emisí do superčistýho módu při měření a po zkoušce ji zase vypnul, takže Strejček Sam to rozmáznul do aféry Dýzlgejt, tak po přehrátí bys neměl pociťovat žádnou výkonovou změnu, ani spotřeba by neměla vylézt vejš, prostě ale auto nebude "dělat Zagorku" o svejch emisích během měření. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 07, 2012 Příspěvky: 1268 Bydliště: Brno
Zaslal: po říjen 24 2016, 11:19 Předmět:
Ano, myslím úpravu sw, aby jednotka poznala, že auto nejede a je na testu.
A ptám se mj. proto, že jsem zažil jeden podstatný rozdíl mezi starším motorem se"švindlujícím sw" a novým, co by měl být v pořádku. Zatímco s tím starším (2.0 TDI 125 kW/ 200 tis. km) jsem zvyklý, že se rozjíždím na rovině v podstatě bez přidání plynu, stejně i pak řazení 2, 3, 4..., tak nová Ochcávka poslední generace (2.0/110 kW) mi při stejném rozjezdu stále chcípala... Pokud to ovšem není dané tím, že starší Pašík má asistenta rozjezdu do kopce, co (si asi) umí přidat, aby zabral. U té nové oktávky mi připadal tem motor takový jalový - sice úsporný, na dálnici klidně za 4,5 litru při průměru 120 - ale nějak to nebylo ono.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po říjen 24 2016, 13:08 Předmět:
Tak upravenej software prostě neobsahuje emisní šidítko, auto je míň "ekologický", ale výkon a jízdní vlastnosti jsou zachovaný. Protože kdyby to udělali naopak, auto bude o poznání míň výkonný, což zajímá řidiče podstatně víc, než ňáký emise, a tak by VW krachnul na reklamace. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Ja si myslím, že stúpne spotreba/klesne výkon. Pokiaľ spotreba a výkon ostanú zachované, stúpne obsah fuj fuj na emisiách, a kára v krajnom prípade neprejde. Prečo by inak ten úraduklamný fw vznikal?
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po říjen 24 2016, 15:19 Předmět:
mihal napsal(a):
Ja si myslím, že stúpne spotreba/klesne výkon.
To těžko. Jak stoupne spotřeba, musej stoupnout i emise. A že by se u toho rozštelovával předvstřik (aby platila rovnice vyšší spotřeba = nižší výkon)? Nikoliv. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1213 Bydliště: Pardubice
Zaslal: po říjen 24 2016, 15:54 Předmět:
Na snižování emisí tam jsou různý nástroje - pilotní předvstřiky, recirkulace spalin, dávka paliva - vstřik mimo pracovní fázi, teplota výfukových plynů, atd. Takže ve finále to na úkor něčeho být musí.
Založen: Dec 26, 2004 Příspěvky: 1426 Bydliště: Košice - okolie
Zaslal: po říjen 24 2016, 16:15 Předmět:
MetalGod napsal(a):
mihal napsal(a):
Ja si myslím, že stúpne spotreba/klesne výkon.
To těžko. Jak stoupne spotřeba, musej stoupnout i emise. A že by se u toho rozštelovával předvstřik (aby platila rovnice vyšší spotřeba = nižší výkon)? Nikoliv.
Prave ze tieto emisie dusika vznikaju pri chudobnej zmesy a vyskom tlaku, cize ak sa zvysi davka paliva tak klesnu emisie dusika o ktorych to cele je.
Realne je to vidiet u aut ktore vstrekuju mocovinu. Ak sa jazdi sportovejsie s vacsou spotrebou je spotreba mocoviny mensia. A zas naopak pri setrnej jazde je spotreba mocoviny vacsia prave kvoli chudobnej zmesy.
EDIT.
P.S. Firemne fabie su po upgrade lenivsie. Ani nie ze maju mensi vykon tahat tahaju. Ale prejav motora je taky lenivsi, hlavne pri obiehani.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po říjen 24 2016, 16:18 Předmět:
Stejně bych ty dehťáky spolu s EUSSR zakázal...
P. S.: Takže kvůli trošce NOx to sere víc karcinogenních sazí, co? Vytloukání klínu ještě větším klínem.
A že se spalováním sazí v DPF částice zmenšej? Takže místo toho, aby se usadily na vnitřním povrchu plic, můžou zalízt ještě dál. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Jan 20, 2008 Příspěvky: 1374 Bydliště: na vejminku
Zaslal: po říjen 24 2016, 19:14 Předmět:
Mám taky v garáži tenhle dáreček "fdechtu", ale ani mě nenapadne někam jezdit. Snad jen pod pohrůžkou tortury... _________________ Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Založen: Oct 07, 2012 Příspěvky: 1268 Bydliště: Brno
Zaslal: po říjen 24 2016, 23:13 Předmět:
Tak nechám jak je, díky všem!
Možná by se do toho mohl vložit nějaký právník, aby mizery z VW potahoval, jak v Americe, že podváděli ... tam každýmu majiteli musí, jak známo, vyplatit při servisní návštěvě 1000 $ odškodného.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út říjen 25 2016, 0:19 Předmět:
Bacha, u nás značkový servisy uplatňujou výklad, že při návštěvě značkovýho service ti můžou přehrát soft i bez tvýho vědomí - známej na to doplatil, protože si nechal za x tisíc "učunit čip" motoru, auto se začalo chovat úplně jinak, najednou konečně jelo jak od něj čekal, všecko krásný a v pořádku, dokud z nedostatku času nepověřil svoji zákonnou polovici pravidelnou servisní návštěvou ve značkáči - sice provedli veškerý úkony předepsaný manuálem výrobce, ale taky on-line zkontrolovali verzi softwaru v ŘJ motoru a když se neshodovala se sériovou, automaticky mu ji přehráli "aktuální tovární verzí". Auto tudíž zase ztupělo jak pařez a maník marně pátral po tom, co je příčinou. Dokonce se po nasraným telefonátu rozjel k těm úpravcům a tam se dověděl silně nemilou věc - že totiž to, za co zaplatil řádově několik tisíc kusů tuzemskýho oběživa má o5 přehraný na tovární "všelidově uživatelsky otupělou" verzi ... Přemejšleli a přemejšleli, až ze strany úpravce padla otázka "nebyl jste někdy nedávno, ale už po naší úpravě ve značkovým servisu?" Odpověď samozřejmě zněla "ano, auto bylo na servisce ..." - a bylo to jasný jak Choceňskej tunel ... Takže BACHA ne na Macha, ale na značkový servisy - doslova se serou i do toho, po čem by jim mělo bejt naprostý hovno (auto je majetek někoho, kdo ho zacáloval a kdo si do něj může nechat zabudovat další úpravy - a za ty odpovídá on, ne výrobce nebo servis, takže jim nenáleží žádná povinnost bez vědomí majitele na něm cokoliv SVÉVOLNĚ měnit = pokud chtějí přehrávat soft, musejí se zeptat !!!)... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.