No taky nevim, treba je kostkatovanej jen ten pravej motorek
Mozna slo jen o efekt - v automatickym modu ty sterace plynule meni rychlost podle deste, a kazdej ten motorek ma PWM rizeni, mozna slo jen o snizeni hmotnosti mechanizmu na kazdym motorku... nevim, tipuju..
Celkove me prijde ta jejich lidova elektronika takova entropicka. Asi je to jejich interpretace slova fun-factor ... uzivatel se fakt nenudi
Naposledy upravil PixelOrgy dne st srpen 10 2016, 17:21, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6074 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: st srpen 10 2016, 17:21 Předmět:
PixelOrgy napsal(a):
btw jsou to fakt uchylaci - kdyz jsem ty SSP dokumenty prochazel, zjistil jsem, ze tam dali 2 motorky na sterace, kazdej sterac ma svuj ... proboha proc...
A jak mají udělanou synchronizaci, aby se nepotkaly?
{{{ já auto ráno nenastartoval . . . zhruba po roce provozu
Zajel jsem do servisu kde jsem tu baterku koupil,
tam mi změřili dobíjení a po kontrole, že má v záručáku napsané dva roky, mi ji vyměnili za novou.}}}
Ja som také šťastie nemal. Auto som nejakých 15 rokov pred jeho úmrtím začal kŕmiť len FIAMM-kami, nové auto som potom zo zotrvačnosti začal tiež. Tá prvá FIAMM-ka vydržala najdlhšie, tuším nejakých 6? či viac? rokov, čím som bol pri ich cene spokojný. Potom čím novšia, tým kratšia životnosť. Dosť som si povedal pri poslednej - z nejakého dôvodu som 2 týždne nejazdil - po nich našiel baterku úplne vybitú. Reklamoval som - do 24?! hodín reklamáciu vybavili s tým, že baterku nabili a inak je ok. Či sa mi vybavenie reklamácie páčilo alebo nie, auto som potreboval denne, teda bez možnosti ďalšieho preskúšania. Až za nejakú dobu sa niekoľkodňové nejazdenie opakovalo - a s ním aj pôvodný problém - žiaľ, práve bolo po dvojročnej záruke. A napriek primeranej argumentácii, aj po ochote sa o tom na reklamačnom so mnou vôbec baviť. Žiaľ - nemohol som len tak auto odstaviť na dva týždne, a tým ho skúšať - či tam na reklamačnom pre FIAMM majú babrákov alebo skutočných technikov..
Inak - tiež idem práve kupovať autobaterku, takže sa mi vo vlákne popisované skúsenosti celkom zídu. A ako u autobaterky spoznať, kedy bola vyrobená? Na potravinách je uvádzať to povinné, uvádza sa to na pneumatikách - podliehajú stárnutiu, baterky tiež - prezerali sme Exide, Banner, Vartu, po dátume nikde stopy..
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6510 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt srpen 11 2016, 8:54 Předmět:
U nás to funguje asi takhle: v sobotu nebo neděli se zjistí, že je AKU KO. Protože jeden mezulán u nás má ofiko zastoupení varty a je k dosažení kdykoliv, většina vesnice má vartu:-)) Ale nabízí i se slevou na vady-povrchové. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
No tak problem s vybijenim vyresen A navic jsem se pobavil.
V zadnim zasuvce na zapalovac byla mala 5V/1A nabijecka (klasickej spunt). No a kdyz se ta nabijecka v tom zapalovaci necha, tak se neuspi nejaka ridici jednotka, za par hodin spadne napeti na baterce na 10V.
Klidovej proud tou nabijeckou jsem nameril cca 12mA, takze ta to urcite vybit nemuze...
Jen nevim, jestli to je zamyslena funkce, nebo jsem jen objevil nejakej easter egg. Nemci maji zvlastni smysl pro humor...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31876 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt srpen 11 2016, 18:08 Předmět:
jogo9 napsal(a):
....
Inak - tiež idem práve kupovať autobaterku, takže sa mi vo vlákne popisované skúsenosti celkom zídu. A ako u autobaterky spoznať, kedy bola vyrobená? Na potravinách je uvádzať to povinné, uvádza sa to na pneumatikách - podliehajú stárnutiu, baterky tiež - prezerali sme Exide, Banner, Vartu, po dátume nikde stopy..
Je na to norma, musí to na tělese baterky = na nádobě bejt vypálený žhavou raznicí do hloubky, aby se to nedalo zfalšovat. Je to buď 4číslí, nebo 6číslí - vždycky dvě čísla jsou 01 - 52 = pořadový číslo TÝDNE V ROCE a zbytek je letopočet. Baterka 1016 nebo 102016 proto není "předčasně porozená" z letošního října (októbra), ale je z půlky letošního března (marca). Ale výrobci to všelijak schovávají, běžně to je i zespoda na dně nádoby ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Som sa pohrabal na nete, a po prečistení info by malo zostať,
že Varta a Bosch (teda myslené Varta a údajne prenálepkovaná Varta na Bosch - oboje vraj pôvodom Česká Lípa) značia zhodne - 13-timi znakmi (napr. CBC3912710122) medzi pólmi, kde:
znak 1 - 3 sú údaje výr. závodu, čiže napr. C = Česká Lípa, B = linka, C = tanková formácia
znak 4 - 6 rok a mesiac, čiže napr. 3 = 2013, 91 = november/listopad (princíp: 81 = 1. mes, 89 = 9. mes, 90 = 10. mes)
znak 7 - 8 deň v mesiaci
znak 9 je smena, čiže v uvedenom príklade ranná
znak 10 - 13 je poradové číslo vo výrobe
Avšak značenie sa menilo obdobiami = napr. predtým sa značilo farbami a to vyššie uvedené neviem či sa tiež práve používa..
Ku značeniu Exide som sa nedostal - a to by ma práve zaujímalo viac, tak isto ani ku značeniu Banner - ktorému pri testoch pred pár rokmi vytkli o.i. práve aj neexistujúci výrobný dátum.
Samotné uvedenie do prevádzky (čiže naplnenie elektrolytom a nabitie) ktoré je mimochodom to, čo by nás v podstate malo zaujímať, nakoľko reálna životnosť beží odvtedy, by vraj malo byť vyrazené na niektorom póle baterky.
Na plaste odspodu by sa mohli nachádzať tzv. zlievarenské hodiny, čiže kedy bola odliata krabica - a keďže tie sa v kapitalizme nevyrábajú na sklad, mohli by čo-to o baterke aj ony napovedať.
Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: so srpen 13 2016, 10:44 Předmět:
PixelOrgy napsal(a):
No tak problem s vybijenim vyresen A navic jsem se pobavil.
V zadnim zasuvce na zapalovac byla mala 5V/1A nabijecka (klasickej spunt). No a kdyz se ta nabijecka v tom zapalovaci necha, tak se neuspi nejaka ridici jednotka, za par hodin spadne napeti na baterce na 10V.
Klidovej proud tou nabijeckou jsem nameril cca 12mA, takze ta to urcite vybit nemuze...
Jen nevim, jestli to je zamyslena funkce, nebo jsem jen objevil nejakej easter egg. Nemci maji zvlastni smysl pro humor...
Tieto malé USB nabíjačky nie sú vôbec odrušené, niektoré dokážu zarušiť svojim meničom aj slabšie stanice na FM v autorádiu, sám som takúto záhadu nedávno riešil. Nie je vôbec vylúčené, že ten rušiaci menič zaruší cez napájanie aj komunikačný kanál palubných jednotiek, ktoré sa potom včas neuspia, ale snažia sa dokončiť prenos dát. _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.