Jojo ručně-ono,když na to budeš myslet(neakcelerovat moc atd.),tak to zase nechodí v takovém rozsahu-tedy řádově,desetiny V tam poletujou,ale jinak se todrží okolo 0,4-0,8V;1,8-2,2V a max výkon prudce 4,8 a klesne na 2V,ale bez toho max to 3měsíce vydržím,ale chtěl bych se pokusit chztit za studena ten střed a dolů a za tepla od spodu do cca 3V. Ale lavně mi někdo potvrdte jestli to takhle jde a hlavně jak to snížit na těch 0,4V.Díky
Kazdy tvoj pokus je odsudeny na nudzovy rezim, kedze signal z MAF sa nebude zhodovat s ostatnymi senzormi V starsich autach tam islo dorobit diodu, aby bolo napatie na MAF zhruba maximalne a RJ preto mohla dat maximalnu davku paliva, no na novsich to proste nejde, ak je ten signal staticky, alebo sa nehybe v ocakavanych medziach, RJ vyhodi chybu...vravim, skus sa niekoho popytat, ci ti vedia MAF regulaciu vypnut, vyriesis tym tento blby problem navzdy...MAF v skutocnosti vobec nie je treba a su s tym iba problemy...ani ekologia nijako neutrpi, regulacia cez MAP je prakticky totozna, obe veliciny priamo a umerne suvisia, MAF sa pouziva iba kvoli EGR, aby ho RJ mohla spravne a presnejsie regulovat, pri vacsom vykone sa ale EGR tak ci tak vypina a pri prepnuti na MAP funguje vsetko tak ako ma, iba nebudes musiet zhanat ziadne vahy a nebudes mat kvoli nim nudzovy rezim ci vypadky vykonu
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1216 Bydliště: Pardubice
Zaslal: po prosinec 01 2014, 16:58 Předmět:
Na náhradu váhy vzduchu pro servisní účely (zjištění ptoblému na senzoru a jejo následná výměna) vyrábím emulátor automobilových senzorů M-SP14. Nahradí se s ním MAF i IAT. Případně lze dle školení na diagnsoticon pomocí odporové dekády "přizdvihnout" nebo "poklesnout" výstupní signál z MAF, ale mě toto řešení nepřijde košér.
Na náhradu váhy vzduchu pro servisní účely (zjištění ptoblému na senzoru a jejo následná výměna) vyrábím emulátor automobilových senzorů M-SP14. Nahradí se s ním MAF i IAT. Případně lze dle školení na diagnsoticon pomocí odporové dekády "přizdvihnout" nebo "poklesnout" výstupní signál z MAF, ale mě toto řešení nepřijde košér.
košer-nekošer já to chci jako provizorium-vyzkoušet
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1216 Bydliště: Pardubice
Zaslal: po prosinec 01 2014, 17:05 Předmět:
Kdybys věděl o co jde, tak tuhle poznámku nemáš. Psal jsem z technického hlediska. Jinak samozřejmě úpravama určitých hodnot nebo vyřazení některého systému se dá odhalit problém.
K tomu nekošér "přizvednutí" signálu - jde o znásilnění výstupu MAF senzoru pomocí zapojení odporové dekády jako PULL-UP nebo PULL-DOWN rezistoru. Neboli výstup buď potlačit neboo přizdvihnout. Riziko vidím v možním znišení koncového supne snímače. To je oč tu běží...
Já jsem již dříve viděl ten tvůj diag . přístroj. Je bezva.ale Já od začátku zadám o radu.zda jde potenciometrem snizit napětí na skoro 0v a jaky jeho hodnoty. Asi jsem vůbec neměl zmiňovat váhu vzduchu.
Skusit to samozrejme moze, ale zosilnenie signalu operakom ma zmysel iba vtedy, ak je vaha funkcna, ale dava uz mensi signal, vtedy toto pomoze...ak mu ale nefunguje, tak zbytocna namaha...vela ludi sa docita, ze treba vahu vycistit, tak ju vycistia, a ono to zrazu ide lepsie A podla logu hned vidim, ze ju tym cistenim dorazili uplne a RJ si nahodi nahradnu hodnotu a motor ide vdaka tomu lepsie
Chomout, skus si fyzicky porovnat vahy z inych aut, tu samotnu vlozku, co je v sani, od jedneho vyrobcu pasuje do xy aut, pri troche stastia tam mozes napasovat nejaku lacnu, tie signaly by mali sediet, je to vsetko na jedno kopyto...
Založen: Feb 08, 2011 Příspěvky: 99 Bydliště: Karlovarsko
Zaslal: pá prosinec 05 2014, 17:29 Předmět:
u koncernovejch aut do roku 2005 de váha vzduchu vyřadit a do jejího konektoru mezi piny 4 a 5 u váhy bosch se dá dioda Bav 21 podmínkou je zaslepenej egr ventil sám sem na to jezdil cca půl roku
mám to vyzkoušený jak na obsahu 1,9tdi tak na transportéru 2.5tdi jede to dokonce líp od spodu
u mercedesu nevim to sem nezkoušel
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.