Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Dočasná náhrada váhy vzduchu MAF
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fordak



Založen: Dec 08, 2012
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 15:11    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chomout



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 15:12    Předmět: Citovat

Jojo ručně-ono,když na to budeš myslet(neakcelerovat moc atd.),tak to zase nechodí v takovém rozsahu-tedy řádově,desetiny V tam poletujou,ale jinak se todrží okolo 0,4-0,8V;1,8-2,2V a max výkon prudce 4,8 a klesne na 2V,ale bez toho max to 3měsíce vydržím,ale chtěl bych se pokusit chztit za studena ten střed a dolů a za tepla od spodu do cca 3V. Ale lavně mi někdo potvrdte jestli to takhle jde a hlavně jak to snížit na těch 0,4V.Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chomout



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 15:19    Předmět: Citovat

Fordak napsal(a):
Je tam toho dost k pocteni:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=75016&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Tak všechno z dieselforu a dieselpoweru mám vyzkoušený a nejde to, já mám váy s 5pin a dioda(y)mi pouze hodí okamžitě do nouzáku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mihal



Založen: Apr 06, 2005
Příspěvky: 1839
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 15:56    Předmět: Citovat

Možno som zle čítal ale nepíšeš o aký naftový motor sa jedná. Ak pri odpojení MAF nasleduje núdzový režim, môže byť vadný aj náhradný systém.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 15:59    Předmět: Citovat

Kazdy tvoj pokus je odsudeny na nudzovy rezim, kedze signal z MAF sa nebude zhodovat s ostatnymi senzormi Wink V starsich autach tam islo dorobit diodu, aby bolo napatie na MAF zhruba maximalne a RJ preto mohla dat maximalnu davku paliva, no na novsich to proste nejde, ak je ten signal staticky, alebo sa nehybe v ocakavanych medziach, RJ vyhodi chybu...vravim, skus sa niekoho popytat, ci ti vedia MAF regulaciu vypnut, vyriesis tym tento blby problem navzdy...MAF v skutocnosti vobec nie je treba a su s tym iba problemy...ani ekologia nijako neutrpi, regulacia cez MAP je prakticky totozna, obe veliciny priamo a umerne suvisia, MAF sa pouziva iba kvoli EGR, aby ho RJ mohla spravne a presnejsie regulovat, pri vacsom vykone sa ale EGR tak ci tak vypina a pri prepnuti na MAP funguje vsetko tak ako ma, iba nebudes musiet zhanat ziadne vahy a nebudes mat kvoli nim nudzovy rezim ci vypadky vykonu Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chomout



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 16:15    Předmět: Citovat

Je to klumpr rv.2001 a seriozní úpravci mi odpověděli,že v mém případě nelze přeprogramovat ŘJ na MAP. Jde jen EGR off,ale to nic neřeší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fordak



Založen: Dec 08, 2012
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 16:36    Předmět: Citovat

Co to je za auto?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chomout



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 16:49    Předmět: Citovat

mb 400cdi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1216
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 16:58    Předmět: Citovat

Na náhradu váhy vzduchu pro servisní účely (zjištění ptoblému na senzoru a jejo následná výměna) vyrábím emulátor automobilových senzorů M-SP14. Nahradí se s ním MAF i IAT. Případně lze dle školení na diagnsoticon pomocí odporové dekády "přizdvihnout" nebo "poklesnout" výstupní signál z MAF, ale mě toto řešení nepřijde košér.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
chomout



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 17:02    Předmět: Citovat

GeorgeB napsal(a):
Na náhradu váhy vzduchu pro servisní účely (zjištění ptoblému na senzoru a jejo následná výměna) vyrábím emulátor automobilových senzorů M-SP14. Nahradí se s ním MAF i IAT. Případně lze dle školení na diagnsoticon pomocí odporové dekády "přizdvihnout" nebo "poklesnout" výstupní signál z MAF, ale mě toto řešení nepřijde košér.


košer-nekošer já to chci jako provizorium-vyzkoušet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1216
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 17:05    Předmět: Citovat

Kdybys věděl o co jde, tak tuhle poznámku nemáš. Psal jsem z technického hlediska. Jinak samozřejmě úpravama určitých hodnot nebo vyřazení některého systému se dá odhalit problém.
K tomu nekošér "přizvednutí" signálu - jde o znásilnění výstupu MAF senzoru pomocí zapojení odporové dekády jako PULL-UP nebo PULL-DOWN rezistoru. Neboli výstup buď potlačit neboo přizdvihnout. Riziko vidím v možním znišení koncového supne snímače. To je oč tu běží...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
chomout



Založen: Dec 01, 2014
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 19:36    Předmět: Citovat

Já jsem již dříve viděl ten tvůj diag . přístroj. Je bezva.ale Já od začátku zadám o radu.zda jde potenciometrem snizit napětí na skoro 0v a jaky jeho hodnoty. Asi jsem vůbec neměl zmiňovat váhu vzduchu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: po prosinec 01 2014, 22:07    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: út prosinec 02 2014, 8:45    Předmět: Citovat

Skusit to samozrejme moze, ale zosilnenie signalu operakom ma zmysel iba vtedy, ak je vaha funkcna, ale dava uz mensi signal, vtedy toto pomoze...ak mu ale nefunguje, tak zbytocna namaha...vela ludi sa docita, ze treba vahu vycistit, tak ju vycistia, a ono to zrazu ide lepsie Smile A podla logu hned vidim, ze ju tym cistenim dorazili uplne a RJ si nahodi nahradnu hodnotu a motor ide vdaka tomu lepsie Very Happy
Chomout, skus si fyzicky porovnat vahy z inych aut, tu samotnu vlozku, co je v sani, od jedneho vyrobcu pasuje do xy aut, pri troche stastia tam mozes napasovat nejaku lacnu, tie signaly by mali sediet, je to vsetko na jedno kopyto...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pavel71



Založen: Feb 08, 2011
Příspěvky: 99
Bydliště: Karlovarsko

PříspěvekZaslal: pá prosinec 05 2014, 17:29    Předmět: Citovat

u koncernovejch aut do roku 2005 de váha vzduchu vyřadit a do jejího konektoru mezi piny 4 a 5 u váhy bosch se dá dioda Bav 21 podmínkou je zaslepenej egr ventil sám sem na to jezdil cca půl roku
mám to vyzkoušený jak na obsahu 1,9tdi tak na transportéru 2.5tdi jede to dokonce líp od spodu
u mercedesu nevim to sem nezkoušel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund