Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31903 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá listopad 21 2014, 13:10 Předmět:
Sadra17 napsal(a):
tipnul bycj že je to 1.4 14V...
Tohle si nechej patentovat... Jseš pomalu lepší než Jára da Cimrman. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31903 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá listopad 21 2014, 13:45 Předmět:
Kurde ty jseš zas chytrej jak gramofón na kliku... Děláš tady jako by prasklý vahadlo bylo běžně na každým druhým-třetím autě co přijede do servisu! _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4507 Bydliště: Košice
Zaslal: pá listopad 21 2014, 20:20 Předmět:
Tak jazdu na 3 valce som si vyskusal v nedelu, pri prejazde kruhacom na mna zacal blikat zlty vrtulnik (ikonka motora) az ostal svietit. Auto zacalo zlahka cukat. Po opetovnom nastartovani ziadna zmena kontrolka svieti rozjazd auta na 3 valce nic moc, jazda ustalenou 80 ako tak v poriadku.
Zapalovacia cievka v kufri,ale mrholilo tma tak som nemenil. A doma som zistil ze aj tak nedam dole kryt bez torxu, vymena sviecok a vadnej cievky na 4 valci.
Diagnostika napisala vynechanie zapalovania na 4 valci, odpojilo vstrekovac. Marelli.
Ekkar, by si sa veeeelmi divil, kolko takych je a ludia o tom vobec nevedia A logicky, ze mozem zo seba robit chytreho, kedze robim aj s autami, ale nemam to zapotreby
Já mám dojem, že takovouto vlastní diagnostiku špatného spalování (ať chybou zapalování nebo něčeho jiného) na některém válci a následného vypnutí vstřikování toho válce+rozsvícení MIL je požadavek na všechny řídící jednotky od určité doby bez ohledu na výrobce (nevím, jestli to je svázané se zavedením OBDII nebo spíše konkrétní emisní Euro normy). Samozřejmě pokud se jedná o vícebodové sekvenční vstřikování.
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: so listopad 22 2014, 19:21 Předmět:
Tak jsem tady rozpoutal pěknou diskuzi. No je jasné,že pokud to jede na tři válce,tak se to pochopitelně pozná na výkonu a zvuku a podle téhle diskuze je taky jasné,že některé auta to indikují a jiné ne stejně jako některé to řeší nějakým softwarovým zásahem a jiné ne. No jen mne zajímaly zkušenosti a za ty díky. _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33950 Bydliště: Bratislava
Zaslal: so listopad 22 2014, 19:57 Předmět:
Mne isla Mazda na 3 valce, ked bolo vlhko. Pri vyssich otackach zacal fungovat aj 4. valec a ked to vyschlo, tak zase bolo vsetko OK. Bolo prasknute viecko rozdelovaca. Ten ale vo Fabii budes hladat tazko
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.