Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Olej v sani
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 13:41    Předmět: Olej v sani Citovat

Zdravim, chtel jsem se zeptat spis na nazor - je vyskyt oleje v sani u benzinovyho atmosferickyho motoru problem?

Podle me se tam dostava pres odvetravani klikovky, ale myslim si ze by tam byt nemel. Mam to resit, nebo na to kaslat? Smile

Diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2488
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 14:24    Předmět: Citovat

je to normální (přesně jak říkáš je to z odvětrání klikovky), slyšel jsem i o tom, že pokud to někomu vadí řeší to vyvedením toho odvětrání hadičkou pod auto (a ten vzniklý otvor sání samozřejmě zaslepit)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 15:08    Předmět: Citovat

ok, to zni dobre, takze neresit.... nemam s tim zadnej osobni problem Smile, jen jestli to neindikuje nejakou blizici se katastrofu Smile

diky za info
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12078
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 15:35    Předmět: Citovat

podívej se do klikovky na hladinu oleje,
nemáš ho tam víc než by mělo být ?
. . . a pokud máš pocit, že ti ta hladina oleje sama stoupá, neubývá ti voda v chladícím okruhu ?
Obyčejně to bývá vadné těsnění pod hlavou . . .
o jaké auto se jedná ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 15:35    Předmět: Citovat

Dá se to tost zmírnit tím, že do tý hadice nacpeš drátěnku. Takhle upravená hadice se jednou za čas akorát propláchne v benzínu.


ok1hga napsal(a):
Obyčejně to bývá vadné těsnění pod hlavou...
To by měl víčko dolejvání oleje (a víko hlavy) od másla. Jestli tam není, tak tam není ani ta voda.

Jinak- když už v oleji voda je, tedy se tvoří máslo, a případná netěsnost se opraví, s olejem se nemusí nic dělat. To máslo je vodo-olejová emulze, která se po chvíli vlivem tepla rozloží na původní olej, voda se vypaří. Motor se nepoškodí (leda by tam tý vody bylo hodně). To je info pro ty, co začnou zmatkovat a přemejšlet o čištění víka hlavy a výměně oleje právě kvůli přítomnosti másla.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill


Naposledy upravil MetalGod dne út říjen 15 2013, 15:47, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2569
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 15:43    Předmět: Citovat

Spíš bych řek že to fouká pod písty a strhává to olej do sání.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 15:51    Předmět: Citovat

To je hroznej blábol, co jsi teď napsal Shocked
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 15:53    Předmět: Citovat

nene, nikde nic, jen ten olej... zadny jiny projevy tam nejsou.
Jo, ta dratenka je dobrej napad, vzduch projde, olej pochyta... mrknu na to co se s tim da delat...
Jinak oleje je trosku vic, je to kousek pod ryskou MAX, a melo by byt cca v pulce mezi MIN a MAX...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2569
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 16:15    Předmět: Citovat

Proč by to byl blábol Metalgode?Dělá to každej vylítanej motor.Odvětrání klikovky je svedený do sání a tu olejovou mlhu to bere sebou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr



Založen: Jan 20, 2008
Příspěvky: 1376
Bydliště: na vejminku

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 16:24    Předmět: Citovat

Sandal napsal(a):
Proč by to byl blábol Metalgode?Dělá to každej vylítanej motor.Odvětrání klikovky je svedený do sání a tu olejovou mlhu to bere sebou.

Jj starej Fiat P125 měl vychytavku v podobě tangencialniho odlučovače oleje v odvĕtrání skříně. Pokud už měl motor své naběháno, pak již nestačil a šel olej do sání docela hustĕ.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 16:31    Předmět: Citovat

Jo takhle jsi to myslel, pobral jsem to trochu jinak. Jsem holt utahanej, jdu si lehnout.
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2569
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 19:42    Předmět: Citovat

Jo v poho.Možná sem to blbě formuloval.
Já mám u Golfa taky olej v sání.Tam mi ale propoští dmychadlo.Mám přepad svedenej naschvál na zem aby auto tolik nesmrdělo a emise byly OK Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helios



Založen: Aug 08, 2007
Příspěvky: 2914
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 19:59    Předmět: Citovat

Sandal:
Keby to fúkalo pod piestami, motor by stratil kompresiu a tým aj výkon, okrem toho by olej prepúšťali krúžky do valcov a z motora by bola dymovnica. Laughing

Prejavy, ktoré tu popisujete, robia vydraté tesniace O krúžky driekov ventilov, ktoré časom začnú prepúšťať výfukové plyny do priestoru rozvodov.
Trochu oleja v nasávaní nevadí, robí to skoro každý motor s viac ako 100k km. Aspoň je primazávaná klapka vzduchu. Smile

_________________
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2569
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 20:40    Předmět: Citovat

Myslim že kdyby netěsnily sací ventily tak jsou dávno podpálený.Výfukový plyny se do sání nikdy nedostanou tak aby přimazávali klapku.Když jsou vyběhlý vodítka ventilů tak jde olej po sacim ventilu dolu rovnou do válce.Do sacího potrubí se olej tudy nedostane.
Já už dělal tyhle opravy mockrát.Nejlíp s opotřebenim na tom jsou snad starý Volkswageny.To jsou snad nesmrtelný motory.Po 300 000 km jsou ve válcích ještě vidět stopy po honování a hrana ve válci od kroužků nikde.Vůle dříku ventilů ve vodítkách minimální.Tenkrát na to ještě asi nekakali.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4051
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: út říjen 15 2013, 20:53    Předmět: Citovat

Problém s olejem v sání nastává u vznětových motorů.

http://www.youtube.com/watch?v=8M1o2rpO_JY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund