Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výroba DPS
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poradna
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pentoda92



Založen: Aug 24, 2013
Příspěvky: 99

PříspěvekZaslal: ne srpen 25 2013, 22:14    Předmět: Výroba DPS Citovat

Ahoj,
jsem začátečník, ale potřeboval bych si vytvářet nějaké jednodušší DPS. Nevím ale, jakou nejvhodnější metodu mohu použít.

Mé podmínky jsou, aby výsledek vypadal pěkně ale výroba byla co nejméně nákladná. Na internetu jsem se již o toto téma zajímal.

Foto cesta: Přijde mi složitá. Bohužel mám také jen inkoustovou tiskárnu a nemám UV světlo.

Kreslení pomocí pera: Přijde mi nejjednodušší, ale také nejméně přesné, a myslím že s mým uměním kreslení by to nedopadlo úplně dobře.

Nažehlování: Podle mě ideální cesta, pokud lze použít inkoustovou tiskárnu.

Jaký na to máte názor/zkušenosti? Kterou metodu by jste doporučili pro začátečníka?

Děkuji
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lintik



Založen: Sep 12, 2004
Příspěvky: 209
Bydliště: PRAHA SEX (6)

PříspěvekZaslal: ne srpen 25 2013, 22:43    Předmět: Citovat

já taky používal lihové fixy a nebyl problém zhotovit i oboustrannou desku -pokud budeš mít zájem -vysvětlím blíže
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po srpen 26 2013, 1:34    Předmět: Citovat

Zelená lihovka, rýsovací jehla, FeCl₃/HCl+H₂O₂, líh. Nic víc nepotřebuješ.