Přesně tak. Ve městě bych nevyužil ani jedno.
Chopper je hezký na dlouhé vyjížďky. Opravdu dlouhé - řekl bych je to životní styl ke kterému se snaží nějak přisrat ti rychlozbohatlíci co neví kam by natlačili peníze.
Hayabusa je zase využitelná jen na okruhu.
Jinak ještě k motorkářům. Kluci mě vzali na vyjížďku (je z ní ta fotka) bylo nás 9 já skůtr sám. Už na začátku jsem říkal když tak normálně kašlete na mě nechci Vás brzdit. Překvapení bylo když oni jezdí v podstatě předpisověji než 99% ostatních řidičů. Tedy relativně. V obci max. 70km/h mimo obec max. 110km/h. Prostě tak aby nikdo nepřišel o řidičák a měl to za minimum bodů když už.
Hill: bud rád, že nemáš černou perleť jako já. To někdy když, jsou dobré rozptylové podmínky, není pyl a nevím co vše vydrží čisté i dvě hodiny.
Do 3 válců bych nešel (tedy zkušenosti s 1,2HTP vs. Fiat 1,2). 4 jsou minimum. Nejlépe 5 a více jenže .... _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Nov 28, 2004 Příspěvky: 1775 Bydliště: pod Black Mount
Zaslal: čt červenec 18 2013, 14:29 Předmět:
Hayabusu má kamarád: "Chceš se svézt? Neboj to je v pohodě..." Zdvořile jsem odmítnul. V techničáku má psanou max. rychlost 300km/h. Tady je oturbovaná. Pěkný zvuk pop off ventilu. https://www.youtube.com/watch?v=QRpy5gKLLDA Mě stačí moje babetta 210.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19566 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: čt červenec 18 2013, 15:23 Předmět:
rezis napsal(a):
...Do 3 válců bych nešel (tedy zkušenosti s 1,2HTP vs. Fiat 1,2). 4 jsou minimum. Nejlépe 5 a více jenže ....
Jezdili jsme s jedním válcem, s traboši a maluchy se dvěma válci, tříválec ve Swiftu bych ale s nedodělaným čtyřválcem z haťapky nesrovnával: Japonci udělali kliku po 120° stejně, jako koncern, motor je ale vyvážený už z principu a má klidnější chod, než motor HTP (proč v něm musí být vyvažovací hřídel, když v podobné konstrukci Japonec ji nemá a přesto vibruje méně?), navíc má Japonec stejný výkon při zdvihovém objemu o čtvrtinu menším...
Ten tříválec HTP ve Fabce opravdu není žádný zázrak. I ten jsem měl ve služebním autoparku, tak vím, o čem je řeč. Pak tam byl ještě 1,4TDi ve fabce kombi, ten bych vzal na milost, protože s ní docela uměl cvičit, ale je to traktor hlučnější, než traboš blahé paměti. A pak jsem také měl možnost srovnání s více, než desítkou čtyřválců, turba, biturba, osmi i šestnáctiventily, teď dva pětiválce, nedávno jsme se zbavili šestiválce MB a dalšího MB s motorem V8 od AMG, přece jen 5,5 litru a 255kW bylo na našich silnicích vlastně k ničemu, jen ten zvuk motoru byl skvělý, ale to bylo tak všechno.
Nejde proto ani tak o to, kolik má motor hrnků. Je to stejné, jako v každém jiném oboru: žádný princip není špatný, když se využije ve správném místě správným způsobem. A s tím využitím mají (zřejmě i z licenčních a patentových důvodů) někteří výrobci problém...
3 válce mají smysl pouze u dvoutaktního motoru ,třeba Wartburg .U 4 taktu ten jeden výbuch prostě chybí .Nevím jak to je u toho Swiftu .Strejda ho má ,musím strejdovi oslídit motor.Myslím si že tam ta hřídel také bude .Japonci vyvažovat motory umí
U toho Swiftu bude použita stejná finta jako u Fordu EcoBoost. Taky se chlubí vyvážeností. Ve skutečnosti mají "koplé" všechny řemenice i setrvák. Bez žádného vyvážení to moc nefunguje. Ono 4 taktní motor není nadarmo nazýván 4 taktní. 4 válec má hluchá místa v úvratích. 5 válec už tím netrpí. Jiná věc je třeba v traktorech nebo ve strojích kde je motor vyvážen na určité otáčky a ty většinu svého času drží.
Ale to jsme daleko od tématu dvou kol _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19566 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: čt červenec 18 2013, 17:22 Předmět:
Tomaw: v předchozím příspěvku máš odkaz na rozstřílenou sestavu motoru Suzuki G10A. Klikni na číslo 120°.
Žádný vyvažovací hřídel tam není.
Navíc v tom odkazu můžeš listovat rozstřílenými sestavami skupin Swiftů několika generací, zdvihových objemů a verzí.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19566 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: čt červenec 18 2013, 21:45 Předmět:
A teď si představ, že s tím litrovým pětidveřákem Swiftem jezdím od školení na netopýra (2005) každý rok, někdy i dvakrát, ještě o asi 150 km dál. Na Pelješac do Žuljany. Předtím jsem tam jezdil taky litrovým Swiftem, ale ročník 1991, třídveřákem, koupeným v Bavorech za DM 400, který měl skvělé otevírací "uši", prostě vyklápěcí zadní boční okna. Vystačil si i bez klimatizace.
Založen: Mar 02, 2007 Příspěvky: 717 Bydliště: Štatl
Zaslal: čt červenec 18 2013, 21:51 Předmět:
Tohle jsem taky zvládl bez klimy. Toto auto se dá perfektně vyvětrat, i bez otevřených oken. Dnes je to samozřejmě pasé, ale prostě si plním sny, než to EU zakáže... _________________ Eletrika je sviňa, kope a neni vidět
Olcit je hodně zajímavý stroj. Ten motor když je odplechován je hodně zajímavý.
Michal22: jak se chová hadraplán v zatáčce? Jako auto nebo motorka? V tom jsem nikdy nejel ani neviděl vnitřek. Ale fascinoval mě vždy. _________________ Internet - metla lidstva
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.