Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Downsizing, bylo to jasné vždycky (jak komu)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: pá říjen 21 2016, 19:20    Předmět: Citovat

Kvicala_r napsal(a):
No já teď nafasoval a služebku nějakou fábku s motorem 1.0 MPI. Sem si říkal, jestli je to objem nebo verze...


Laughing Laughing Laughing

Kolega ma yamahu s takovym motorem, a pry to celkem jede Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5216
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: pá říjen 21 2016, 20:15    Předmět: Citovat

1.0MPi? To je snad Junior? Narazniky bez laku, motor 37kW a bez pripravy na radio? Kastle na koleckach?...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3369
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: pá říjen 21 2016, 20:46    Předmět: Citovat

Kdepak. Nárazníky v laku, rádio s divným displayem uprostřed volume kolečka, a do TP sem se nedíval - ale našel sem, že by to mělo mít 55kW (asi se i zde zavádí systém PMPO).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: pá říjen 21 2016, 21:21    Předmět: Citovat

Jo takze tak 5kW sinus jo Very Happy

To jako je kolecko volune a uprostred malinkej displej 15x15 pixelu? Smile

Ale popravde 1.0mpi jsem snad nevidel..

Ja mel davno "sluzebni" feldu 1.3 na plyn a to teprve clovek pozna co je to road rage, casto uz neni kam podradit Smile
mela takovou specialni letni ficuru do zacpy. Vetsinou do pul hodiny posunovani zacala varit, takze topeni naplno. Integrovanou saunu nemontuje ani rolls-royce
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radovan_79



Založen: Jul 24, 2016
Příspěvky: 650

PříspěvekZaslal: pá říjen 21 2016, 21:30    Předmět: Citovat

Brácha měl půjčený Renault Clio s motorem 0,9 TCe. Jako, ono to jelo, zrychlení a tak. Ale když se to nastartovalo, tak se to klepalo jak nějaký polštářový pes a ten zvuk, no děs. To i moje někdejší stodváca běžela klidněji...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3369
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: pá říjen 21 2016, 22:42    Předmět: Citovat

náhodou plnotučný "skoro" HD. Mně se osobně ta přístrojovka moc nelíbila.


radio F III.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  radio F III.jpg
 Velikost:  31.75 kB
 Staženo:  60 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: pá říjen 21 2016, 22:47    Předmět: Citovat

Jako na oko to nevypada tak spatne. Da se to cist za jizdy, nebo se na to musi cucet jak do bolave brusele?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá říjen 21 2016, 23:19    Předmět: Citovat

keemo napsal(a):
1.0MPi? To je snad Junior? Narazniky bez laku, motor 37kW a bez pripravy na radio? Kastle na koleckach?...
Ne, Junior byla jen nejchudší verze výbavy, původně se měla dělat s motorem 1.0 už v roce 1998 jako socka-edišn verze, motor skutečně obsah 998ccm, ale byl to 4-válec OHV se 3x uloženou klikou, sice už taky se vstřikováním, ale konstrukčně odvozenej od škodováckýho motoru používanýho už od "tisícovky" = něco jako "zmenšená felicie". Proto ten výkon jenom 37kW. Ale ten motor byl na 1060 kilo vážící fábuli tak slabej, že nevyhověl ve zkoušce rozjezdu do kopce - prostě se do testem předepsanýho svahu to auto nedokázalo rozjet a vždycky ucouvlo. Proto byla výroba 4-válce 1.0 po vyrobení asi 1000ks urychleně a bez velký publicity ukončená a ve výbavový verzi "Junior" se rychle objevil nejdřív motor 1,4MPi se 44kW (4-válec 3x uložená klika OHV škodovka, v podstatě jen převrtanej motor z 1,3MPi Feliny) a od roku 2000 motor 1,2 6V 40kW trojhrnek, původně označovanej jako "1,2MPi" a během velice krátký doby přeznačenej na 1,2HTP - vedle něj se prakticky současně vyráběla i výkonnější 12-ventilová verze s výkonem 47kW, ta už se ale do výbavy "Junior" nedávala, aspoň první roky ne. U obou trojhrnců HTP se v roce 2003 učunil "facelift", kdy se odstranilo jak přeskakování rozvodovýho řetězu pomocí prodloužení vodicích kluznejch lišt pro řetěz, tak se i přeladěním softu zvýšil výkon - ze 40 na 44kW a ze 47 na 51kW. V těch výkonnějších verzích se "haťapka" na plný pecky produkovala doslova až do loňskýho roku, kdy byla její výroba nahrazená produkcí menšího atmosférickýho trojhrnku 1.0MPi. Tahle současná "litrovka" je trojhrnec OHC se 4x uloženou klikou, podobnej konstrukčně motoru 1,2HTP - a podle naladění softu dává 44 nebo 55kW. Montuje se do Citiga a do fábulí nejlacinějších verzí. Zároveň koncern ukončil výrobu atmosférickýho motoru 1,4 16V pro evropskej trh - všecky výkonnější agregáty pro třídu "malejch aut" než 1.0 už jsou přeplňovaný, ať je to 1,2TSI, nebo 1,4TSI v benzínu nebo 1,2TDI (3-válec) a 1,6TDI v naftě. Do Citiga ani do fábule na tuzemským trhu už jinou pohonnou jednotku koupit nejde. Pro větší auta jsou samozřejmě k dispozici i výkonnější motory, ale ani tam už pro škodofky například nezbyly ty nejprémiovější motorizace - například 3,6 litrovej 6-válec FSI už není ani pro nejvyšší typ superba (ovšem takovej Seat tyhle motory do nejluxusnějších kusů montuje dál, o passatu nebo audinách nemluvě) ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jirka



Založen: Jul 01, 2005
Příspěvky: 2031
Bydliště: zbídačený kraj

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 10:42    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
U obou trojhrnců HTP se v roce 2003 učunil "facelift", kdy se odstranilo jak přeskakování rozvodovýho řetězu pomocí prodloužení vodicích kluznejch lišt pro řetěz, tak se i přeladěním softu zvýšil výkon - ze 40 na 44kW a ze 47 na 51kW. ...

Nebylo to až později? Mám za to, že výkon zvýšili až s příchodem dvojkové fabie. Jedničková 1,2 HTP měla snad 47 kW až do konce výroby.

_________________
*****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 13:15    Předmět: Citovat

Vzhledem k tomu, že se to udělalo změnou softwaru bez zásahu do mechaniky se ty posílený výkony deklarovaly od různýho data u různejch značek koncernu - ale do dvojkový fábule už ty slabší verze nedošly.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jirka



Založen: Jul 01, 2005
Příspěvky: 2031
Bydliště: zbídačený kraj

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 13:26    Předmět: Citovat

Ale on nějaký downsize bude za chvíli jedno Very Happy Very Happy

https://www.novinky.cz/auto/418361-svedsko-chce-v-cele-eu-zakazat-auta-na-spalovaci-motor.html

_________________
*****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 14:07    Předmět: Citovat

A ted tu o karkulce Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33946
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 14:32    Předmět: Citovat

Vo Svedsku budu dovtedy jazdit na tavach...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 15:06    Předmět: Citovat

jj, ale nejsem si jistej, jestli se takova tava vejde to EURO6 normy Smile

Jinak bych rekl, ze by nebylo od veci v cele EU spis zakazat stranu zelenych...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33946
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 15:12    Předmět: Citovat

Budu na ne montovat filtre - dopredu na CO₂, dozadu na metan Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 7 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund