Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Downsizing, bylo to jasné vždycky (jak komu)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: pá listopad 04 2016, 10:23    Předmět: Citovat

Však proto jsem sem dával ukázku, jak to před lety řešili na tom Dálném východě Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: pá listopad 04 2016, 10:38    Předmět: Citovat

Ono benzinak kolem 2-2.5l objemu je tak nejak zlata stredni.

Prumerna spotreba bude kolem 9-10 litru s tim, ze se s nim da bezpecne jet i po dalnici.

Ja zkousel jet s ohledem na spotrebu po dalnici cca 1000km (napr. z kopce to poradne rozjet a vyuzit setrvacnost apod, ale rozhodne ne doochodce-style), a mel jsem s 6.0l atmosferou 10.9l/100km. Prumer za cca 4800km je 14.4.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: pá listopad 04 2016, 12:13    Předmět: Citovat

Benzín s takovým objemem si při koupi dovolí pár procent kupujících a když už někdo jo, tak většinou bude hodně v zátahu. Takže koupit takový objem jedině jako ojetinu a to je dost riskantní, hlavně co se týče budoucích oprav.
Očekávám, že budeš mít jiné argumenty, ale předpokládám, že to bude jak u sázkaře, který mluví akorát o výhrách Smile

_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pajap



Založen: Mar 16, 2007
Příspěvky: 229
Bydliště: Kousek od Plzně

PříspěvekZaslal: út listopad 08 2016, 9:06    Předmět: Citovat

Mám v autě (OOOO 80) motor 2,0 benzín, r.v. 1991, letos ČR - Chorvatsko a zpět spotřeba cca 7,5 l/100km.
Nedám na něj dopustit a doufám, že ještě několik let vydrží.
Krásnej výkon i krouťák, bezproblémový starty i v mrazech, v zimě topí hodně brzy po startu, prostě nemá to chybu.
V práci mám Oct.III 1,6TDi/77kW - jezdit se s tim celkem dá, spotřeba pěkná, ale jinak nic moc...

_________________
Zdraví Pája...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: út listopad 08 2016, 11:52    Předmět: Citovat

Asi tak, benzinovej 4 nebo 6 valec s objemem 2-2.5 litru je normalni pohonna jednotka pro slusny osobni auto.

Zalezi jak to kdo provozuje. Ciste po meste asi vyjde nejlip neco mensiho jako 1.2-1.4, ale pokud s tim ma clovek jet aspon jednou-dvakrat tydne po dalnici, tak je takovej motor naprd.
Budto se potahne jako smrad, nebo bude mit spotrebu jako ten dvoulitr, ale zadnej vykon, takze kolikrat na tu dalnici najet bude adrenalin...

Pro srovnani:
U Mazdy 3 s 2.0i (r.v. 2013) uvadi 6.5l mesto, 5.1l kombinovanou.
Starej Passat 2.3i VR5 (4motion), bawo 330i E46 kolem 9l kombi.

S tim vylitanym motorem to taky neni tak cernobily. Dost zalezi na typu auta. Jestli to je nejakej "hothatch", se kterym se nejspis blblo, nebo spis pohodlnej sedan, kterej si nikdo na praseni nekupoval.
Navic u vetsich objemu s automatem auto bezne jedi do 2000RPM. Bohuzel zase pribyva udrzba automatu Smile

1.6TDi jsem mel na vikend z pujcovny a bylo to (motorove) opravdu hrozny, hrubej chod, strasne uzky pasmo otacek kdy to trochu jelo a v kombinaci s mekkym spojkovym pedalem, kterej umel defacto jen on/off.
Spotrebu jsem mel lehce pres 8l.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: út listopad 08 2016, 13:18    Předmět: Citovat

Já znám případ druhého majitele Octavie r.v. 2005-6 FSI 2.0/110kW, kdy se v převodovce něco utrhlo (nebo vyjel nějaký čep) a vylágroval ji + to prostřelilo skříň, takže okamžitě vytekl olej. Přesně takových převodovek je minimum (nová snad 100tis.), takže ohlížení inzerátů i v zemích kolem nás, kdy se naštěstí něco sehnat podařilo, ale raději neřekl, kolik ho to stálo.
A to je zase, kdo ji bude prodávat? Ten kdo ji vybral z vraku najebaného na předek (jinak by šla i s motorem), kdy jakž takž přežila, ale ránu určitě nějakou schytala.

např.
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=12575
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10714

P.S. Tyhle motory si fakt nekupujou lechtači plynu.

_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12065
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: st listopad 16 2016, 8:22    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: po listopad 21 2016, 17:09    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6510
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po listopad 21 2016, 18:15    Předmět: Citovat

http://www.auto.cz/komentar-konec-downsizingu-100441
Tohle je taky down http://www.autoforum.cz/bleskovky/o-spotrebe-paliva-nejvice-lze-ford-mustang-5-0-v8-jen-jinak-nez-si-myslite/

_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
foxrider



Založen: Sep 28, 2013
Příspěvky: 882
Bydliště: Praha- východ

PříspěvekZaslal: st listopad 23 2016, 19:12    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strana 9 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund