Ono benzinak kolem 2-2.5l objemu je tak nejak zlata stredni.
Prumerna spotreba bude kolem 9-10 litru s tim, ze se s nim da bezpecne jet i po dalnici.
Ja zkousel jet s ohledem na spotrebu po dalnici cca 1000km (napr. z kopce to poradne rozjet a vyuzit setrvacnost apod, ale rozhodne ne doochodce-style), a mel jsem s 6.0l atmosferou 10.9l/100km. Prumer za cca 4800km je 14.4.
Benzín s takovým objemem si při koupi dovolí pár procent kupujících a když už někdo jo, tak většinou bude hodně v zátahu. Takže koupit takový objem jedině jako ojetinu a to je dost riskantní, hlavně co se týče budoucích oprav.
Očekávám, že budeš mít jiné argumenty, ale předpokládám, že to bude jak u sázkaře, který mluví akorát o výhrách _________________ .
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
Založen: Mar 16, 2007 Příspěvky: 229 Bydliště: Kousek od Plzně
Zaslal: út listopad 08 2016, 9:06 Předmět:
Mám v autě (OOOO 80) motor 2,0 benzín, r.v. 1991, letos ČR - Chorvatsko a zpět spotřeba cca 7,5 l/100km.
Nedám na něj dopustit a doufám, že ještě několik let vydrží.
Krásnej výkon i krouťák, bezproblémový starty i v mrazech, v zimě topí hodně brzy po startu, prostě nemá to chybu.
V práci mám Oct.III 1,6TDi/77kW - jezdit se s tim celkem dá, spotřeba pěkná, ale jinak nic moc... _________________ Zdraví Pája...
Asi tak, benzinovej 4 nebo 6 valec s objemem 2-2.5 litru je normalni pohonna jednotka pro slusny osobni auto.
Zalezi jak to kdo provozuje. Ciste po meste asi vyjde nejlip neco mensiho jako 1.2-1.4, ale pokud s tim ma clovek jet aspon jednou-dvakrat tydne po dalnici, tak je takovej motor naprd.
Budto se potahne jako smrad, nebo bude mit spotrebu jako ten dvoulitr, ale zadnej vykon, takze kolikrat na tu dalnici najet bude adrenalin...
Pro srovnani:
U Mazdy 3 s 2.0i (r.v. 2013) uvadi 6.5l mesto, 5.1l kombinovanou.
Starej Passat 2.3i VR5 (4motion), bawo 330i E46 kolem 9l kombi.
S tim vylitanym motorem to taky neni tak cernobily. Dost zalezi na typu auta. Jestli to je nejakej "hothatch", se kterym se nejspis blblo, nebo spis pohodlnej sedan, kterej si nikdo na praseni nekupoval.
Navic u vetsich objemu s automatem auto bezne jedi do 2000RPM. Bohuzel zase pribyva udrzba automatu
1.6TDi jsem mel na vikend z pujcovny a bylo to (motorove) opravdu hrozny, hrubej chod, strasne uzky pasmo otacek kdy to trochu jelo a v kombinaci s mekkym spojkovym pedalem, kterej umel defacto jen on/off.
Spotrebu jsem mel lehce pres 8l.
Já znám případ druhého majitele Octavie r.v. 2005-6 FSI 2.0/110kW, kdy se v převodovce něco utrhlo (nebo vyjel nějaký čep) a vylágroval ji + to prostřelilo skříň, takže okamžitě vytekl olej. Přesně takových převodovek je minimum (nová snad 100tis.), takže ohlížení inzerátů i v zemích kolem nás, kdy se naštěstí něco sehnat podařilo, ale raději neřekl, kolik ho to stálo.
A to je zase, kdo ji bude prodávat? Ten kdo ji vybral z vraku najebaného na předek (jinak by šla i s motorem), kdy jakž takž přežila, ale ránu určitě nějakou schytala.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strana 9 z 9
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.