Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Downsizing, bylo to jasné vždycky (jak komu)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Radovan_79



Založen: Jul 24, 2016
Příspěvky: 650

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 15:23    Předmět: Citovat

Ťava prdí, tak normy splňovat nebude.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: ne říjen 23 2016, 15:33    Předmět: Citovat

Klasický tlak na šejky a rusáky, že by jim mohly vyschnout příjmy Cool
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
soucek



Založen: Mar 24, 2005
Příspěvky: 657

PříspěvekZaslal: st listopad 02 2016, 14:54    Předmět: Citovat

rnbw napsal(a):
Ale 1,4 v Golfe nie je ziadny downsizing. To je normalny objem na take auto + turbo ako bonus (pre niekoho).

Když jsem před lety kupoval 1.4TSI v Golfu tak se uvádělo, že motor vycházel koncepčně z atmosféry 1.6. Takže jsem to vnímal jako downsizing.

_________________
Pivo lahvový....a půl je hotový.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st listopad 02 2016, 15:04    Předmět: Citovat

Objem 1,4 JE daunsajz - protože se nikdy seriózně nemontoval do aut s váhou nad tunu pohotovostně = třída velikosti oktávky. Vždycky tahle třída byla "doménou" motorů o objemu těsně pod 2 litry až cca 2,5 litru v atmosféře, s turbem aspoň 1,6 v beneli nebo 1,8 - 1,9 v naftě. "Čtrnáctistovka" byť naturbovaná je prostě "podměrečná" a její používání v čemkoliv těžším než je fábule (cca 1000 kilo pohotovostně) je začátkem "šizení na váze" - sice tam ty kila vaty papírově jsou, ale musíte je dolovat plynem až někde z oblasti kolem 4 000RPM a zaplatit za ně spotřebou, kterou by měl i dvoulitr, provozovanej v tom samým autě, ale v daleko pohodovějších podmínkách pro svoji funkci. Prostě daunsajz je šajs a šit na druhou ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: st listopad 02 2016, 17:12    Předmět: Citovat

Sice off-topic, ale musim sem tu fotku dat - takovy osvezeni po tom downsizingu Smile

Nalezeno v krabici na popelnici Smile



2016-11-02.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  2016-11-02.jpg
 Velikost:  284.64 kB
 Staženo:  63 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 8:51    Předmět: Citovat

https://www.novinky.cz/auto/419419-.html
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 12:04    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Objem 1,4 JE daunsajz - protože se nikdy seriózně nemontoval do aut s váhou nad tunu pohotovostně...
Jak se to vezme....
Na obrázku je auto s váhou určitě nad tunu pohotovostní (+ užitečná asi 520 kg), délka necelých čtyři a půl metru, jehož nejslabší motorizace byla atmosférická jednatrojka. Pravda, není to ten známý sen českého řidiče "táhnetovocpoda", naopak. Nejvyšší výkon 65 kW v 6000 ot. (omezovač nastaven na 6300), vrchol krouťáku až ve 4800.
Nicméně tenhle motor měl vysoké otáčky vysloveně rád a i s tímhle poměrně velkým a těžkým autem dosahoval zajímavých reálných parametrů - zrychlení 0 - 100 za 11,5 sek., max. rychlost přes sto osmdesát. Spotřeba i přes hydraulický posilovač nikdy nepřelezla i při svižné jízdě v kombinaci tak 6,2 či 6,3 litru.
Takže pokud člověk uměl trochu řadit a využívat vlastnosti motoru, byl to podle mě ideální downsizing, když už. Ne to, co se děje dneska.

P.S. Všimněte si precizní aerodynamiky. A taky se to dodávalo s jemněji odstupňovanou šestistupňovou převodovkou.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33946
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 12:13    Předmět: Citovat

Asi tak... Aj Mazda 323 sa robila s motormi 1,3l, 1,5l a 1,8l.

A aj do toho "slavneho" Golfu sa predtym (Mk3, Mk4) daval motor 1,4l, predtym aj mensie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 14:53    Předmět: Citovat

Ale jak golfík, tak "třidvatrojka" jsou auta "s váhou do tuny pohotovostně", rozhodně to nebyla a není "střední třída", do který se dneska takový podměráky normálně dávají - jako je mondeo nebo laguna. Dyť golf byl na začátku výroby stejná třída, jako o cca 10 let pozdější fáčko!
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 19:46    Předmět: Citovat

U střední třídy je celkově downsizing nesmysl. Bavme se o té nižší střední, ze které je i můj příklad.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 20:07    Předmět: Citovat

Dyť se o ní bavíme - příklad vochcáfka III. gen s motorizací 1,0TSI 81kW trojhrnec s píšťalkou...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 20:10    Předmět: Citovat

V mém odkazu se píše o 85kW, to by jim škodil Laughing
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 20:48    Předmět: Citovat

Ono jestli tam bude papírově 110 nebo 114 kobyl je úplně fuc.k... Stejně to bude mít furt spotřebu v reálu mezi 6 a 7 litrama a po dálnici 8-8,5 litru - fyziku neojebeš ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: čt listopad 03 2016, 22:15    Předmět: Citovat

Mám 1.4 s větrákem, jezdím jenom 4km na šichtu a pod 8l/100 se dostanu jen chybou v excelu Laughing
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá listopad 04 2016, 0:31    Předmět: Citovat

No, jezdím do práce stejně daleko a když vezmu průměrku jen za tu dobu, co jezdím tuhle couračku kolem komína, tak v létě 8,5 a v zimě klidně 10 - a to mám atmosféru 1,4. Ale není problém s ní jet i za 15. A obráceně, pokud s ní pojedu lážoplážo po jedničkách a dvojkách dlouhou trasu, tak se dostanu i v 5 lidech na palubě na hranici 6 litrů s hodinovým průměrem těsně pod 60kmh - trasu z Český Třebový na nejrůznější akce do Lešan (nejbližší větší město Týn nad Sázavou) mi plánovač nalajnuje na 212km a 2:52 hodin jízdy s použitím dálnic - a Drobek na to sblafne cca 22 litrů na 1 cestu.
Když vyhodím placený úseky a zadám jízdu jen po neplacený síti, dálka se změní na 177km a jízdní doba na 3:14 hodiny - a když jedu svoji vyčmuchanou trasu, naměřím 173km a dobu mi plánovač počítá na 3:20 hodiny.
Ale tím, že při rychlosti 100-105 tacho mezi obcema (93-95 GPS) a 55 tacho (51-52 GPS) po vsi/městě udělám spotřebu kolem těch 6-6,5 litrů místo 10, tak při zdržení o zhruba půl hodiny za beneli zaplatím o dobrejch 40% míň - prostě po dálnici bych měl jednu nádrž (Drobek má 55l) tak akorát na cestu tam a zpátky, zatímco když jedu "lenivější" tempo, sblafne jen o něco málo víc než polovičku nádrže NA OBĚ CESTY. Při dnešních cenách je ten rozdíl přibližně 350 kaček za jednu jízdu ...

A vůbec nevěřím tomu, že bych měl stejný spotřebový údaje s tím litrovým TSIčkem - protože to už v těch rychlostech kolem 100kmh toho má v autě s 1250-1500 kilama provozní váhy plný brejle ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 8 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund