Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Downsizing, bylo to jasné vždycky (jak komu)
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6510
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 19:35    Předmět: Downsizing, bylo to jasné vždycky (jak komu) Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7827
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 20:50    Předmět: Citovat

Díky za článek, který potvrdil to, co si už dlouho myslím. A myslím že problém těchto "ramenatých" maloobjemových motorů se ukáže hlavně při svižnějším stylu jízdy.
No nic, moje stará dobrá šestnáctistovka bez turb a jiných vymožeností se za svoji spotřebu nemusí stydět tak, jak se mi někteří snažili podsunout.

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 21:13    Předmět: Citovat

Vždyť je to logický, ten motor může mít díky turbodmychadlu/kompresoru kravskej výkon, ale krouťák díky malýmu objemu motoru nestojí za nic.
Sedne do toho padesátikilová dívenka a jede to, ale nakoupí, a to aby ji člověk do kopce snad tlačil. A navíc to žere.
Míval jsem Uno 75i.e SG, tedy jednapětku. Když jsem chtěl, jelo za 5l/100km, ale jak jsem na to šlápnul, řidiči těchhle nadopovaných mravenců neměli šanci. A kdyby to neshnilo (taky najeto 320.000km), tak s tím trhám asfalt doteď.

Ale všiml jsem si, že když ve městě jedu sotva 50km/h, žere to o poznání víc, jak když jedu třeba 55km/h (a je to i ekologičtější; ta dřívější šedesátka by se mohla na vybraných místech obnovit).

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5229

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 21:16    Předmět: Citovat

MetalGod napsal(a):
Vždyť je to logický, ten motor může mít díky turbodmychadlu/kompresoru kravskej výkon, ale krouťák díky malýmu objemu motoru nestojí za nic.


Nevíš o čem mluvíš. Právě ty potvory mají krouťák už nízko a kua větší než větší atmosféry.

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15523
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 21:21    Předmět: Citovat

Tak ono je to hlavně o tom, že je blbost to strkat do těžšího auta. K malému motoru má být malé auto. Mám dojem, že ani slavná oktávka s 1,6 motorem nejede tak nějak slavně. Raději feldu a motor 1,6. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 21:31    Předmět: Citovat

Nedávno jsem jel s Oktávkou 1.2 TSI, na vozejku 4 motorky, to mi stačilo- ta škůdka měla koně zjevně z kafilérky, do kopce se to táhlo jak Avie.
Objem prostě nenahradíš, hi-tech subvůfr v 2l bedýnce taky nenahradí starej ARN567 ve 20l bedně.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5229

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 21:49    Předmět: Citovat

No nevím mám s 1.4Tsi najeto něco přes 80tis km nikdy jsem si na nedostatek výkonu nestěžoval Very Happy a opravdu potáhne od nějakých 1600ot/min. A to víc než benzínové 2.0.
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kbulda



Založen: Oct 23, 2007
Příspěvky: 1527
Bydliště: u Mělníku

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 22:36    Předmět: Citovat

Objem ničím nenahradíš.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 23:14    Předmět: Citovat

kbulda napsal(a):
Objem ničím nenahradíš.

Vytesat, vyzlatit a chodit se k tomu klanět. Případně i vytetovat na čelo všem €urohujerům prosazujícím downsizing - klidně i olovem...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: ne únor 10 2013, 23:18    Předmět: Citovat

rezis napsal(a):
No nevím mám s 1.4Tsi najeto něco přes 80tis km nikdy jsem si na nedostatek výkonu nestěžoval Very Happy a opravdu potáhne od nějakých 1600ot/min. A to víc než benzínové 2.0.
Tak jsi nikdy neměl pořádný auto, zkus třeba Alfu Romeo 75 2.0 TwinSpark Very Happy

kbulda napsal(a):
Objem ničím nenahradíš.
Moje slova Cool

EKKAR napsal(a):
kbulda napsal(a):
Objem ničím nenahradíš.

Vytesat, vyzlatit a chodit se k tomu klanět. Případně i vytetovat na čelo všem €urohujerům prosazujícím downsizing - klidně i olovem...
Ale vždyť je olovo tak toxický! Ač je přírodní, škodí přírodě, navíc se usazuje v organismu - ještě teď mám v pajšlu broky, jak jsem šlukoval výpary při pájení! Very Happy
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31880
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po únor 11 2013, 0:24    Předmět: Citovat

Já myslel spíš na "tetování" kalibrem 9x19 Para a podobným...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sadra17



Založen: Jan 26, 2013
Příspěvky: 508
Bydliště: Netolice

PříspěvekZaslal: po únor 11 2013, 1:12    Předmět: Citovat

tak nějak oni sice maji mít nižší spotřebu ale v labolatorních podmínkách Laughing Laughing ps mojeho prehistorickýho 1.9tdi 66kw se nevzdám Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
denis15



Založen: Jun 21, 2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Opava

PříspěvekZaslal: po únor 11 2013, 6:25    Předmět: Citovat

Když pominu vše co tady bylo řečeno, emise v otáčkách to má jako š120 se sytičem a hlavně bude hodně ekologické, když ten motor vydrží 250tis. km a bude na odpis. Ford u svého 3válcového 1litru, dopovaného turbem, který cpou do Mondea, udává životnost 240tis. km..... Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15523
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: po únor 11 2013, 8:17    Předmět: Citovat

A jak k tomu přijde škodovka, když motor ve Formanu vydržel normálně 350 tKm ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
denis15



Založen: Jun 21, 2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Opava

PříspěvekZaslal: po únor 11 2013, 8:39    Předmět: Citovat

No, já osobně viděl feldy s 650tis. km a na LPG, takže ten blbý OHV motor s 3x uloženou klikou zas tak blbý nebyl Wink. On byl taky léty piplaný a upravovaný od š1000MB do konce výroby feldy Very Happy.
Nejsmutnější je, že donedávna nebyl problém koupit ojetinu se 150tis. km a sloužila ke spokojenosti dalších x let. Ty nové krámy jako ojetina jsou nanic.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 1 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund