Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7834 Bydliště: Brno
Zaslal: ne únor 10 2013, 20:50 Předmět:
Díky za článek, který potvrdil to, co si už dlouho myslím. A myslím že problém těchto "ramenatých" maloobjemových motorů se ukáže hlavně při svižnějším stylu jízdy.
No nic, moje stará dobrá šestnáctistovka bez turb a jiných vymožeností se za svoji spotřebu nemusí stydět tak, jak se mi někteří snažili podsunout. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: ne únor 10 2013, 21:13 Předmět:
Vždyť je to logický, ten motor může mít díky turbodmychadlu/kompresoru kravskej výkon, ale krouťák díky malýmu objemu motoru nestojí za nic.
Sedne do toho padesátikilová dívenka a jede to, ale nakoupí, a to aby ji člověk do kopce snad tlačil. A navíc to žere.
Míval jsem Uno 75i.e SG, tedy jednapětku. Když jsem chtěl, jelo za 5l/100km, ale jak jsem na to šlápnul, řidiči těchhle nadopovaných mravenců neměli šanci. A kdyby to neshnilo (taky najeto 320.000km), tak s tím trhám asfalt doteď.
Ale všiml jsem si, že když ve městě jedu sotva 50km/h, žere to o poznání víc, jak když jedu třeba 55km/h (a je to i ekologičtější; ta dřívější šedesátka by se mohla na vybraných místech obnovit). _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15536 Bydliště: Olomouc
Zaslal: ne únor 10 2013, 21:21 Předmět:
Tak ono je to hlavně o tom, že je blbost to strkat do těžšího auta. K malému motoru má být malé auto. Mám dojem, že ani slavná oktávka s 1,6 motorem nejede tak nějak slavně. Raději feldu a motor 1,6.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: ne únor 10 2013, 21:31 Předmět:
Nedávno jsem jel s Oktávkou 1.2 TSI, na vozejku 4 motorky, to mi stačilo- ta škůdka měla koně zjevně z kafilérky, do kopce se to táhlo jak Avie.
Objem prostě nenahradíš, hi-tech subvůfr v 2l bedýnce taky nenahradí starej ARN567 ve 20l bedně. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
No nevím mám s 1.4Tsi najeto něco přes 80tis km nikdy jsem si na nedostatek výkonu nestěžoval a opravdu potáhne od nějakých 1600ot/min. A to víc než benzínové 2.0. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32001 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 10 2013, 23:14 Předmět:
kbulda napsal(a):
Objem ničím nenahradíš.
Vytesat, vyzlatit a chodit se k tomu klanět. Případně i vytetovat na čelo všem €urohujerům prosazujícím downsizing - klidně i olovem... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: ne únor 10 2013, 23:18 Předmět:
rezis napsal(a):
No nevím mám s 1.4Tsi najeto něco přes 80tis km nikdy jsem si na nedostatek výkonu nestěžoval a opravdu potáhne od nějakých 1600ot/min. A to víc než benzínové 2.0.
Tak jsi nikdy neměl pořádný auto, zkus třeba Alfu Romeo 75 2.0 TwinSpark
kbulda napsal(a):
Objem ničím nenahradíš.
Moje slova
EKKAR napsal(a):
kbulda napsal(a):
Objem ničím nenahradíš.
Vytesat, vyzlatit a chodit se k tomu klanět. Případně i vytetovat na čelo všem €urohujerům prosazujícím downsizing - klidně i olovem...
Ale vždyť je olovo tak toxický! Ač je přírodní, škodí přírodě, navíc se usazuje v organismu - ještě teď mám v pajšlu broky, jak jsem šlukoval výpary při pájení! _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32001 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po únor 11 2013, 0:24 Předmět:
Já myslel spíš na "tetování" kalibrem 9x19 Para a podobným... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: po únor 11 2013, 6:25 Předmět:
Když pominu vše co tady bylo řečeno, emise v otáčkách to má jako š120 se sytičem a hlavně bude hodně ekologické, když ten motor vydrží 250tis. km a bude na odpis. Ford u svého 3válcového 1litru, dopovaného turbem, který cpou do Mondea, udává životnost 240tis. km.....
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: po únor 11 2013, 8:39 Předmět:
No, já osobně viděl feldy s 650tis. km a na LPG, takže ten blbý OHV motor s 3x uloženou klikou zas tak blbý nebyl . On byl taky léty piplaný a upravovaný od š1000MB do konce výroby feldy .
Nejsmutnější je, že donedávna nebyl problém koupit ojetinu se 150tis. km a sloužila ke spokojenosti dalších x let. Ty nové krámy jako ojetina jsou nanic.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Další
Strana 1 z 9
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.