Založen: Nov 11, 2005 Příspěvky: 1064 Bydliště: Hradec Králové
Zaslal: po červen 12 2006, 8:39 Předmět:
Podstatná čidla - lambda sonda, MAF (váha vzduchu) mám nová, ostatní proměřené - senzor škrticí klapky nebo zkouknuté přes diagnostiku s ELM320 (čidlo teploty motoru, teploty vzduchu).
Možná by to poškubnutí mohl dělat EGR ventil, na ten se jestě mrknu. To poškubnutí je v cca 2000 a 2700 otáčkách a vypadá jako když motor místo tahu začne chvíli brzdit, takže možná by to chtělo ještě proklepnout vstřikování (SEFI).
Taky se mi moc nechce věřit, že by byl nějaký zapalovací kabel vadný, ale chtěl jsem to vyloučit.
Nerad bych tady z toho ale dělal fórum o autech, jednalo se mi opravdu o to jak prověřit ty kabely. To PUčko to dokáže?
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: ne červen 18 2006, 10:50 Předmět:
Standa99 napsal(a):
Taky jsem pred 2 mesici menil kabely z Tesly-Blatna (Golf) a spokojenost. Dokonce jsem je koupil o 300,- levneji (nez cena na NETu) u jejich distributura.
A u koho jsi je prosímtě kupoval? Sháním teď taky kabely na gofa,nevíte někdo o prodejně v Brně a okolí ? _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Založen: Feb 09, 2005 Příspěvky: 236 Bydliště: Krkonoše
Zaslal: ne červen 18 2006, 13:51 Předmět:
Nevim co máš za auto ,ale u OCTAVIA 1,6 100k jsem měl problém asi podobný studená nedržela otáčky někdy zhasla výkon při teplém motoru Ok. Výměna kabelů, lamda sonda,svíčky, fitr vzduchu a test na BOSCH stolici vše za mnoho peněz a výsledek nula. Autorizované servisi si mazali kapsu a já jen platil.
Musel jsem na problém přijít sám, otevřel jsem haupnu a poslouchám motor jak pravidelně nepravidelně běží a tu se mi zdá jako bych slyšel slabé posykávání nebo jak to mám nazvat.
Závada na těsnění sacího potrubí na blok motoru po výměně motor šlapal jako hodinky (těsnění viditelně poškozené).
Kabel musí mít max 7 k ohmů.
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: po červen 19 2006, 10:15 Předmět:
Klasika. Tohle se dá snadno poznat,buď se položila namočená hadra na sání,nebo se na ně stříklo sříkačkou a na chodu motoru se pozorovalo co to s ním dělá. Ještě se to podobně skouší benzínem a sledují se emise.
Poradí mi někdo kde koupit v Brně ty kabely Tesla Blatná ?? _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Zaslal: po červenec 09 2007, 13:12 Předmět: Re: Test zapalovacích kabelů
Nagant napsal(a):
Nevíte někdo, jak přesně otestovat nebo změřit zapalovací kabely zážehového motoru, zda jsou plně funkční?
Jaký je přesně mechanismus poškození kabelu - tedy čím a jak se kabel poškodí?
Mne niekto radíl odstaviť auto v naproste tmě, otvoriť kapotu a naštartovať...keď je porušená izolacia - kable v tých miestach "svietia".
Neskušal som to. Ale dava to logiku.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19557 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: po červenec 09 2007, 14:33 Předmět:
DjRix napsal(a):
Klasika. Tohle se dá snadno poznat,buď se položila namočená hadra na sání,nebo se na ně stříklo sříkačkou a na chodu motoru se pozorovalo co to s ním dělá. Ještě se to podobně skouší benzínem a sledují se emise.
Poradí mi někdo kde koupit v Brně ty kabely Tesla Blatná ??
.... jednalo se mi opravdu o to jak prověřit ty kabely. To PUčko to dokáže?
To PUčko není zákon, ale má jednu výhodu, že ukáže ještě hodně vysoký odpor. Spousta svíček pálí celkem spolehlivě i s přerušeným jádrem, pokud toto přerušení není delší, než asi 4 mm. Ale kilovoltem to ještě prorazit nejde. To PU se hodí hlavně v počátku, kdy je kabel na odchodu (takříkajíc ještě mezi dveřmi) - při pohybu kabelem se mění odpor například od 5 do 200 kiloohmů. Za jízdy to nemusí ještě vadit, nebo naopak se to projeví nedostatečnou energií jiskry, která obohacenou směs při akceleraci nestíhá zapálit a svíčka se uleje.
Smozřejmě existují vhodnější měřidla pro testování vn uhlíkových kabelů, ale ta PU130 se mi doma celkem nudila a to, že kabel bude za chvíli v háji, jsem poznal z toho, že při 100V a 500V naměřila odpor přes 200kiloohmů, zatímco při 1kV už nešlo pořádně odpor přečíst, bylo to nanejvýše 50k. To svědčilo o tom, že někde v kabelu visí poslední vlásek jádra nebo je tam už odpařená vodivá vrstvička.
Máte někdo zkušenosti s levnějšími sadami zapalovacích kabelů, např. Starline?, vyplatí se koupit dražší nebo na kabelech není co zkazit? Ptám se proto že potřebuji nové a na mého Opla astra stojí sada značkových (Valeo, Bosch) cca 1500 - 2000kč, zatímco Starline cca do 500kč. Pak je ještě alternativa objednat v tesle Blatná jak už tady někdo psal - tam je mají také cca do 500kč.
sr71 starline je privátní značka Auto kelly a je to docela riziko od nich něco koupit protože nevíš kdo to vyrábí něco od nich je hodně velký šmejd a něco zase překvapivě kvalitní výrobek. Kup radši ty od Tesly a tady máte odkaz na stránky kde mají taky hodně zajímavý ceny třeba si tu něco vyberete http://www.autodily-cardo.cz/-5/
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: st únor 10 2016, 12:11 Předmět:
Já kupoval do Toyoty originální kabely za 2700,- nicméně fungují už šestnáctý rok (ty předchozí někdo dokurvil).
Na tu Teslu jsou většinou dobré reference, jen jednou jsem zaslechl cosi o příliš krátkém kabelu.
Starline asi radši ne, ať už se jedná o cokoliv. To jsou ND do auta, které potřebuju rychle prodat a musí být kompletní
A nakonec... kolik je cena originálu v porovnání s jednou plnou nádrží.....?
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.