Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: čt září 12 2013, 10:49 Předmět:
Jimmi2 napsal(a):
Tatramáčku, kolik Ti to orientačně točí při, řekněmě, stotřiceti (nejlépe podle GPS)? Jestli Ti třeba neproměřuje otáčkoměr.
Jinak většina japonských víceventilů má opravdu krouťák posunutý dost nahoru a do určitých otáček prostě nezrychlí. Zato Ti nezdechne motor při předjíždění a prudkém navýšení otáček, jako v osmiventilové oktávce.
Ovšem není to úplné pravidlo, některé japonské šestnáctiventily byly naopak nastaveny dost podobně jako konzervativní "koncernové" osmiventily. Lišilo se to jen nižší spotřebou.
Na šestku lehce přes 3000 otáček.. Třeba to tak opravdu má bejt a zabývám se tu nesmyslnými věcmi _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: čt září 12 2013, 11:06 Předmět:
Na petku opravdu netusim. Tatik dava na dalnici sestku nekdy pri 90km/h.. Prave ze ten motor moc netoci. Spise podtaci Ale zkusim se ho zeptat _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: čt září 12 2013, 13:44 Předmět:
Zase jestli to na šestku má jen tři tisíce, tak je to asi v pořádku.
Ono to zrychlení na vysoký zařazený stupeň celkově japonci nemají rádi. Souvisí to asi se spotřebou a exhalacema. Neprotestuje, ale nepřidá. Prostě musíš podřadit a vytočit. Přitom všem ani zdaleka nemusí být plyn na podlaze a odezva je okamžitá.
Zato se japonskému autu nikdy nestane, že mu při sešlápnutí pedálu plynu vypadne z výfuku několik briket
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: čt září 12 2013, 14:07 Předmět:
Dekuji Jimmy. Verim ze Mazdicka je zaruka spolehlivosti. Pred dva dny technicka.. Najeto necelych 89000 a auto komplet bez zavad _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: pá září 13 2013, 14:52 Předmět:
90 tisíc je nové auto. Pokud není potřikráte stočený tachometr. Ale japonci většinou těma technickejma procházejí i při vysokém věku a velkém nájezdu kilometrů. Musím zaklepat na dřevo
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: po březen 17 2014, 15:50 Předmět:
Ahojte.
Dovolte abych pripsal par postrehu z provozu vozu.
Auto mam nyni pujcene,jezdim s nim za 6.8ltr- prumer po meste do prace...
Jinak nemam problem jezdit za 6.4 ltr ale to tachometr neprekroci 100km/h a jizda vicemene mimo mesto. Pokoril sem pred dvema dny 100 000 km - auto je skvele - jen trosku papka olej. Cca pul litru na 10 000km. U Seatu nedolivam. V navodu Mazdy je psano pri agresivni jizde i 1ltr/1000 km.
Chci se jeste zeptat. Motor ma retezove rozvody... Zitra jdu na myti interieru,motoru a karoserie. Proste komplet ocista.
Majitel firmy ktera mi bude auto cistit (firma pusobi na trhu 16let ) mi rek ze aby bylo zaruceno totalni vyschnuti interieru,ze auto musi nechat cca 1-2 hod topit - skrz studene pocasi.. Davam ho zitra v osm rano a prebiram pozitri v devet rano...
Uskodi nejak retezu a napinakum tak dlouhy beh motoru na volnobeh ? Doufam ze ty rozvody neselzou jako u hovno To Pojede u Fabky...
I kdyz ten dvoulitr je jina mira spolehlivosti. Dekuji za odpovedi. _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31989 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út březen 18 2014, 7:09 Předmět:
Pokud ten motor má v pořádku olejovou pumpu = ani na volnoběh neproblikává kontrolka mazání, nemůže mu to topení na volnoběh na místě uškodit = olej má i na volnoběh dostatečněj tlak k tomu, aby natlačil napínák řetězu do funkční polohy. Zapínat topení na plno a k němu klimu je blbost - platit to může jedině v případě současně zapojený i výhradně vnitřní cirkulace, kdy klima "vymražuje" ze vzduchu nasávanýho z interiéru odpařenou vlhkost. Jenže něco za něco - ta klima bude zase zatěžovat motor a protože potřebuje chladit výměník, bude i funět sahara v čumáku. Celkově pak auto bude žrát skoro 1,5 litru za hodinu, protože jak sahara, tak klima potřebuje ke svojí funkci výkon odebíranej z motoru. Daleko jednodušší a na spotřebu lacinější je nechat jen topení na maximum, nastavit foukání k podlaze a nechat auto blafat se zavřenýma dvařma i okny - když se okna začnou zamlžovat, všecko na 5 minut otevřít dokořán a nechat vyvětrat ohřátej vzduch nasycenej párou a pak zase zavřít. Ano, musí se o to člověk starat manuálně, ale spotřeba bude zhruba poloviční... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: ne květen 25 2014, 7:32 Předmět:
Chlapi. Prosim Vas. Blizi se 105 000km - bude vymena oleje po 15t,svicek a chtel bych zkontrolovat klimu. Jak casto by se melo menit chladivo ? Pripadne doplnit... _________________ Audaces fortuna iuvat
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.