Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Superb I TDI PD vs. Mazda 6 2.0i
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6080
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: čt září 12 2013, 10:45    Předmět: Citovat

tatramacek napsal(a):
...Napíši dotaz sem: http://www.steinberger.cz/cz/7-osobni-auta/36-mereni-vykonu.html - a uvidí se...
Co by ti napsali - že u nich stojí proměření výkonové křivky na válcích 1500.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt září 12 2013, 10:49    Předmět: Citovat

Jimmi2 napsal(a):
Tatramáčku, kolik Ti to orientačně točí při, řekněmě, stotřiceti (nejlépe podle GPS)? Jestli Ti třeba neproměřuje otáčkoměr.
Jinak většina japonských víceventilů má opravdu krouťák posunutý dost nahoru a do určitých otáček prostě nezrychlí. Zato Ti nezdechne motor při předjíždění a prudkém navýšení otáček, jako v osmiventilové oktávce.
Ovšem není to úplné pravidlo, některé japonské šestnáctiventily byly naopak nastaveny dost podobně jako konzervativní "koncernové" osmiventily. Lišilo se to jen nižší spotřebou.

Na šestku lehce přes 3000 otáček.. Třeba to tak opravdu má bejt a zabývám se tu nesmyslnými věcmi Wink

_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: čt září 12 2013, 11:02    Předmět: Citovat

Aha, to má šest stupňů..... a kolik tak na pětku?
Já myslím, že opravdu plašíš. Japonci chtějí víc točit a řadit, ale odvděčí se zase jinak.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt září 12 2013, 11:06    Předmět: Citovat

Na petku opravdu netusim. Tatik dava na dalnici sestku nekdy pri 90km/h.. Prave ze ten motor moc netoci. Spise podtaci Sad Ale zkusim se ho zeptat Wink
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: čt září 12 2013, 13:44    Předmět: Citovat

Zase jestli to na šestku má jen tři tisíce, tak je to asi v pořádku.
Ono to zrychlení na vysoký zařazený stupeň celkově japonci nemají rádi. Souvisí to asi se spotřebou a exhalacema. Neprotestuje, ale nepřidá. Prostě musíš podřadit a vytočit. Přitom všem ani zdaleka nemusí být plyn na podlaze a odezva je okamžitá.
Zato se japonskému autu nikdy nestane, že mu při sešlápnutí pedálu plynu vypadne z výfuku několik briket Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt září 12 2013, 14:07    Předmět: Citovat

Dekuji Jimmy. Verim ze Mazdicka je zaruka spolehlivosti. Pred dva dny technicka.. Najeto necelych 89000 a auto komplet bez zavad Wink
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: pá září 13 2013, 14:52    Předmět: Citovat

90 tisíc je nové auto. Pokud není potřikráte stočený tachometr. Ale japonci většinou těma technickejma procházejí i při vysokém věku a velkém nájezdu kilometrů. Musím zaklepat na dřevo Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: pá září 13 2013, 15:50    Předmět: Citovat

Tachometr stoceny neni. Je pet let stara... Stav odpovida kilometrovemu najezdu Wink
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: po březen 17 2014, 15:50    Předmět: Citovat

Ahojte.
Dovolte abych pripsal par postrehu z provozu vozu.
Auto mam nyni pujcene,jezdim s nim za 6.8ltr- prumer po meste do prace...
Jinak nemam problem jezdit za 6.4 ltr ale to tachometr neprekroci 100km/h a jizda vicemene mimo mesto. Pokoril sem pred dvema dny 100 000 km - auto je skvele - jen trosku papka olej. Cca pul litru na 10 000km. U Seatu nedolivam. V navodu Mazdy je psano pri agresivni jizde i 1ltr/1000 km.
Chci se jeste zeptat. Motor ma retezove rozvody... Zitra jdu na myti interieru,motoru a karoserie. Proste komplet ocista.
Majitel firmy ktera mi bude auto cistit (firma pusobi na trhu 16let ) mi rek ze aby bylo zaruceno totalni vyschnuti interieru,ze auto musi nechat cca 1-2 hod topit - skrz studene pocasi.. Davam ho zitra v osm rano a prebiram pozitri v devet rano...
Uskodi nejak retezu a napinakum tak dlouhy beh motoru na volnobeh ? Doufam ze ty rozvody neselzou jako u hovno To Pojede u Fabky...
I kdyz ten dvoulitr je jina mira spolehlivosti. Dekuji za odpovedi.

_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33987
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po březen 17 2014, 16:01    Předmět: Citovat

Neuskodi.
Inak na vysusenie je najlepsie nastavit najvyssiu teplotu a k tomu zapnut klimu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: po březen 17 2014, 16:11    Předmět: Citovat

Dekuji Ti.
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út březen 18 2014, 7:09    Předmět: Citovat

Pokud ten motor má v pořádku olejovou pumpu = ani na volnoběh neproblikává kontrolka mazání, nemůže mu to topení na volnoběh na místě uškodit = olej má i na volnoběh dostatečněj tlak k tomu, aby natlačil napínák řetězu do funkční polohy. Zapínat topení na plno a k němu klimu je blbost - platit to může jedině v případě současně zapojený i výhradně vnitřní cirkulace, kdy klima "vymražuje" ze vzduchu nasávanýho z interiéru odpařenou vlhkost. Jenže něco za něco - ta klima bude zase zatěžovat motor a protože potřebuje chladit výměník, bude i funět sahara v čumáku. Celkově pak auto bude žrát skoro 1,5 litru za hodinu, protože jak sahara, tak klima potřebuje ke svojí funkci výkon odebíranej z motoru. Daleko jednodušší a na spotřebu lacinější je nechat jen topení na maximum, nastavit foukání k podlaze a nechat auto blafat se zavřenýma dvařma i okny - když se okna začnou zamlžovat, všecko na 5 minut otevřít dokořán a nechat vyvětrat ohřátej vzduch nasycenej párou a pak zase zavřít. Ano, musí se o to člověk starat manuálně, ale spotřeba bude zhruba poloviční...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: st březen 19 2014, 12:17    Předmět: Citovat

Výsledek stojí za to,auto je v pořádku Wink


Mazda.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Mazda.jpg
 Velikost:  35.63 kB
 Staženo:  70 krát


_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: ne květen 25 2014, 7:32    Předmět: Citovat

Chlapi. Prosim Vas. Blizi se 105 000km - bude vymena oleje po 15t,svicek a chtel bych zkontrolovat klimu. Jak casto by se melo menit chladivo ? Pripadne doplnit...
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: ne květen 25 2014, 12:21    Předmět: Citovat

Ako casto menis chladivo doma v chladnicke ci klime? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další
Strana 20 z 24

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund