Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Bliká kontrolka mazání a pípá nějaký pizo repro (přesunuto)
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lepo



Založen: Apr 01, 2006
Příspěvky: 243

PříspěvekZaslal: ne duben 30 2006, 15:19    Předmět: Bliká kontrolka mazání a pípá nějaký pizo repro (přesunuto) Citovat

Úplně to sem až tak nepatří, ale přesto se ptám? GOLF III 1,9TD při rychlosti nad 120 km začne pípat nějaký piezo repro a bliká kontrolka mazání. Nikdy před tím to nedělalo. Nemáte podobnou zkušenost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
libor22



Založen: Mar 11, 2006
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: ne duben 30 2006, 16:30    Předmět: kontr. oleje Citovat

Takže: předpokládám že oleje máš dost

původ závady:
-nízký systémový tlak oleje při vysokých otáčkách (olej.čerpadlo vadné nebo ucpané
-špatný - hustý olej čerpadlo jej nestíhá tlakovat
-špatný(viskozita) olej někdy stačilo vyměnit za méně kvalitní a bylo po problému
-nabourané tlakové čidlo oleje

Asi bych zkusil podívat se na ten olej e nechal si změřit provozní tlak oleje
a budeš vidět odkud vítr vane. A nebo pokud si troufneš sundej vanu apodívej se na koš olejového čerpadla pokud je zanešen je to jasné

Libor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5227

PříspěvekZaslal: ne duben 30 2006, 17:00    Předmět: Citovat

Pozor na ty oleje. Třeba není moc pravda že syntetika je nejlepší. Do některých se vůbec lít nesmí. Zkus zjistit jaký olej doporučuje výrobce. Nemáš někde podřený kabel od čidla a nápor větru ho příitlačí na kostru?
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mety



Založen: Mar 06, 2005
Příspěvky: 634
Bydliště: Planeta Zem

PříspěvekZaslal: po květen 01 2006, 7:04    Předmět: Citovat

Alebo si vymeň olej,možno je už opotrebovany Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
paran



Založen: Mar 28, 2004
Příspěvky: 85
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: po květen 01 2006, 12:04    Předmět: Re: kontr. oleje Citovat

libor22 napsal(a):

původ závady:
-špatný - hustý olej čerpadlo jej nestíhá tlakovat
Libor


s tim bych si dovolil nesouhlasit je to opacne cim ridci olej tim mensi tlak oleje a naopak. Samozrejme pokud nejde o hustotu vazeliny......

jeste bych doplnil vseobecne:
>syntetiky a polosyntetiky ridci ale lepsi mazaci schopnosti- nove motory
>mineraly hustejsi konzistence a tim padem vhodnejsi pro opotrebovane motory.
Zduraznuji jen vseobecne voditko.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jave



Založen: Nov 26, 2005
Příspěvky: 1602
Bydliště: jizni cechy

PříspěvekZaslal: po květen 01 2006, 15:31    Předmět: Citovat

Bracha ma neco podobneho, auto delsi dobu stalo. Je mozne, ze by kvalitni (plna syntetika) treba zvodnatel? Nebo co Myslite, olejovy filtr? Tedy kdyz se delsi dobu nejezdilo. Brzo to zkusime a uvidime.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po květen 01 2006, 15:41    Předmět: Re: kontr. oleje Citovat

paran napsal(a):
libor22 napsal(a):

původ závady:
-špatný - hustý olej čerpadlo jej nestíhá tlakovat
Libor


s tim bych si dovolil nesouhlasit je to opacne cim ridci olej tim mensi tlak oleje a naopak. Samozrejme pokud nejde o hustotu vazeliny......
.


Ehm,s tím bych si dovolil zase nesouhlasit já,u Golfa je čidlo jedno na olej filtru,a druhý navrchu na hlavě,to kontroluje olej právě při vyžších otáčkách motoru. Při velké hustotě oleje jej čerpadlo málo nasává a nedotlačí jej ač nahoru k vačce. To samé ovšem platí i u přílíš řídkého oleje. Obecně Golfy jsou dost citlivý na olej,alespoň benzíňáky.

_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jave



Založen: Nov 26, 2005
Příspěvky: 1602
Bydliště: jizni cechy

PříspěvekZaslal: po květen 01 2006, 15:51    Předmět: Re: kontr. oleje Citovat

DjRix napsal(a):
paran napsal(a):
libor22 napsal(a):

původ závady:
-špatný - hustý olej čerpadlo jej nestíhá tlakovat
Libor


s tim bych si dovolil nesouhlasit je to opacne cim ridci olej tim mensi tlak oleje a naopak. Samozrejme pokud nejde o hustotu vazeliny......
.


Ehm,s tím bych si dovolil zase nesouhlasit já,u Golfa je čidlo jedno na olej filtru,a druhý navrchu na hlavě,to kontroluje olej právě při vyžších otáčkách motoru. Při velké hustotě oleje jej čerpadlo málo nasává a nedotlačí jej ač nahoru k vačce. To samé ovšem platí i u přílíš řídkého oleje. Obecně Golfy jsou dost citlivý na olej,alespoň benzíňáky.


Cili zcela hypoteticky. Kdyby byl olej v poradku a jen spatne pracoval olejovy filtr, tak by to take pipalo ze? Diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po květen 01 2006, 16:17    Předmět: Citovat

Toto vpodstatě nastat nemůže,výrobci s tím počítají a pokud se ucpe olejový filtr,tak je buď přímo ve filtru,nebo v motoru přetlakový obtokový ventil,který při nárustu tlaku nad určitou mez vyřadí filtr z okruhu mazání. Pokud by tam toto nebylo a filtr se ucpal,tak s největší pravděpodobností exploduje a nahodí ti celej motor olejem. Zubový čerpadlo v motoru totiž dokáže olej tlačit klidně i 40ti barama. Na to tam je jiný přetlakový ventil,který při ucpání systému mazání olej hned za čerpadlem vrací do vany,na Š120 klasická porucha,většinou to bývá kulička pod pružinkou,ta se unaví a klesne tlak při kterém tento ventil otvírá.
_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jave



Založen: Nov 26, 2005
Příspěvky: 1602
Bydliště: jizni cechy

PříspěvekZaslal: po květen 01 2006, 18:58    Předmět: Citovat

Policajt je novy, kabel vymeneny. Nevim zda uz to Lepo nevyresil, ale my tedy zkusime kompletni vymenu oleje i s filtrem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nagant



Založen: Nov 11, 2005
Příspěvky: 1064
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út květen 02 2006, 9:44    Předmět: Citovat

Pokud se jedná o výměnu oleje, držel bych se přesné specifikace oleje dle předpisu výrobce vozu, samozřejmě k přihlédnutím k tomu, co bylo v motoru předtím.
Tou specifikací mám na mysli normu výrobce vozu, kterou má olej splňovat (např. VW 506.00, VW 506.01 apod.) To se zjistí z příručky vozu, je dobré konzultovat se spolehlivým značkovým servisem (zda praxí nedošlo ke změnám) a s vlastníky stejného auta.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kutil 2



Založen: Feb 17, 2006
Příspěvky: 64

PříspěvekZaslal: út květen 02 2006, 12:04    Předmět: Re: kontr. oleje Citovat

libor22 napsal(a):
Takže: předpokládám že oleje máš dost

původ závady:
-nízký systémový tlak oleje při vysokých otáčkách (olej.čerpadlo vadné nebo ucpané
-špatný - hustý olej čerpadlo jej nestíhá tlakovat
-špatný(viskozita) olej někdy stačilo vyměnit za méně kvalitní a bylo po problému
-nabourané tlakové čidlo olej
Libor


V podstatě OK,ale zkus filtr už jsem to měl dvakrát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: st květen 03 2006, 12:00    Předmět: Citovat

Hod to na VAG a uvidis co tam mas za zavadu. A potom mozes nieco menit a riesit
_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
kutil 2



Založen: Feb 17, 2006
Příspěvky: 64

PříspěvekZaslal: st květen 03 2006, 12:12    Předmět: Citovat

VAG Golf III a mazání.Dovol abych se Laughing Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Codec



Založen: Jun 03, 2005
Příspěvky: 67

PříspěvekZaslal: st květen 03 2006, 12:35    Předmět: Citovat

kutil 2 napsal(a):
VAG Golf III a mazání.Dovol abych se Laughing Laughing Laughing
si nejaky chytry , aj ten prispevok MS 303 ziari tvojim prehladom o komunikacii v aute ...... hlavne ze tu mudrujete
_________________
Codec
mkservis@mkservis.sk
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund