Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Spínání vstřiku u benzín. motoru, jak vyřešit tento problém
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poradna
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sonyr



Založen: Apr 11, 2012
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 5:47    Předmět: Spínání vstřiku u benzín. motoru, jak vyřešit tento problém Citovat

Předem se omlouvám za neodborné vyjadřování. Chtěl bych touto cestou požádat nějakého odborníka a poradit jak nejjednodušeji sestavit obvod. Popíšu situaci a požadavek.

Mám spotřebič který je trvale připojen na plus. Impulzy které ho spínají chodí mínusem. Lze nějak jednoduše vyřešit prodloužení tohoto impulzu řádově 10 až 20%? Napětí 12V. Předem děkuji i za nasměrování...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7939
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 5:58    Předmět: Citovat

Málo informací!! jaký proud? zapojení obvodu, který určuje délku impulzu? čím je proud spínán?
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sonyr



Založen: Apr 11, 2012
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 6:05    Předmět: Citovat

Proud je spínán jednotkou motoru. jedná se mi o spínání vstřiku u benzínového motoru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15518
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 6:12    Předmět: Citovat

Zkus ještě napsat důvod, proč to chceš prodloužit o 10-20 %. Řídí si to jednotka, takže určitě úpravou v ní, ale mám dojem, že máš jiný problém.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 6:44    Předmět: Citovat

Chce prostě tímhle tuzingem dostat ze starý Fiesty 300 koní Very Happy
Já bych ty trysky nechal furt otevřený, ať to tam teče proudem Very Happy

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 6:47    Předmět: Citovat

Na prodloužení vstřiku pro spalování lihového paliva se prodává originál set , prý za několik set a jen nastrčíš přímo na konektory vstřikovacích trysek . Asi by ti i stačilo zadat do google prodloužení vstřiku .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 6:57    Předmět: Citovat

U lihobenzínu je ale taky potřeba upravit předstih, protože oproti benzínu má lihobenzín o dost delší hoření.
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12464

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 7:02    Předmět: Citovat

sonyr napsal(a):
...Mám spotřebič který je trvale připojen na plus. Impulzy které ho spínají chodí mínusem. Lze nějak jednoduše vyřešit prodloužení tohoto impulzu řádově 10 až 20%? Napětí 12V....

Třeba takto:



prodloužení.png
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  prodloužení.png
 Velikost:  11.75 kB
 Staženo:  133 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4507
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 18:52    Předmět: Citovat

Nejako sa mi to nepozdava.... On potrebuje ak trva 10 ms abyvstrik trval 11ms. Ak 100ms tak 110ms a toto to nesplna.... Ci?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 20:13    Předmět: Citovat

Pokud to teda řídí nějaká jednotka, jako že ano, proč nepřeprogramovat přímo ji? Podobná pomocná jednotka dřív existovala (nebo pořád existuje?) na nejjednodušší čiptuning, prostě prodlužovala vstřik. Ale jestli proporciálně, to nevím..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rolandt



Založen: Jan 11, 2009
Příspěvky: 134
Bydliště: vychod slovenska

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 22:26    Předmět: Citovat

tych 10 az 20 perc. by sa dal vyriesit skor zvysenim tlaku paliva.
tie ms sa pohybuju tak 2,5 az 7,4 ms a tu pridavat tie percenta?
ak sa zvysi tlak paliva to by sa mohlo aj nastavit, alebo pouzit ine cerpadlo s vyssim tlakom...
ak sonyr napise o ake auto a aky motor sa jedna, aby sa dalo zistit ako je motor riadeny, a tak hladat riesenie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
procesor



Založen: Oct 02, 2009
Příspěvky: 5286
Bydliště: PO

PříspěvekZaslal: st duben 11 2012, 23:33    Předmět: Citovat

Pokiaľ sa jedná o predĺženie ide to zo zdrojom prúdu, ktorý nabíja kondenzátor a potom zdroj prúdu, ktorý tento kondenzátor vybíja. Pomerom týchto zdrojov prúdu sa dá docieliť výstupný impulz predlĺžený o požadované %.
Dnes sa to robí mikrokontrolerom, aj skrátenie. Toto sa dá realizovať oneskorene o jednu otáčku motora.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonyr



Založen: Apr 11, 2012
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: čt duben 12 2012, 5:31    Předmět: Citovat

Je to 1.4 MPI 50Kw Fábie...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
voodoo400



Založen: Dec 23, 2009
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: čt duben 12 2012, 5:32    Předmět: Citovat

a má to vôbec význam predlžovať vstrek mimo RJ?
Nestane sa náhodou to, že RJ môže zistiť cez lambda sondu presýtenú zmes a ten vstrek o to predĺženie skráti a výsledok bude rovnaký?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonyr



Založen: Apr 11, 2012
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: čt duben 12 2012, 5:40    Předmět: Citovat

Ideální by bylo upravit toto v jednotce. Jenže u tohodle musí šváb ven. Na to nejsem vybaven. Jedná se mi o jízdu na ethanol. Prodávají se jednotky které se vloží jen mezi vstřik a jednotku. A funguje to... Změnu předstihu jak to tu už někdo psal obstará snímač klepání. Jen je potřeba zvýšit poměr směsy. Vpodstatě to jede na čistej ethanol již teď jen to v určitých otáčkách pocukává. Z toho plyne že to je poměrem kyslík palivo. Když se tam přidá zhruba 10l naturálu do plné nádrže cca 50l jede to bez problémů. Takže by třeba nebylo potřeba přidávat ani 20% třeba jen 5%. Jinak naměřená spotřeba od plna do plna 8.3l/100 Ježděno střídačkou město dálnice. Takže nebude problém to dostat pod 8l/100.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poradna Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.21 sekund