Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3475 Bydliště: SK
Zaslal: po leden 02 2012, 11:02 Předmět:
To Petr HK,teraz si robim vypis z vasich odpovedi a Tebe sa musim VELMI podakovat, lebo tak, ako si to napisal ,musi kazdy pochopit.Dnes to pojdem pomali odskusavat 1./poistky,2./benzin preco neide do valcov,3./iskra
Spytam sa: A./ kolko by trvalo vybratie motorceka z nadzi
B./vybera sa z vrchu,
C./sitko sa vybera inac ako motorcek,zo spodu
D./ relatko kde najdem.
Kto vie, moze prosim napiste.Vdaka,vonku je slnecno a pohoda,mam chut robit to!!!
O neaky cas sa pridem mrknut.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18667 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po leden 02 2012, 11:09 Předmět:
S tebou je to jak s kozou na ledě . Naco by jsi demontoval celé čerpadlo , když stačí odpojit hadici !!!!!!!!!!!!!! Zapneš zapalování a musí pár vteřin čerpat . Až tu výtlačnou hadici odpojíš , tak si tam dej kus jiné hadice do nějaké plechovky . Ale sakra nejdříve všechny pojistky !!!!
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3475 Bydliště: SK
Zaslal: po leden 02 2012, 15:28 Předmět:
Bobobo,hadica benzinova sa neda stiahnut ,je to nerozoberatelne.Chcem pozriet ci tam nieje bordel,aby za mesiac neostal niekde na ceste.Mam cas som doma.Bol som zhanat to trafo ,ale nemam ho
Co som zistil:prve som pozrel kable a poistky.Jeden zvazok som nasiel co uz trcal drot,a mohol sa aj opriet o kostru,to som iba obtiahol izolackov.Jedna poistka č.19 /30A odpalena.
1./Pytam sa, co je na nu zapojene to tafo,len tak neodysla,po vymene sme startovali a neodysla uz poistka,alebo mozete mi dat zapojenie spotrebicov na vsetky poistky ?
2.Motorcek ide ,len neviem ci zastal po natlakovani ,lebo sused musel ist prec a ptreto som na to zabudol dat pozor,tak ma nezozerte.Skusim este ked niekto pojde okolo.
3./ iskra neide z trafa ci co to je do stredu rozdelovaca/je tam toto vyrobca Telefunken, 3BO 311 209 VWTE1 010/95 Ani som neskusil este ci je na konektore /dvoch krajnych hrubich/12V pri starte.Aj to potom skusim.Vyzera to na to trafo,ze.
Ten motorcek ako sa vybera,dostal som sa k nemu, len ten vrchnak neviem ako dat dole, jetam vela bordelu na nom,ci sa to musi povysavat aby nepopadalo do nadrzi,alebo to ma zvisene hrdlo a nic nehrozi.Nechcem skusat ak mi poviete.O chvilu budem pokracovat co som nameral
Tiktak,
nahral som tu na upload knihu-VW GOLF 3 BENZIN-"JAK NA TO"
Najdes tam kopec postupov,schemy zapojenia,popis poistiek,atd...Velmi dobra kniha pre kutila.Myslim,ze ti pomoze ju prestudovat...
Uz si sa pokusil zohnat niekoho s diagnostikou?
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3475 Bydliště: SK
Zaslal: po leden 02 2012, 23:23 Předmět:
dudo02,si fakt frajer ,ked si nam to poslal.Si u mna , slnkom obdarenym krajom v lete vzdy vytany!Nezabudnem na to.
Nikto sa nevyjadril ku tej vybitej poistky,ani ja to doteraz neviem,kedze som to nestiahol.Staci klik na Download a ulozit ze?Diagnostiku som nezhanal,neni love verte mi,ja ked pomaham tak len satarmo,neake naturalie.Syn popri zam. studuje a nema ani cent do auta,takze takto svojpomocne to musim ja robit.Aj teraz spi,od piatej je hore a prisiel pred siedmov domov,cely den musi byt vonku ,presuvat sa kde mu nariadia.
Vecer som meral aj napatia na pinoch trafa ma oznacenie este raz to napisem:od telefunken nemenene dosial,3BO 311 209 VWTE1 ,010/95.Sused na Citroene mi ukazal, ze ma ku malemu trafu aj tyristor na chladici.To z felicii rok vyr.1994-5 zozenieme skor na vyskusanie.Mozete mi niekto z mechannikov 100%povedat ,ci sa bude dat pouzivat potom aj na stalo to z Felicii,alebo co by som mal zohnat ?
Toto som nameral vecer:1./ Najprv skusane ziarovkov: kostra a cierny krajny z troch pinov poloha č.1 ziarovka zasvietila za asi tri sek.rele vyplo.Merakom pri startovani kleslo na 9,5V
2./Merakom merane uzatvaranie vstrekovania na pinoch oboch voci kostre pri starte klesne tiez na 9,5V.
Na ten inzerat neprisla odpoved,urcite z neho nepredaju par dobrych veci a ostane im ostatne.Na tom aute je aj tak uz len dobrych zopar veci,naraz poskodil urcite aj obal motora,alternator.Kto moze skuste nieco pomoct na co sa pytam.Zajtra chcem to cerpadlo vybrat,filter ci sitko vycistit,aby zapar dni nebol z toho opat problem.
Budem zhanat niekde to trafo,napiste ale ake mi doporucujete,vdaka.
Naposledy upravil tiktak1953 dne pá květen 09 2014, 5:33, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3475 Bydliště: SK
Zaslal: út leden 03 2012, 0:28 Předmět:
dudo02, faááákt vinikajuca vcicka,tlaci to tiez krasne cisto,neviem co som Ti dlzny!Velmi si to vazim,hadam sem na Slovensko zavytas?Este raz moc a moc diky!
Zbadal som ,ze poistky osadenie nesedi na viacerych miestach.Tiez si myslim ze prepalena poistka na pozicii č.19 mohla byt len tak strcena,lebo tu v scheme je na tejto pozici č .19 ze neobsadene.
Ked stava do trafka ide,aj cerpadlo tak by ma ta prepalena poistka.......nemusela zaujimat,ked je tam uz dobra.Tu je aj ze poistky 22,23 neobsadene a my ich mame obsadene.Vie niekto z technikov viac o tom.Jasne ,ze rozdiely vo vybave ,to jt to potom aj v poistkach,to len tak ....
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3475 Bydliště: SK
Zaslal: út leden 03 2012, 12:24 Předmět:
Potrebujem poradit ,chcem vybrat cerpadlo z nadrzi a ked dviham prirubu uz bez trubiek samo ze,tak nieco drzi!Je to cerpadlo este neako zaistene a treba ho neako uvolnit,to to som nenasiel co.Mozete mi co najskor to napisat,ze ako vybrat vonka snimac a motorcek.co robit ,ako nieco uvolnit,s cim.Do nutra vidiet len neviem co drzi!!!
Chcem pozriet aj ci neni zapchany filter,ten sa da vybrat len spod auta napr v jame garazi.Vdaka pani,budem cakat.
Mam cas,tak to chcem pozriet ci niekde neni uz zasrate nieco ,nie zeby to neslo,tak to pochopte.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3475 Bydliště: SK
Zaslal: út leden 03 2012, 18:52 Předmět:
Dnes som vybral trafo,dal dole z neho ten maly obvod v plaste ,pripajal prerusovane na trafo 5V=/okolo 1A .Merak na 50V str. ukazal rozne, aj 50V.Cez uhlikovy kabel z auta nic,iba cez medany drot ako sa daval volakedy do aut miesto uhlikovych kablov.Otpor cievky trafa bol niekolko Mohm.
Zapojil som to do auta a zase nic.12V napatie v polohe č.1 je v konektore ,aj pri starte,len iskru nedava.
Vytiahol som preto konektor z trafa,zapol kluc do 1.polohhy, pripojil konektor a hodilo dobru iskru na medenom kabli do rozdelova.Pri startovani zase nie.
Je to trafo zle ,alebo to moze robit riadiaca ,ci ochranna elektronika,lebo v aute sa baterka vybera,zapaja .Este ma napadlo ,ci to nemoze robit alternator?
Moze tam byt ten medeny kabel pokial to nebude dobre.
Motorcek cerpadla som nevybral,nevedel som ci tu prirubu /vrchnak/drzia el.droty motprceka alebo co,tak som to nechal tak.Ako keby ten motorcek bol neako zvlastne zaisteny,aj z neho dat dole kable.Ak niekto poradi ,kde to drzi ,zajtra by som ho vybral ,vycistil filter ak sa nemusi menit.Motorcek som zapojil na priamo ,a z nadrzi isiel hnedy benzin.Vy, ze naco ho vybrat.Poradite mi,vdaka.
Založen: Feb 08, 2011 Příspěvky: 99 Bydliště: Karlovarsko
Zaslal: út leden 03 2012, 21:05 Předmět:
studoval si v knize jak na to stranu 50-55 je tam vše o poruchách zapalování i jak to odstranit já to tipuju na hallův senzor ten co je v rozdělovači bud odešel nebo je zoxidovanej konektor pamatuju že sem kdysy na jednom golfu kvůli tomu rozebíral rozdělovač měl to v tom konektoru náký vyhnilí a já to tam nák dával dohromady
k tomu motorku čerpadla pokud si ho dal na přímo a benzín začal téct ne jen líně vytejkat neni důvod tahat čerpadlo z nádrže jen bych očistil kontakty v konektoru od případné oxidace a neřešil to
demontáž čerpadla kniha jak na to str73, 76-drží na bajonetu pootočíš do leva a de z nádrže ven
ŘJ-bych s toho nepodezříval neodcházeli,to samý altík a baterku řádně dobít 9.5V při startu neni žádná sláva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31845 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út leden 03 2012, 21:10 Předmět:
Asi za pár dní napíšem R.I.P. Golfík... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nehnevaj sa ale tebe fakt niet pomoci dali ti tu na upload návod Jak na to VWGolf 3a ani si nedal námahu to pozrieť ale tomu to nerozumieš tak načo sa do toho . Radia ti tu dobre už x krát daj to dakomu spraviť kto tomu rozumie ten má to za chvíľu a ty zatiaľ rob svoje hodinky. Ver tomu nemyslím to v zlom chcem ti fakt len úprimne poradiť ale vidím že márne . Načo vôbec rozoberáš to čerpadlo? Veď si ešte nezmeral tlak na prívode paliva a tak náhodou palivový filter si už menil? Vieš kde sa nachádza ?
Pozri mne je jedno do akej miery sa v autách vyznáš ale to to nie je škodovka a keď si neprečítaš ani tu príručku tak tu ti nik neporadí už ďalej lebo všetko čo tu píšeš su nezmysli na ktorých sa dobre bavia tý čo tomu rozumejú a ty si tu pre nich nasmiech.
Vyzerá to dajak tak: poraď my vymontoval som 7 koliesok z hodiniek,vymenil strunku zo vzduchovky namiesto pôvodnej a dal som tam ručičky zo škodovky z tachometra a hodinky my nejdú ale keď vrátim strunku speť tak my ukazujú kórejský čas poraď ako tie hodinky opravím aby my zbrazovali čas v Nitre ?
Dúfam že si aj ty z toho taký múdry jak tu všetci čo sa ti tu už hodnú chvíľu snažia povedať aby si to dal dakomu naozaj spraviť
PS:Nevieš nemám dať tie hodinky zaniesť radšej hodinárovi?
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3475 Bydliště: SK
Zaslal: út leden 03 2012, 21:57 Předmět:
Pani,nie som sam ,co sa tu pyta blbo,lebo to chce vediet,ma problem.Kazdy vie nieco ine,jeden viacej druhy menej.je lepsie sa spytat ako nieco odtrhnut.Kto nema chut nech neodpoveda,neposiela nic.keby som sedel za pc ako vy mnohi nasiel by som vela.Dnes som nahodov nasiel ten isty manual rusky.Pavel 71 mi poslal ,ktoremu rozumiem,co je vel.vyhoda,podakoval som sa! Z neho som si stacil vytlacit a pozriet od 68-73.Ja sa nebavim ked niekto nevie,nema ale pomozem.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18667 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: st leden 04 2012, 6:48 Předmět:
Ale u tebe je tiktaku jiný problém . Máš doslova poraděn postup práce a ty se na něj vysereš a jdeš zbytečně montovat čerpadlo . Vrať se na začátek a vyprdni se na své dojmy , protože myslíš blbě a dělej podle toho , co ti zde píšem . Jinak jako u té telky ještě zničíš i zapalování a třeba i řídící jednotku . Pak teprve budeš muset šáhnout do prkenice ...
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3475 Bydliště: SK
Zaslal: st leden 04 2012, 10:20 Předmět:
BOBOBO,ja si cenim postup co pisu ,neponahlam sa z opravov,auto je vonku robim ked je vonku cas.Preco by som nevybral cerpadlo,nevycistil filter a teraz aj zhodil nadrz ,oplachol nadrz,ked ten benzin co som videl, aky tahalo z nadzi spinavy.Ved darmo auto bude mat dobru el.pojde par mesiacov ,zastane niekde 200km od domu za benzin .Chces povedat ,ze sa to nemoze stat nam ,ked ten benzin je taky.... ,ale iba druhym?Potreboval som len poradit ,ci treba odpojit kable od motorceka a potom sa bude dat vybrat uplne dekel s plavakom , ci je neako motorcek upevneny,lbolo ho vidno,nechcem sa s nim trapit,/dnes som nasiel ze sa ma uvolnit do lava na str 76/ ak sa neako zvlastne uvolnuje.To hadam doma mozem urobit,v manuali som sa naozaj vela nebol,postupne si viac precitam.Asi tak.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.