Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 8998 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: pá listopad 14 2014, 11:51 Předmět:
Jsou, kolega co jezdí na plyn mi říkal, že dražší systémy to mají. Něco se prý automaticky přidává do směsi, protože plyn samotnej nijak "nemaže", tak motor trpí víc, než na benzín.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32007 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá listopad 14 2014, 13:22 Předmět:
To nejsou aditiva, to jsou jen lubrikanty, který mají přimazávat ventily a vstřikovače = chránit je před zalepením, používá se to i do sekvenčních nepřímejch vstřiků, pro přímovstřikový motory a soustavy vstřikující kapalnou fázi LPG je to přímo nutnost. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Zkoušel sem u té dodáfkopopelnice co sem kupoval i na radu servisáka na dvě nádrže projet do každé jednu flašku té ludry, protože bůhví, co s tím dělali přetím, na vyčištění palivové soustavy a tak, že.
Nevim esli se mi to jenom nezdá, ale příde mi že teď co zas jezdím bez toho, tak to hulí eště víc. Jasně, je to náklaďákovej Euro II motor co má i továrně obrovskej koeficient na kouřivost, ale i tak, zas nejsem prase a dyž to můžu za pár halířů omezit, tak si tu flašku koupim a dycky do kanystru vyklopím víčko, že. A to tomu záměrně při řazení moc nenakládám (leda do kopce, to člověk musí, jinak zastaví ) a řadím až kolem 3000, i tak si to umí zahulit. Dyž bych tomu naložil od 2k, než se roztočí turbo, tak z toho snad budou padat brikety
Tak co v tom všechno je? Píšou čištění a mazání soustavy, vstřikovačů a tydle srandy. Je možný, že to pak i líp hoří a nesazí?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32007 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so červen 30 2018, 17:26 Předmět:
Když si představíš, že vyčištěnej a namazanej vstřikovač ve srovnání se zas.raným a přidřeným dokáže líp a přesnějc rozprašovat = matroš ve spalovacím prostoru líp chytá, tudíž i míň sazuje a čmoudí ... Čo na to teraz poviete, Kefalín? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Že je poněkud nepravděpodobný, že nádrž+flaška=čistej vstřikovač a za dva týdny nádrž bez ničeho=okamžitě vstřikovač. Zas takovej humus ta nafta není, ani s těma burešovic sračkama, aby byl vstřikovač čistej jen pokud v tom je ten aditivosajrajt trvale přítomen, že?
Jo, může to bejt placebo a mám to ve voku, ale kdo ví
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32007 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne červenec 01 2018, 8:31 Předmět:
A říká ti něco pojem "mazací schopnost nafty"?
Že když to aditivum vyjedeš, tak se vstřik už předtím přidřenej může začít znovu přidírat = blbě otvírat? Uvědom si jak to tam je všecko těsněný - to je všecko výhradně kov na kov, zalapovaný do sebe. Tisícinka k tisícince a buď funguješ, nebo ne.
Je to čistě pudová záležitost - buďto to PUDE, nebo to NEPUDE... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Motor naprosto normálně funguje, nepociťuju žádný nedostatky, rozdíl je jenom jak si to zahulí při řazení a zátěži, kdy dojde k přidání paliva, ale eště není roztočený turbo, takže není dost vzduchu=neshoří dokonale a vzniknou saze. Tzn. dává to bohatší směs, pokud by byly vstřiky přidřený, tak se spíš nebudou ovírat a budou dávat chudší směs, ne?
Pridrete vstreky, vyliecene nejakou sragorou, plus bohata a chudobna zmes na diesli - debata naslovo vzatych odbornikov, ktori ocividne vedia, o com tocia Na pobavenie dobre, ale skor by som to cakal vo vtipoch, nez tu
Ak mu z toho pri nizkom tlaku turba lietaju brikety, tak by mal skor skontrolovat a nastavit pretlakovy regulator davky na cerpadle, nez liat do nafty sragory Vzhladom k roku vyroby nepredpokladam este riadene vstreky s plnou kontrolou ECU...
S ohledem na to, že motor je na to továrně nastavenej, tak si nejsem jistej, co přesně bych předělával na čerpadle? Právě proto, že to přeelektronizovaný není, tak dost těžko to upravím tady, ne? ŘJ to neřídí tak přesně jako u pozdějších modelů (zase že to má vůle tak je to bytelnější a při sebedrobnější chybě to nezůstane stát ).
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.